StoryEditor
Perfumerie
28.03.2024 16:43

Douglas otwiera nową lokalizację w Koszalinie

Nowy sklep Douglas znajduje się w Galerii Power Center w Koszalinie. / Douglas
Douglas inauguruje swój drugi salon perfumeryjny w świeżo uruchomionej Galerii Power Center w Koszalinie. Sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i oferuje klientom szereg udogodnień oraz nowatorskich rozwiązań. Nowa perfumeria Douglas w Koszalinie zaprasza z bogatym wachlarzem kilkunastu tysięcy produktów beauty wyeksponowanymi w przestrzeni o wielkości 220 m².

Douglas nieustannie rozwija swoją sieć, dążąc do bycia bliżej klientów i jeszcze lepiej zaspokajać ich potrzeby. W nowo otwartej perfumerii w Koszalinie, Grupa Douglas prezentuje szeroki wybór produktów beauty, liczący kilkanaście tysięcy pozycji. Na przestrzeni 220 metrów kwadratowych, klienci mogą eksplorować aromaty od czołowychmarek, oraz korzystać z obszernej gamy kosmetyków do makijażu i kompleksowej pielęgnacji twarzy, oraz ciała. Oferta została skomponowana z myślą o preferencjach lokalnych konsumentów, wzbogacona o marki, które dotąd nie były dostępne w Koszalinie. Wnętrze sklepu charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami, w tym ekranami multimedialnymi, które podnoszą zarówno estetykę, jak i funkcjonalność miejsca.

Perfumeria znajduje się w centrum handlowym Koszalin Power Center, położonym bezpośrednio przy skrzyżowaniu drogi ekspresowej S6, która łączy Szczecin z Trójmiastem, oraz ulicy Władysława IV, będącej główną trasą wyjazdową w kierunku morza.

Perfumeria zapewnia również szeroki zakres usług dodatkowych, w tym indywidualne konsultacje pomagające w wyborze najodpowiedniejszych kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i perfum. Klienci mogą również skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych analiz stanu skóry przy pomocy profesjonalnego sprzętu diagnostycznego lub zdecydować się na szybki, darmowy makijaż trwający 5 minut. Dostępna jest również bezpłatna opcja dostawy przez internetową usługę Click & Collect. Dodatkowo, perfumeria Douglas umożliwia składanie zamówień przez konsultanta na miejscu z dostępem do sklepu internetowego, z możliwością odbioru zakupów w perfumerii lub w domu klienta, oferując darmową dostawę.

Czytaj także: Douglas wszedł na giełdę. Ze sprzedaży akcji może uzyskać 850 mln euro

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.Douglas
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 m2, stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom", DOUGLAS ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma systematycznie umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas nieustannie poszerza swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2024 11:51
Grupa Douglas przyspiesza trend wzrostowy w II kwartale i zmniejsza dług o 1 mln euro
Sieć perfumerii odnotowała zadowalające dla siebie wyniki.wiadmoscikosmetyczne.pl
Grupa Douglas zanotowała 11,5 proc. wzrost sprzedaży netto w drugim kwartale roku finansowego 2023/24, od stycznia do marca, według wstępnych danych. Wzrost ten był napędzany przez oba kanały sprzedaży: w sklepach stacjonarnych o 12 proc., a w handlu elektronicznym o 10,7 proc. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach, również w pierwszej połowie roku obrotowego.

Douglas Group przyspieszyła swoją ścieżkę wzrostu w niedawno zakończonym drugim kwartale roku finansowego 2023/24: od stycznia do marca sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 11,5 proc. na podstawie wstępnych i niezbadanych danych. Wzrost napędzany był przez oba kanały; Podczas gdy sprzedaż w sklepach wzrosła o 12 proc., sprzedaż w handlu elektronicznym wzrosła o 10,7 proc. Wszystkie segmenty przyczyniły się do ogólnego wzrostu i nadal rosły w stosunku do roku poprzedniego także w pierwszej połowie roku obrotowego.

Jednocześnie grupa jeszcze bardziej utorowała drogę na przyszłość dzięki kompleksowemu refinansowaniu i kolejnemu krokowi w kierunku delewarowania. Po wejściu na giełdę we Frankfurcie grupa pozyskała nowe finansowanie w łącznej wysokości 1,6 miliarda euro na znacznie lepszych warunkach i znacznie obniżyła wskaźnik dźwigni z poprzedniego poziomu 4,0x do ok. 2,7x (obliczony na podstawie skorygowanej EBITDA (LTM) i płynności na dzień 31.12.2023). Oznacza to, że oczekuje się, że roczne płatności odsetkowe grupy zostaną obniżone nawet o 100 mln euro.

Po bardzo dobrym rozpoczęciu roku finansowego w okresie świątecznym, zaliczyliśmy kolejny doskonały kwartał. Wyniki stanowią imponującą demonstrację atrakcyjności naszej oferty, naszej wyjątkowej lojalności klientów i odporności naszego modelu omnichannel. Oznacza to również jedenaście kolejnych kwartałów całkowitego wzrostu sprzedaży – wyraźny znak, że jesteśmy na dobrej drodze.

powiedział Sander van der Laan, dyrektor generalny Grupy Douglas.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 15:07