StoryEditor
Handel
11.05.2020 00:00

Elektrownia Powiśle otwiera podwoje. Już według nowych zasad sanitarnych

Od środy 20 maja część handlowa zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy.

Elektrownia Powiśle otwiera się na nowe oblicze zakupów i to dosłownie. „Otwarta na nowe” to już nie tylko hasło otwarcia projektu, nawiązujące do wyjątkowego połączenia historii i nowoczesności, jakie czeka na klientów we wnętrzach Elektrowni Powiśle, ale to też znak otwarcia na nowe zasady funkcjonowania, obowiązujące w obiektach handlowych.

Od 20 maja klienci będą mogli skorzystać z oferty handlowej Elektrowni Powiśle, z wyłączeniem miejsc siedzących w strefie gastronomicznej Food Hall oraz strefy piękna Beauty Hall, na których otwarcie trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać i zostanie ono ogłoszone w późniejszym terminie.

Wśród sklepów, które czekają na klientów obiektu znalazły się takie marki jak m.in. Urban Outfitters, który otwiera swój pierwszy sklep w Polsce, Weekday, COS, Levi’s, Converse, Napapijri czy Hugo. Pełna lista sklepów, które otworzą się w Elektrowni Powiśle 20 maja znajduje się na jej stronie internetowej.

Część handlowa będzie czynna od poniedziałku do soboty od godz. 10:00 do 22:00 i od godz. 10:00 do 21:00 w niedziele, z wyłączeniem niedziel wolnych od handlu. Pierwszy dzień handlowy w Elektrowni Powiśle to środa, 20 maja. Niezmiennie w piątki i soboty w godzinach 9:00 – 15:00 działa również eko targ Plonoteka, który od kilku miesięcy przyciąga do Elektrowni Powiśle klientów poszukujących certyfikowanych i ekologicznych produktów, prosto od lokalnych producentów oraz rolników.

Dla bezpieczeństwa osób przebywających w Elektrowni Powiśle, na jej terenie wprowadzony został szereg zasad, które są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego, a nawet poszerzone o dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo odwiedzających. Przestrzeń została przystosowana do funkcjonowania w nowym reżimie sanitarnym – w wielu miejscach umieszczone zostały instrukcje i oznaczenia informujące o zasadach zachowania oraz środkach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie obiektu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. maj 2024 19:11