Super-Pharm, zgodnie z zapowiedziami realizuje ekspansję zagraniczną wykorzystując do tego e-commerce. Właśnie ruszyła platforma sprzedażowa superpharm.at we Włoszech. Rynek ten został wybrany jako pierwszy po długich analizach potencjału, nasycenia rynku dermokosmetykami i otwartości na nowe biznesy oraz na e-commerce, a także pod względem logistycznym.
– powiedziała dla wiadomoscikosmetycznych.pl Beata Dąbrowska, Marketing Communication & PR Manager Super-Pharm Poland.Super-Pharm nie planuje otwierania stacjonarnych sklepów we Włoszech.
Wejście Super-Pharm na włoski rynek to zdaniem Ewy Trzcińskiej, prezes Polskiej Izby Biznesowej we Włoszech to bardzo dobry ruch, wyprzedzający konkurencję.
– skomentowała dla wiadomoscikosmetyczne.pl Ewa Trzcińska, prezes Polskiej Izby Biznesowej we WłoszechSuper-Pharm rozwija swój biznes w strategii omnichannel. W Super-Pharm sprzedaż e-commerce waży obecnie około 20 proc. przy ponad 50 proc. wzroście rok do roku.
