StoryEditor
Perfumerie
28.03.2024 16:43

Douglas otwiera nową lokalizację w Koszalinie

Nowy sklep Douglas znajduje się w Galerii Power Center w Koszalinie. / Douglas
Douglas inauguruje swój drugi salon perfumeryjny w świeżo uruchomionej Galerii Power Center w Koszalinie. Sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i oferuje klientom szereg udogodnień oraz nowatorskich rozwiązań. Nowa perfumeria Douglas w Koszalinie zaprasza z bogatym wachlarzem kilkunastu tysięcy produktów beauty wyeksponowanymi w przestrzeni o wielkości 220 m².

Douglas nieustannie rozwija swoją sieć, dążąc do bycia bliżej klientów i jeszcze lepiej zaspokajać ich potrzeby. W nowo otwartej perfumerii w Koszalinie, Grupa Douglas prezentuje szeroki wybór produktów beauty, liczący kilkanaście tysięcy pozycji. Na przestrzeni 220 metrów kwadratowych, klienci mogą eksplorować aromaty od czołowychmarek, oraz korzystać z obszernej gamy kosmetyków do makijażu i kompleksowej pielęgnacji twarzy, oraz ciała. Oferta została skomponowana z myślą o preferencjach lokalnych konsumentów, wzbogacona o marki, które dotąd nie były dostępne w Koszalinie. Wnętrze sklepu charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami, w tym ekranami multimedialnymi, które podnoszą zarówno estetykę, jak i funkcjonalność miejsca.

Perfumeria znajduje się w centrum handlowym Koszalin Power Center, położonym bezpośrednio przy skrzyżowaniu drogi ekspresowej S6, która łączy Szczecin z Trójmiastem, oraz ulicy Władysława IV, będącej główną trasą wyjazdową w kierunku morza.

Perfumeria zapewnia również szeroki zakres usług dodatkowych, w tym indywidualne konsultacje pomagające w wyborze najodpowiedniejszych kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i perfum. Klienci mogą również skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych analiz stanu skóry przy pomocy profesjonalnego sprzętu diagnostycznego lub zdecydować się na szybki, darmowy makijaż trwający 5 minut. Dostępna jest również bezpłatna opcja dostawy przez internetową usługę Click & Collect. Dodatkowo, perfumeria Douglas umożliwia składanie zamówień przez konsultanta na miejscu z dostępem do sklepu internetowego, z możliwością odbioru zakupów w perfumerii lub w domu klienta, oferując darmową dostawę.

Czytaj także: Douglas wszedł na giełdę. Ze sprzedaży akcji może uzyskać 850 mln euro

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
14.10.2024 10:43
Perfumerie Douglas wprowadziły nową usługę dla swoich klientów – bezpłatne konsultacje kosmetologiczne
Douglas

Perfumerie Douglas wprowadzają nowoczesne, bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, które wykorzystują zaawansowaną technologię diagnostyki skóry. Dzięki narzędziom high-tech, klienci mogą skorzystać z precyzyjnej analizy stanu skóry oraz otrzymać spersonalizowane rekomendacje pielęgnacyjne.

Douglas, znany lider na rynku kosmetycznym, oferuje klientom unikalną możliwość skorzystania z darmowych konsultacji kosmetologicznych w wybranych perfumeriach. Konsultacje te są przeprowadzane przy użyciu zaawansowanego sprzętu diagnostycznego, który pozwala na szczegółową analizę stanu skóry, w tym ocenę aż 19 różnych parametrów, takich jak: zmarszczki, elastyczność, poziom nawilżenia czy pigmentacja. Wprowadzenie tej innowacyjnej usługi ma na celu precyzyjne dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb skóry, co jest możliwe dzięki nowoczesnym technologiom.

Czytaj także: Benefit wprowadza narzędzie AI do analizy porów na skórze twarzy

Jednym z kluczowych elementów diagnostyki jest urządzenie Douglas Beauty Tech, które umożliwia dokładną ocenę kondycji skóry, a nawet określenie jej wieku biologicznego. Umożliwia ono wizualizację procesu starzenia się skóry oraz prognozowanie zmian, co stanowi ogromne wsparcie przy planowaniu pielęgnacji. Klienci mogą także śledzić postępy w regeneracji skóry, co dodatkowo motywuje do systematycznego stosowania zaleconych produktów i zabiegów. Warto również wspomnieć, że Lancôme wprowadziło do oferty dostępną w drogeriach Douglas, nowoczesną analizę skóry “Skin Screen”, bazującą na 20-letnich badaniach naukowych.

Douglas oferuje także diagnostykę włosów i skóry głowy dzięki urządzeniu Hair Analyzer 2.0. Współpracując z trychologami, marka Hair Rituel by Sisley umożliwia przeprowadzenie dokładnej analizy włókna włosa oraz kondycji skóry głowy, co pozwala na dobór idealnych produktów pielęgnacyjnych.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami. Zmieni się wygląd stron, interfejs aplikacji i e-sklepu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.09.2024 10:40
Flagowy sklep Sephory w Singapurze znów otwarty. Marka chce ugruntować swoją pozycję w Azji
Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurzefot. Linkedin Sephora

Odnowiona Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze oferuje najbardziej prestiżowy asortyment kosmetyczny w Azji. Obejmuje on 12 tysięcy produktów ponad 160 marek, w tym osiemnastu nowych, do których zaliczają się m.in. Armani Prive, Kylie Cosmetics oraz Makeup By Mario. Inwestycja ma zredefiniować prestiżowe pojęcie piękna.

– Ponowne otwarcie Sephora ION Orchard to niezwykle ważny moment, ponieważ możemy uczcić w ten sposób jeden z najchętniej odwiedzanych sklepów Sephora na świecie, przyciągający zarówno mieszkańców, jak i turystów. Nasze szyte na miarę podejście łączy szeroką gamę marek z doświadczeniami, które rezonują z naszą zróżnicowaną klientelą. To kamień milowy, który wzmacnia pozycję Singapuru jako miejsca jednego z naszych odnoszących największe sukcesy sklepów na świecie i potwierdza nasze zaangażowanie w bycie najlepszym miejscem docelowym dla entuzjastów piękna – oświadczyła Jenny Cheah, dyrektorka zarządzająca Sephory na Azję Południowo-Wschodnią, Oceanię i Indie.

Czytaj też: Sephora jest najbardziej angażująca marką kosmetyczną w polskim internecie

Po raz pierwszy w Singapurze brand uruchomił kampanię „Hot on Social” mającą promować starannie wyselekcjonowane produkty, które są najgorętszymi trendami w social mediach. Każda wizyta w sklepie ma być angażującym doświadczeniem.

image
Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze
fot. Linkedin Sephora

Sephora ION Orchard stawia nie tylko na szeroką gamę produktów, ale także na strategiczne partnerstwa z wiodącymi markami, które mają zaowocować nową jakością usług. Do dyspozycji klientek będzie m.in. ekskluzywna sesja półgodzinnego rozpieszczania skóry przygotowana przez Estée Lauder – Dream Skin Reawakened oraz piętnastominutowa usługa Kiehl’s Skin Professional, mająca pomóc z problemami takimi jak skóra zbyt matowa lub sucha. Wspomagany przez sztuczną inteligencję skaner precyzyjnie analizujący odcień skóry pomoże dobrać podkład w idealnym odcieniu, by przenieść spersonalizowaną troskę o urodę na wyższy poziom.

– W Sephora ION Orchard stworzyliśmy flagowy produkt, który wyróżnia się, oferując starannie dobrane doświadczenia – od wyjątkowych wydarzeń dla członkiń po nagrody lojalnościowe premium i spersonalizowane usługi kosmetyczne – wszystko w środowisku zaprojektowanym tak, by wznieść na nowy poziom podróż po piękno naszych klientek. Dzięki naszemu największemu w Azji asortymentowi prestiżowych kosmetyków oraz ekskluzywnym prezentom przy każdym zakupie, Sephora ION Orchard jest miejscem, w którym każda wizyta oznacza celebrowanie piękna w wyjątkowy, niedostępny nigdzie indziej sposób – zapewnia Lutz Ackermann, dyrektor generalny Sephora Singapore.

Odnowiony lokal Sephora ION Orchard został otwarty 6 września 2024 roku.

Czytaj też: Singapurski rynek kosmetyczny odrabia straty wywołane pandemią COVID-19

Statista szacuje, że w 2024 roku rynek kosmetyków i pielęgnacji osobistej w Singapurze wygeneruje przychód w wysokości 1,244 miliarda dolarów, a szacowana roczna stopa wzrostu (CAGR) w latach 2024-2028 będzie utrzymywać się na poziomie 0,99 proc. W branży beauty w Singapurze widoczny jest wzrost popytu na produkty organiczne oraz będące efektem zrównoważonej gospodarki.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. październik 2024 07:29