StoryEditor
Handel
19.07.2023 14:12

Nowy koncept shop-in-shop Victoria’s Secret na lotnisku Kraków-Balice

Victoria‘s Secret oferuje szeroki asortyment kosmetyczny, który obejmuje wiele różnorodnych produktów. / Lagardère Travel Retail
Od 15 lipca na lotnisku w Balicach działa nowy sklep marki Victoria‘s Secret. Jest to trzeci sklep tej renomowanej marki w portfolio spółki Lagardère Travel Retail, która prowadzi także działalność pod szyldem Victoria‘s Secret na lotniskach w Warszawie i Gdańsku. Oprócz wymienionych lokalizacji, w Polsce dostępne są jeszcze tylko dwa inne sklepy tej znanej na całym świecie marki, znajdujące się oba w stolicy.

Na podkrakowskim lotnisku otwarto sklep Victoria‘s Secret, który działa w ramach formatu shop-in-shop i jest częścią sklepu The Gallery in Kraków, również zarządzanego przez Lagardère Travel Retail w Polsce. Wydzielona przestrzeń, o powierzchni 35 metrów kwadratowych, oferuje większość asortymentu tej amerykańskiej sieci. Nowy koncept sklepu został zaprojektowany w nowej odsłonie marki, wyróżniającej się jasnoróżowymi kolorami i elementami złota.

Koncept Victoria‘s Secret, dedykowany sklepom zarządzanym przez Lagardère Travel Retail, składa się z trzech kategorii: beauty, accessories i fashion. Szeroka i rozpoznawalna na całym świecie oferta bielizny odpowiada aż za 60 proc. obrotów w ramach tego konceptu, uzupełniana jest również mocnym wyborem mgiełek i balsamów do ciała, z kultowym zapachem Bombshell na czele.

- Współpracujemy z Victoria’s Secret od 2015 roku, kiedy to wspólnie otworzyliśmy sklep marki na lotnisku Chopina w Warszawie. Z naszego punktu widzenia jest to niezwykle owocne i bardzo satysfakcjonujące partnerstwo. Prestiżowa i wyjątkowo rozpoznawalna, a przy tym nadal mało dostępna w Polsce marka fashion to doskonałe uzupełnienie naszej stałej oferty sklepów convenience i foodvenience, news&gifts, duty free, barów i restauracji. Z prawdziwą przyjemnością ogłaszamy otwarcie 3. sklepu pod szyldem Victoria’s Secret w naszym portfolioDariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Koncept Victoria‘s Secret dla sektora travel retail, obejmujący sklepy działające w miejskich lokalizacjach, łączy ofertę cenową opartą na promocjach pakietowych typu "Kup 3 za...". Podobnie jak na rynku lokalnym, klienci mają możliwość tworzenia własnych zestawów produktów w ramach jednej kategorii. Dzięki temu mogą skomponować indywidualne miksy produktów, które najlepiej odpowiadają ich preferencjom. To atrakcyjne rozwiązanie dla klientów, pozwalające na korzystne zakupy i dostosowanie oferty do własnych potrzeb.

Victoria‘s Secret w ofercie poza bielizną i odzieżą ma również kosmetyki do makijażu, pielęgnacji i higieny ciała, mgiełki zapachowe, wody toaletowe, perfumy i wody perfumowane.

Lagardère Travel Retail jest wiodącym globalnym graczem w branży travel retail. Przez swoje linie Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice, firma zarządza ponad 5 tysiącami sklepów, które działają na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W roku 2022, Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości 5,2 mld euro. Obecność Lagardère Travel Retail w Polsce sięga 1997 roku, a wcześniej funkcjonowała jako HDS Polska. Firma rozwija się również w lokalizacjach handlowych, takich jak centra handlowe, ulice i parki handlowe. W sumie, Lagardère Travel Retail zarządza około 1000 różnych punktów sprzedaży w Polsce, pod 40 różnymi markami, w tym InMedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego! i innymi.

Czytaj także: London City Airport zrezygnuje z przepisów dotyczących przewozu 100 ml płynów w bagażu podręcznym

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
06.06.2025 11:56
Douglas ma w Polsce już 160 perfumerii – najnowszą otwarto dziś w Lublinie
587940
/ Douglas mat.pras.
587937
/ Douglas mat.pras.
587938
/ Douglas mat.pras.
587939
/ Douglas mat.pras.
587940
587937
587938
587939
Gallery

Douglas konsekwentnie inwestuje w handel stacjonarny – 6 czerwca sieć otworzyła swoją 160. perfumerię. Najnowszy sklep pod szyldem Douglasa mieści się w Lublinie w Galerii Olimp – nowoczesnym, jednym z największych kompleksów handlowych w regionie. Jest to to piąta perfumeria Douglas w Lublinie, a zarazem kolejny krok w konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji stacjonarnej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz odpowiedź na rosnące oczekiwania świadomych, wymagających konsumentów.

Nowa perfumeria (o powierzchni 250 mkw.) oferuje szeroki wachlarz marek premium i trendowych, łącząc strefy beauty z usługami eksperckimi i rozwiązaniami omnichannel. Przestrzeń została zaprojektowana zgodnie z nowym konceptem premium beauty store – miejscem, które łączy wysokiej jakości ofertę z inspirującym doświadczeniem zakupowym, nowoczesnymi technologiami i zrównoważonym designem. Wprowadzono jasną gamę kolorów, która ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy wyłączności dostępnych tylko w sieci Douglas.

Otwarcie 160. perfumerii Douglas w Polsce to dowód naszej konsekwencji i chęci bycia tam, gdzie są nasi konsumenci – nie tylko w największych miastach, ale też w rozwijających się ośrodkach z dużym potencjałem, takich jak Lublin. Wierzymy, że piękno zasługuje na dostępność i jakość – bez kompromisów – komentuje Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas: nowy rozdział dla regionu i sieci

Perfumeria w Galerii Olimp oferuje szeroki wachlarz marek luksusowych i dermokosmetycznych, przez produkty niszowe, aż po viralowe hity z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Estée Lauder, Guerlain, Lancôme, Sensai, dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Kylie Cosmetics czy Douglas Collection to tylko niektóre z dostępnych marek w nowo otwartej perfumerii.

Dzięki nowoczesnemu projektowi wnętrz oraz rozwiązaniom technologicznym, perfumeria staje się przestrzenią premium – komfortową, funkcjonalną i przyjazną dla środowiska. Wykorzystano m.in. energooszczędne oświetlenie, nowoczesne systemy wentylacyjne i dynamiczną identyfikację wizualną, wspierając zrównoważony rozwój.

Podczas wielkiego otwarcia klienci będą mogli skorzystać z Douglas Beauty Tech – innowacyjnego urządzenia do analizy skóry, które umożliwia precyzyjne dopasowanie pielęgnacji do indywidualnych potrzeb cery. To nowoczesne rozwiązanie łączy zaawansowaną technologię z eksperckim doradztwem, oferując doświadczenie na poziomie profesjonalnego gabinetu kosmetycznego.

Spójne doświadczenie omnichannel i usługi eksperckie

Douglas stawia nie tylko na dostęp do topowych marek, ale także na wartościowe i spersonalizowane doświadczenie zakupowe – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Klienci nowej perfumerii mogą liczyć na szereg spersonalizowanych usług bez konieczności wcześniejszego umawiania – od makijażu, przez pielęgnację, po doradztwo zakupowe. 

Nowy punkt w Lublinie wpisuje się w wielokanałowy ekosystem zakupowy Douglas – z integracją aplikacji mobilnej, funkcją Click & Collect czy Click & Collect Express, Beauty Mirror, rezerwacjami przez Booksy oraz możliwością zakupów online z pomocą doradców na miejscu.

160 lokalizacji, jedna wizja: piękno bez kompromisów

Nowa perfumeria to kolejny dowód na to, że Douglas Group konsekwentnie realizuje strategię „Let it Bloom” – rozwoju sieci w regionie CEE z uwzględnieniem różnorodnych potrzeb klientów. Marka inwestuje zarówno w modernizację istniejących punktów, jak i otwieranie nowych lokalizacji – tworząc nową jakość zakupów stacjonarnych. 

Plany rozwoju DOUGLAS obejmują również dalsze inwestycje w infrastrukturę e-commerce.

160 lokalizacji to nie tylko duża liczba: to 160 powodów do dumy i 160 lokacji, w których klienci mogą spotkać się z pięknem na własnych warunkach. Dziękujemy za zaufanie i nie zwalniamy tempa. Już teraz przygotowujemy się do uruchomienia kolejnych punktów w innych lokalizacjach, by zapewnić klientom spersonalizowane usługi, eksperckie doradztwo i atrakcyjne promocje – dodaje Magdalena Przybysz.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:43