StoryEditor
E-commerce
15.11.2018 00:00

Na YouTube ruszył kanał Urodomaniaczki by Hebe

Sieć drogerii Hebe uruchomiła kanał na YouTube pod nazwą – Urodomaniaczki by Hebe. Nowy kanał to cotygodniowa dawka inspiracji makijażowych i urodowych tricków, a także nowości produktowych dostępnych w drogeriach Hebe.

Sieć Hebe rozpoczęła współpracę z siecią partnerską TalentMedia. W jej ramach TalentMedia będzie odpowiadać za kompleksowe prowadzenie kanału marki na YouTube pod nazwą – Urodomaniaczki by Hebe.

Kanał Urodomaniaczki by Hebe dedykowany jest każdej kobiecie, która kocha świat kosmetyków i chce być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. Prowadzące kanału to Justyna i Kasia, znane szerszej publiczności z kanału YouTube - Love and Great Shoes.

W każdą środę o godzinie 18:00 dziewczyny podzielą się z widzami najnowszymi trendami kosmetycznymi czy makijażowymi trickami. Zaprezentują także nowości i marki z całego świata, w tym produkty koreańskie czy naturalne dostępne w asortymencie drogerii Hebe. Nie zabraknie też przeglądu i testów najnowszych kosmetyków dostępnych na rynku.

- Chcemy, aby na naszym kanale każda kobieta znalazła coś dla siebie. Będziemy więc inspirować, śledzić trendy i prezentować nowości kosmetyczne. Pokażemy jak wiele marek jest dostępnych w Hebe na wyłączność i jak szeroki asortyment oferujemy naszym klientkom. W rolę prowadzących wcieliły się Justyna i Kasia, które mają nie tylko świetny gust, ale też zamiłowanie do rzeczy pięknych i praktycznych. Widzowie cenią je za szczerość i wyczucie stylu. Dzięki temu cała koncepcja kanału, przez sposób prezentacji, poruszane tematy i prowadzące, idealnie oddaje charakter marki Hebe – komentuje Cecylia Drzewowska, starszy menedżer ds. marketingu z Hebe. 
    

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. lipiec 2025 09:26