StoryEditor
E-commerce
29.04.2022 00:00

Super-Pharm uruchomiło nową aplikację mobilną. Klienci zrealizowali już za jej pośrednictwem 10 tys. zamówień

Sieć Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywała się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jej wersja 2.0 jest już dostępna. Otrzymała nie tylko nowy wygląd, ale też pełną kompatybilność z programem lojalnościowym oraz zakupami i płatnościami m-commerce.

Nowa odsłona aplikacji Super-Pharm łączy klub lojalnościowy LifeStyle z możliwością złożenia zamówienia. Powstała z myślą o klientkach i klientach sieci, którzy robią zakupy w wielu kanałach. Dzięki niej użytkownicy mogą przeglądać na swoim smartfonie ofertę drogerii, sprawdzać opinie, dodawać produkty do ulubionych i kupować je, płacąc blikiem, kartą lub szybkim przelewem.

Konsumenci, którzy wolą zakupy w sklepie stacjonarnym, dzięki rejestracji w aplikacji będą mogli korzystać z wirtualnej karty Klubu LifeStyle oraz pozostałych benefitów programu, w tym kuponów rabatowych, a zebrane punkty będą mogli wymieniać na nagrody.

Po miesiącu od wprowadzenia nowej wersji aplikacji zyskała ona ponad 30 proc. więcej użytkowników. Klientki i klienci Super-Pharm skorzystali z dostępnych w niej kuponów promocyjnych aż 19 500 razy. Ponadto z jej pomocą zrobili ponad 10 tys. zamówień online. Ich oceny to: "nowa wersja aplikacji niebo a ziemia", "nowa wersja apki zdecydowanie fajniejsza", "nowa wersja to coś, na co czekałem. Oby tak dalej!". 

Są jednak komentarze o pewnych niedociągnięciach i brakach. Jednak firma Future Mind, którą przygotowała nową aplikację Super-Pharm informuje, że wciąż jest ona w fazie rozwoju i będzie miała  dodawane kolejne funkcjonalności.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. lipiec 2025 10:45