StoryEditor
E-commerce
19.04.2022 00:00

Ruszyła internetowa drogeria DM!

Już można robić zakupy na dm.pl Sklep internetowy Drogerii Markt działa. Dostawy są wysyłane na wskazany adres, można będzie także ekspresowo odebrać przesyłki w sklepach stacjonarnych. Otwarcie pierwszej stacjonarnej drogerii DM w Polsce odbędzie się już 21 kwietnia we Wrocławiu.

DM-Drogerie Markt wystartowały ze swoim sklepem internetowym. Na dm.pl można kupić produkty w kategoriach: makijaż, pielęgnacja i perfumy, włosy, mężczyzna, zdrowie, odżywianie, niemowlę i dziecko, gospodarstwo domowe, zwierzęta. Oferta każdej kategorii została podzielona na marki. Są to produkty marek własnych DM oraz wybranych producentów. W niektórych kategoriach razie oferta marek wydaje się ograniczona. Np. w kategorii makijaż wyszczególnione zostały kosmetyki  pięciu marek: ebelin, I Heart Revolution, L'Oréal Paris, Neonail oraz trend !t up.

Czytaj także: Christoph Werner, prezes DM-Drogerie Markt, na otwarciu pierwszej drogerii sieci w Polsce. To już za dwa dni!

Zdecydowanie większy wybór jest w kategorii pielęgnacja i perfumy. Tutaj mamy połączone ze sobą zapachy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz do higieny ciała. Zwraca uwagę dobór marek pielęgnacyjnych, wśród których znalazło się sporo propozycji od polskich firm – tych od lat osadzonych na rynku, jak AA, Ziaja, Lirene, Ava, Biały Jeleń, Eveline Cosmetics czy Dermika, ale też tych marek, które wyrosły na nim w ciągu kilku ostatnich lat i specjalizują się w produktach naturalnych, jak Miya, Vianek, Yope, Cztery Szpaki, Uzdrovisco czy Orientana.

Wyodrębniona została kategoria nowości, w której znalazło się ponad 5 tys. produktów z różnych kategorii, akcje z kuponami rabatowymi dla klientów oraz porady i inspiracje z zakresu pielęgnacji, zdrowia i diety.

Czytaj także: DM otwiera pierwszą drogerię. Ile ich będzie w tym roku?

Wszystkie produkty można filtrować wg marek, cen, dostępności online. Selekcjonować w podziale na marki producentów i marki własne DM. Można również wyszukać produkty bez substancji konserwujących, bez aromatów, bez silikonów, produkty naturalne, bio, wegetariańskie i o działaniu leczniczym.

Dostawy z dm.pl są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Podczas składania zamówienia należy określić jeden z czterech sposobów dostawy (dostawa na adres podany na fakturze, dostawa na wskazany adres, dostawa do sklepu DM, dostawa do punktu DPD Pickup. Czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Zakupy zamówione online będzie można  także ekspresowo odebrać w drogeriach stacjonarnych DM. Nie ma minimalnej wiadomości zamówienia ani na stronie dm.pl ani w aplikacji Mój dm. Bezpłatnie dostawa realizowana jest przy zamówieniach od kwot 222 zł.

Czytaj także: W drogeriach dm ma być zawsze tanio. Sieć zdradza szczegóły swojej polityki cenowej

Drogerie DM to jedna z największych sieci drogeryjnych. W Europie prowadzi ponad 3,8 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 tys. osób. W roku obrotowym 2019/2020 DM odnotowały sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42,6 tys. pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro.

Pierwsza drogeria DM w Polsce powstała w Wrocławiu, w Parku Handlowym Galaktyka. Ma ok. 520 mkw. powierzchni sprzedaży. Jej otwarcie odbędzie się 21 kwietnia 2022 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
30.10.2024 14:40
Ponad miliard złotych przychodu i historyczny zysk netto – Cool Group podsumowuje ostatni rok rozliczeniowy
Oferta kosmetyczna Coolshop to między innymi zapachy, makijaż i kosmetyki pielęgnacyjne.Wiadomości Kosmetyczne

Grupa Cool Group, zrzeszająca 18 firm z różnych branż, zakończyła ubiegły rok z imponującym wynikiem finansowym, osiągając przychód na poziomie przekraczającym 1 miliard złotych oraz zysk netto wynoszący 26,6 mln złotych. To historyczne wyniki, najwyższe w trzynastoletniej historii grupy, a jednocześnie wzrost o 30 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Osiągnięcia te są efektem intensywnych działań na rynku nieruchomości zarządzanych przez Coolshop Logistics oraz rosnącego zainteresowania ich ofertą na nowych rynkach, w tym w Polsce.

W minionym roku grupa zwiększyła także poziom inwestycji, przeznaczając aż 63,72 mln zł na rozwój infrastruktury magazynowej, nieruchomości oraz zakup sprzętu. Wzrost kapitału własnego o 25 proc. do 135,4 mln zł to kolejny dowód na stabilny rozwój Cool Group. Coolshop, jeden z liderów skandynawskiego rynku e-commerce i członek grupy, zadebiutował na polskim rynku w październiku, a kategorie takie jak gry, elektronika i zabawki szybko zyskały popularność wśród lokalnych konsumentów. Przedstawiciele firmy planują dalsze działania promocyjne i tematyczne, aby przyciągnąć jeszcze szersze grono klientów.

Jednym z kluczowych aspektów strategii grupy jest wykorzystanie technologii, w tym sztucznej inteligencji, w celu personalizacji zakupów i zwiększenia satysfakcji klientów. Równocześnie Cool Group kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność biznesu, co widać w działalności fundacji CoolUnite, wspierającej dzieci zmagające się z chorobami.

Czytaj także: Coolshop wchodzi na polski rynek – nowy gracz w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogeria roku
25.10.2024 16:38
Hebe, Cocolita, Rossmann na podium w rankingu Drogeria Roku 2024
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Statuetki Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Statuetki Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Gallery

Ogłosiliśmy zwycięców w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku 2024. Laureatów wskazali konsumenci wyłaniając najlepsze miejsca zakupu kosmetyków i wskazując rynkowych liderów. Statuetki wręczyliśmy podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

Drogeria Roku to ranking wyłaniający najlepsze miejsca zakupowe kosmetyków. 24 października podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024 wręczyliśmy nagrody w jego kolejnej edycji. Zwycięzców wskazali konsumenci w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych przez firmę badawczą Mobile Institute.

Zapytaliśmy o zdanie ponad 1600 respondentów, którzy zostali poproszeni o wskazanie miejsc, gdzie najczęściej kupują kosmetyki oraz o ocenę zaproponowanych w badaniu i znanych im sieci drogerii i perfumerii stacjonarnych oraz e-drogerii i e-perfumerii. Konsumenci przyznawali oceny drogeriom i e-drogeriom oceniając je w kilkunastu kategoriach takich jak m.in.: najszerszy i najciekawszy asortyment, śledzenie trendów i wprowadzanie nowości, najbardziej atrakcyjne ceny i promocje, przyjazna i profesjonalna obsługa, komunikacja z konsumentami, wygoda i estetyka kupowania, programy lojalnościowe i oferta dla stałych klientów.. 

O wygranej decydowała najwyższa średnia ocena uzyskana we wszystkich kategoriach.

 

Oto laureaci rankingu Drogeria Roku 2024:

 

SIECI DROGERYJNE I PERFUMERYJNE

 

1 miejsce

HEBE

 

2 miejsce

Sephora

 

3 miejsce

Douglas

 

E-DROGERIE

 

1 miejsce

Cocolita.pl

 

2 miejsce

Douglas.pl

 

3 miejsce

Wizaz24.pl

 

BEST OF THE BEST  

Statuetkę Best of the Best, jako firma handlowa, która najczęściej pojawiła się na podium we wskazaniach respondentów otrzymała drogeryjna sieć

HEBE

 

TOP OF MIND SIŁA MARKI

Respondenci wskazali także spontanicznie miejsce, gdzie najczęściej kupują kosmetyki. Mieli za zadanie podać pierwszą nazwę, która nasuwa im się na myśl. Najsilniejszą markę okazała się mieć sieć

ROSSMANN

 

DEBIUT ROKU NAGRODA REDAKCJI

Po raz pierwszy Wiadomości Kosmetyczne zdecydowały się przyznać także nagrodę redakcyjną. W uznaniu odwagi biznesowej, trafiła ona do firmy Super-Pharm Poland, za wprowadzenie na polski rynek nowego formatu sklepów

SKIN & BEAUTY BY SUPER-PHARM

 

Ranking Drogeria Roku był częścią badania "Beauty is more. Nowoczesne kanały kosmetyków w Polsce" przeprowadzonego w sierpniu br. przez firmę badawczą Mobile Insitute. Statuetki wręczyliśmy w wieczornej części konferencji Forum Branży Kosmetycznej 2024. 

 

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomościhandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. listopad 2024 00:45