StoryEditor
Perfumerie
18.10.2023 15:53

Douglas partnerem Top Model – ruszyła kampania perfumerii z udziałem uczestników programu

Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański w reklamie oferty makijązowej Douglasa / Douglas
Sieć perfumerii Douglas, jako partner programu Top Model, przygotowała zadanie konkursowe dla uczestników programu. Jego zwycięzcy zostali gwiazdami październikowej kampanii Douglas Polska.

Douglas Polska po raz kolejny został partnerem programu Top Model. Siec perfumerii nie tylko odpowiada za makijaże modelek i modeli wykonane z użyciem produktów marki Douglas Collection.

Katarzyna Mauduit, marketing director CEE w Douglas

Silną grupą aktywnych klientów Douglas stanowią Millenialsi oraz pokolenie Z, którzy są swoistymi poszukiwaczami trendów. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego segmentu, nie tylko rozszerzając ofertę o modne marki i produkty dla młodych, lecz także inwestując w projekty i narzędzia dające możliwość podzielenia się najnowszymi trendami w makijażu.

Douglas przygotował też zadanie specjalnie dla uczestników Top Model – sesję zdjęciową z fotografem i jurorem programu, Marcinem Tyszką. W tej kategorii wygrali Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański i tym samym zostali gwiazdami październikowej kampanii Douglas.

Ewa Sadowska, head of marketing communications w Douglas

Działamy na bardzo dynamicznym rynku, a trendy w makijażu zmieniają się niemal z tygodnia na tydzień. Jako lider kategorii, staramy się nie tylko za nimi nadążać, ale i je tworzyć. Dlatego też wciąż wzbogacamy naszą ofertę dla najmłodszego klienta, a do kampanii ją promującej, zaprosiliśmy ponownie uczestników Top Model. Nasz wybór Wiktorii, Dominika i Sophie opierał się na kilku kluczowych czynnikach - to talent, charyzma i wyjątkowy indywidualny styl. Chcemy by każdy definiował piękno na swoich własnych zasadach i według własnego uznania, cenimy autentyczność i nie promujemy nieosiągalnych przefiltrowanych standardów urody.

Kampania pod hasłem „Top Brands, Top Models”  ruszyła 17 października i jest wspierana poprzez działania w digitalu, komunikacją na kanałach social media Douglas, OOH oraz nośnikach w perfumeriach Douglas w całym kraju. W materiałach Douglas promuje produkty marek Douglas Collection, Kylie Cosmetics, One.Two. Free!, Florece by Mills, MCM czy Dear Dhalia. Będzie ona wdrażana w pieciu krajach: w Węgrzech, na Litwie, Łotwie,  Estonii oraz w Polsce.

Za koncepcję kreatywną oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię. Postprodukacja oraz realizacja kampanii w social mediach – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów Wavemaker.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:46