StoryEditor
Handel
11.05.2020 00:00

Elektrownia Powiśle otwiera podwoje. Już według nowych zasad sanitarnych

Od środy 20 maja część handlowa zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy.

Elektrownia Powiśle otwiera się na nowe oblicze zakupów i to dosłownie. „Otwarta na nowe” to już nie tylko hasło otwarcia projektu, nawiązujące do wyjątkowego połączenia historii i nowoczesności, jakie czeka na klientów we wnętrzach Elektrowni Powiśle, ale to też znak otwarcia na nowe zasady funkcjonowania, obowiązujące w obiektach handlowych.

Od 20 maja klienci będą mogli skorzystać z oferty handlowej Elektrowni Powiśle, z wyłączeniem miejsc siedzących w strefie gastronomicznej Food Hall oraz strefy piękna Beauty Hall, na których otwarcie trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać i zostanie ono ogłoszone w późniejszym terminie.

Wśród sklepów, które czekają na klientów obiektu znalazły się takie marki jak m.in. Urban Outfitters, który otwiera swój pierwszy sklep w Polsce, Weekday, COS, Levi’s, Converse, Napapijri czy Hugo. Pełna lista sklepów, które otworzą się w Elektrowni Powiśle 20 maja znajduje się na jej stronie internetowej.

Część handlowa będzie czynna od poniedziałku do soboty od godz. 10:00 do 22:00 i od godz. 10:00 do 21:00 w niedziele, z wyłączeniem niedziel wolnych od handlu. Pierwszy dzień handlowy w Elektrowni Powiśle to środa, 20 maja. Niezmiennie w piątki i soboty w godzinach 9:00 – 15:00 działa również eko targ Plonoteka, który od kilku miesięcy przyciąga do Elektrowni Powiśle klientów poszukujących certyfikowanych i ekologicznych produktów, prosto od lokalnych producentów oraz rolników.

Dla bezpieczeństwa osób przebywających w Elektrowni Powiśle, na jej terenie wprowadzony został szereg zasad, które są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego, a nawet poszerzone o dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo odwiedzających. Przestrzeń została przystosowana do funkcjonowania w nowym reżimie sanitarnym – w wielu miejscach umieszczone zostały instrukcje i oznaczenia informujące o zasadach zachowania oraz środkach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie obiektu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
11.09.2025 15:16
Sephora wprowadza ekspresową dostawę kosmetyków z Uber Eats
Sephora wprowadzając nową usługę chce mocniej zaangażować klientów i związać ich ze swoją marką.wiadomoscikosmetyczne.pl

Sephora, należąca do koncernu LVMH, uruchomiła w Stanach Zjednoczonych nową usługę dostawy kosmetyków na żądanie we współpracy z Uber Eats. To pierwsza prestiżowa sieć beauty dostępna w amerykańskiej wersji aplikacji do zamawiania jedzenia. Usługa obejmuje setki lokalizacji Sephory w Ameryce Północnej i pozwala klientom zamawiać produkty z kategorii makijażu, pielęgnacji skóry, zapachów, pielęgnacji włosów i wellness. Czas dostawy może wynosić zaledwie 25 minut.

Nowa opcja jest dostępna zarówno dla klientów w USA, jak i w Kanadzie. Dodatkowo uczestnicy programu lojalnościowego Beauty Insider mogą powiązać swoje konta z Uber Eats, aby zbierać punkty przy każdym zamówieniu. To oznacza, że nawet szybkie zakupy – od uzupełniania podstawowych produktów po prezenty kupowane w ostatniej chwili – mogą przynosić dodatkowe korzyści.

Sephora i Uber Eats podkreślają, że współpraca odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy oczekują łatwego i natychmiastowego dostępu do ulubionych marek. Aby zachęcić do skorzystania z nowej usługi, Uber Eats oferuje 10 USD zniżki przy pierwszym zamówieniu o wartości co najmniej 50 dolarów. Promocja obowiązuje do 30 października 2025 r.

Sephora nie jest jedyną siecią beauty, która testuje współpracę z platformami dostaw jedzenia w celu rozszerzenia swojej obecności rynkowej. Partnerstwo z Uber Eats wpisuje się w rosnący trend integracji handlu detalicznego z szybkimi usługami dostaw, które mają nie tylko zwiększać wygodę zakupów, lecz także budować lojalność klientów w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. wrzesień 2025 16:45