StoryEditor
E-commerce
28.09.2022 00:00

Sieć Hebe otrzymała nagrodę Best e-commerce retailer ostatniej dekady

Sieć Hebe otrzymała nagrodę w plebiscycie „e-Commerce Polska awards 2022" w kategorii „Best e-commerce retailer". Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna 10. edycja  była podsumowaniem minionej dekady.

Jubileuszowa gala plebiscytu „e-Commerce Polska awards 2022" odbyła się 22 września w hotelu Sound Garden w Warszawie. Nagrody przyznawane były w 23 kategoriach. Wśród grona zwycięzców docenionych w kategorii „Best e-commerce retailer" znalazło się Hebe.

Czytaj też: Hebe i inne sieci walczą o udziały w obszarze e-commerce

– W Hebe wierzymy, że każdy klient jest wyjątkowy, staramy się wyjść naprzeciw jego potrzebom i oczekiwaniom. Ta statuetka jest dowodem naszej pracy nad zindywidualizowanym podejściem do konsumenta – powiedziała podczas gali Magdalena Mazurek, dyrektor e-commerce Hebe

Izba Gospodarki Elektronicznej wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Organizowany przez nią konkurs „e-Commerce Polska awards 2022“ Jak zapewnia organizator ma za zadanie wyróżnić firmy i marki wyróżniające się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.

Właścicielem drogerii Hebe jest portugalska firma Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Sieć rozwijana jest  w Polsce od 2011r.

Czytaj też: Hebe: wzrost o ponad 30 proc. w pierwszym półroczu 2022 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. lipiec 2025 09:07