StoryEditor
Perfumerie
28.03.2024 16:43

Douglas otwiera nową lokalizację w Koszalinie

Nowy sklep Douglas znajduje się w Galerii Power Center w Koszalinie. / Douglas
Douglas inauguruje swój drugi salon perfumeryjny w świeżo uruchomionej Galerii Power Center w Koszalinie. Sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i oferuje klientom szereg udogodnień oraz nowatorskich rozwiązań. Nowa perfumeria Douglas w Koszalinie zaprasza z bogatym wachlarzem kilkunastu tysięcy produktów beauty wyeksponowanymi w przestrzeni o wielkości 220 m².

Douglas nieustannie rozwija swoją sieć, dążąc do bycia bliżej klientów i jeszcze lepiej zaspokajać ich potrzeby. W nowo otwartej perfumerii w Koszalinie, Grupa Douglas prezentuje szeroki wybór produktów beauty, liczący kilkanaście tysięcy pozycji. Na przestrzeni 220 metrów kwadratowych, klienci mogą eksplorować aromaty od czołowychmarek, oraz korzystać z obszernej gamy kosmetyków do makijażu i kompleksowej pielęgnacji twarzy, oraz ciała. Oferta została skomponowana z myślą o preferencjach lokalnych konsumentów, wzbogacona o marki, które dotąd nie były dostępne w Koszalinie. Wnętrze sklepu charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami, w tym ekranami multimedialnymi, które podnoszą zarówno estetykę, jak i funkcjonalność miejsca.

Perfumeria znajduje się w centrum handlowym Koszalin Power Center, położonym bezpośrednio przy skrzyżowaniu drogi ekspresowej S6, która łączy Szczecin z Trójmiastem, oraz ulicy Władysława IV, będącej główną trasą wyjazdową w kierunku morza.

Perfumeria zapewnia również szeroki zakres usług dodatkowych, w tym indywidualne konsultacje pomagające w wyborze najodpowiedniejszych kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i perfum. Klienci mogą również skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych analiz stanu skóry przy pomocy profesjonalnego sprzętu diagnostycznego lub zdecydować się na szybki, darmowy makijaż trwający 5 minut. Dostępna jest również bezpłatna opcja dostawy przez internetową usługę Click & Collect. Dodatkowo, perfumeria Douglas umożliwia składanie zamówień przez konsultanta na miejscu z dostępem do sklepu internetowego, z możliwością odbioru zakupów w perfumerii lub w domu klienta, oferując darmową dostawę.

Czytaj także: Douglas wszedł na giełdę. Ze sprzedaży akcji może uzyskać 850 mln euro

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. lipiec 2025 23:22