StoryEditor
Perfumerie
18.01.2024 12:41

Douglas organizuje kolejne edycje Douglas Skincare Weeks i otworzy więcej gabinetów kosmetycznych w perfumeriach

<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
Gallery
Ponad 50 światowych marek uczestniczyło w drugiej edycji targów Douglas Skincare Weeks. Sieć perfumerii zaprosiła na to wydarzenie znanych influencerów oraz partnerów biznesowych. Na targi mogli również rejestrować się konsumenci. To wprowadzenie do jeszcze większego otwarcia się Douglasa na przestrzeń zabiegów oferowanych w perfumeriach w myśl idei holistycznej pielęgnacji.

Douglas Skincare Weeks to event łączący prezentację produktów i usług oferowanych przez Doulasa z  wykładami i konsultacjami prowadzonymi przez ekspertów. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się 16 stycznia w Studio Las na warszawskim Mokotowe,  w przemysłowych halach zaadaptowanych na przestrzeń wystawienniczą, położonych blisko „Mordoru” – zagłębia siedzib korporacji.  

Targi Douglas Skincare Weeks odbyły się po raz drugi, z większym rozmachem, większą liczbą stoisk wystawienniczych, z przestrzenią do konsultacji z lekarzami onkologami zajmującymi się profilaktyką raka skóry, dermatologami, trychologami i dietetykami.

image

Katarzyna Mauduit, marketing director Douglasa na Europę Środkowo-Wschodnią.Douglas Skincare Weeks 2024

wiadomoscikosmetyczne.pl

– Można kupić krem, a można kupić krem ze świetną profesjonalną poradą dopasowaną do typu skóry ze świadomością, że stan skóry może być inny niemal każdego dnia. Chcemy o tym mówić naszym klientom i chcemy żeby klienci w Polsce w ten sposób, edukacyjnie pielęgnację kupowali. Chcemy również informować, że przy zakupie można w perfumeriach Douglas skorzystać z profesjonalnego, 45-minutowego zabiegu pielęgnacyjnego, o czym niewiele osób wie.  O tym jest to wydarzenie. Abyście Państwo, nasi klienci, partnerzy biznesowi zobaczyli, co jest dostępne w naszych perfumeriach, jak inaczej można kupować pielęgnację niż po prostu biorąc krem z półki. Mamy 50 partnerów marek, którzy zdecydowali się z nami promować tę ideę, bardzo im za to dziękujemy. W tym roku wydarzenie jest jeszcze większe, mamy tak dużo do powiedzenia wszystkim o tym co robimy i co chcemy robić. Będziemy o tym mówić więcej i głośniej – powiedziała Katarzyna Mauduit, marketing director Douglasa na Europę Środkowo-Wschodnią.

image

Agnieszka Zygmunt z Vogue Polska i Joanna Klimas, psycholog i projektantka mody. Douglas Skincare Weeks 2024 oraz Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas 

wiadomoscikosmetyczne.pl

Douglas zaprezentował również tego dnia specjalną publikację – magazyn Douglasa, który powstał we współpracy z Vogue Polska. O tej współpracy oraz o idei magazynu opowiedziały Agnieszka Zygmunt z Vogue Polska, która nadzorowała tworzenie publikacji oraz Joanna Klimas, psycholog i projektantka mody, goszcząca na okładce magazynu wraz ze swoją córką Natalią. Panie udzieliły także wywiadu redakcji. Sam magazyn, jak powiedziała Agnieszka Zygmunt, jest przewodnikiem po tym, czym zajmuje się Douglas – pokazuje proces holistycznego dbania o siebie. Jest także przewodnikiem po składnikach i innowacjach, w tym po dynamicznie rozwijającym się w Polsce obszarze urządzeń beauty-tech.

W targach Douglas Skincare Weeks uczestniczyło 50 światowych marek z półki premium współpracujących z Douglasem. 90 proc. z nich to marki pielęgnacyjne. Eksperci marek udzielali informacji o produktach, nowościach, składnikach, sposobach pielęgnacji skóry i zapraszali na zabiegi, które marki prowadzą w luksusowych gabinetach w perfumeriach Douglas. Do przestrzeni, gdzie można było sprawdzić stan skóry, dowiedzieć się więcej o zabiegach ustawiały się kolejki chętnych.

Takie gabinety działają w kilkudziesięciu perfumeriach. W pozostałych perfumeriach pojawią się tzw. mobilne kabiny z eksperckimi zabiegami na twarz i ciało, w których podczas spersonalizowanych rytuałów wykorzystywane są najlepsze kosmetyki marek znanych z perfumeryjnych półek

 zapowiedziała we wstępie do magazynu Vogue Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

Uczestniczący w targach zbierali punkty za odwiedzenie poszczególnych stref, by przy wyjściu otrzymać upomnki – próbki produktów i bon rabatowy o wartości 50 zł. Natomiast influencerzy, którzy uczestniczyli w porannej odsłonie wydarzenia, zostali obdarowani potężnych rozmiarów boxami z pełnowartościowymi produktami. Tym sposobem Douglas zapewnił sobie po evencie promocję wydarzenia i uczestniczących w nim marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
11.12.2025 09:23
7 zamówień na sekundę. Rekordowy Black Friday dla Notino
W tym roku Black Friday przyciągnęło klientów nie tylko online, ale również w sklepach stacjonarnychNotino

Notino, europejski sprzedawca internetowy produktów z kategorii urody i zdrowia, ma za sobą najbardziej udane Black Friday w swojej historii. Klienci z Czech i Polski dokonali największej liczby zakupów w Europie, składając prawie 1,2 mln zamówień w okresie od 11 listopada do 1 grudnia. Najbardziej intensywnym dniem był piątek 28 listopada, kiedy klienci złożyli blisko 300 tys. zamówień, co oznacza siedem zamówień na sekundę.

Podczas kampanii Black Friday Notino ustanowiło nowe rekordy. W ciągu tego okresu zakupy zrobiły ponad 3 mln klientów z 27 krajów Europy. Tylko 28 listopada klienci złożyli 292 596 zamówień, a najczęściej wybieranymi produktami były perfumy, które stanowiły 34 proc. wszystkich zakupów. Następne w kolejności były kosmetyki do makijażu (20 proc.) oraz produkty do pielęgnacji skóry (18 proc.).

Ogółem od 11 listopada do 1 grudnia Notino wysłało rekordowe 3,6 mln paczek.

Black Friday to dla klientów idealny moment na zakupy w atrakcyjnych cenach, ale również okres, kiedy oczekują szybkiej i niezawodnej obsługi. Często to właśnie wtedy wybierają także prezenty świąteczne. Dlatego w Notino nieustannie skupiamy się na błyskawicznej realizacji zamówień i zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi – mówi Lukáš Havlásek, chief e-commerce officer w Notino. 

image
Rekordowe ilości zamówień udało się obsłużyć dzięki nowoczesnej infrastrukturze logistycznej
Notino

Najwięcej zamówień złożyli klienci z Czech (16,5 proc.), tuż za nimi uplasowali się Polacy (16 proc.), którzy w okresie od 11 listopada do 1 grudnia złożyli aż 590 312 zamówień. Trzecią największą grupę klientów stanowili Włosi (8 proc.).

W tym roku Black Friday przyciągnęło klientów nie tylko online, ale również w sklepach stacjonarnych. Notino posiada obecnie 27 takich punktów w ośmiu europejskich krajach.

Dzięki podejściu omnichannel skutecznie łączymy środowisko offline i online. Sklepy stacjonarne nie są jedynie miejscem zakupów – to także przestrzeń, w której klienci odkrywają nowe produkty, testują je, a ostatecznie kojarzą to miejsce z pozytywnymi emocjami. Dodatkowo pełnią one funkcję punktów odbioru zamówień złożonych online – mówi Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

W tym roku firma znacząco wzmocniła swoją obecność w przestrzeni offline, a jej sklepy odwiedziło ponad 888 tys. klientów, co stanowi o 30 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Najczęściej odwiedzanym sklepem Notino była filia w Zagrzebiu (Chorwacja), którą podczas jesiennych promocji odwiedziło ponad 56 tys. klientów.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Wśród najlepiej sprzedających się produktów znalazły się na przykład męskie perfumy Giorgio Armani, których sprzedano prawie 30 tys. sztuk, oraz kultowy tusz do rzęs Sky High od Maybelline. W tym roku na popularności zyskały również konturówka do ust Rimmel, perfumy Burberry London for Women oraz produkty z autorskiej linii Notino Collection – dodaje Bartosz Kliś.

Rekordowe ilości zamówień udało się obsłużyć dzięki nowoczesnej infrastrukturze logistycznej, którą Notino znacząco rozbudowało w ostatnich latach. Obecnie firma posiada cztery centra logistyczne – w Czechach, Polsce, Włoszech i Rumunii. Dzięki nim możliwa była szybka i niezawodna dostawa zamówień na terenie całej Europy, nawet w najbardziej intensywnym okresie roku.

image
Tylko 28 listopada klienci Notino złożyli 292 596 zamówień
Notino

Notino jako największy internetowy sprzedawca produktów kosmetycznych w Europie od ponad 20 lat jest liderem w branży. Firma rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku w Czechach, a dziś jest jednym z najsilniejszych graczy w sektorze e-commerce w kategoriach urody i zdrowia. Notino oferuje swoim klientom szeroki wybór aż 115 tys. produktów od ponad 1,8 tys. światowych i lokalnych marek. Notino odnosi sukcesy nie tylko online w 27 krajach, ale prowadzi również 27 sklepów stacjonarnych w ośmiu krajach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
10.12.2025 09:28
Sephora wchodzi do Belgii: LVMH uruchamia spółkę zależną w Brukseli
Sephora w centrum handlowym Riviera.fot.materiały prasowe/Sephora

Sephora oficjalnie zarejestrowała belgijską spółkę zależną w Brukseli, co oznacza formalne wejście koncernu LVMH na rynek prestiżowej dystrybucji kosmetycznej w Belgii. Nowo utworzona jednostka działa pod nazwą Sephora Belgium i stanowi pierwszy krok do rozwinięcia pełnoskalowej działalności handlowej na tym rynku.

Podmiot został wpisany pod adresem Avenue Louise, jednym z najbardziej strategicznych i komercyjnych miejsc w całej Belgii. To lokalizacja premium, w której swoje biura i butiki mają międzynarodowe marki z segmentu luxury. W zarządzie Sephora Belgium znaleźli się kluczowi menedżerowie firmy, w tym dyrektor zarządzający Benoît Ponte, co potwierdza strategiczne znaczenie operacji.

Wejście Sephory tworzy silną konkurencję dla obecnych operatorów, przede wszystkim dla sieci Douglas, która w ostatnich latach zwiększała liczbę sklepów i umacniała swoją pozycję w kraju. Dla LVMH Sephora pozostaje jednym z najważniejszych kanałów sprzedaży bezpośredniej: umożliwia kontrolę dystrybucji, ekspozycji i dostępności marek beauty należących do grupy, co ma kluczowe znaczenie na europejskich rynkach o wysokiej konkurencyjności.

Ruch ten wpisuje się w szerszy trend konsolidacji sektora i rosnącej walki o klienta premium w Europie. Globalne koncerny kosmetyczne zwiększają skalę działalności oraz umacniają kontrolę nad łańcuchami sprzedaży, aby zapewnić stabilną widoczność marek i efektywniej zarządzać doświadczeniem konsumenta. Belgia, z wysokim poziomem wydatków na produkty beauty, naturalnie wpisuje się w tę strategię.

Decyzja LVMH pokazuje również, że rynek prestiżowej kosmetyki w Europie staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wchodząc do Belgii z własnym podmiotem, Sephora sygnalizuje gotowość do intensywnej rywalizacji oraz budowania silniejszej obecności w regionie, w którym dostęp do konsumenta i kontrola nad ofertą stają się kluczowym elementem przewagi strategicznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. grudzień 2025 02:35