StoryEditor
Perfumerie
23.08.2022 00:00

Kohl’s otworzy perfumerie Sephora we wszystkich swoich sklepach

Sieć domów towarowych Kohl’s poinformowała, że planuje otworzyć perfumerie Sephora we wszystkich swoich 1165 sklepach. Chce w ten sposób przyciągnąć do siebie nowych i młodszych konsumentów.

Kohl's poinformował kilka dni temu, że otworzy perfumerie Sephora we wszystkich swoich 1165 sklepach, mając na celu wzrost segmentu kosmetycznego  i zdobycie nowych, młodszych klientów.  .

Do końca roku Sephora pojawi się w 600 lokalizacjach Kohla. W 2023 roku planowane jest otwarcie 250 kolejnych.

Sephora  w Kohl’s to sklepy typu shop-in-shop o powierzchni 2500 mkw. z asortymentem, który można kupić w pełnym sklepie Sephora. Kohl's przewiduje, że do 2025 r. partnerstwo przyniesie 2 miliardy dolarów rocznej sprzedaży.

Sieć Kohl's ogłosiła partnerstwo z Sephorą w grudniu 2020 r. W tym czasie Sephora, chciała wrócić na obszary podmiejskie, które zdobyła w poprzednim porozumieniu z J.C. Penney. Dla Kohl’s partnerstwo było sposobem na wprowadzenie większej liczby konsumentów do swojej sieci, zwłaszcza nowych i młodszych.

Jak podaje The New York Times, cytując Michelle Gass, dyrektor generalną sieci Kohl’s, ponad połowa wydatków kapitałowych Kohl’s w tym roku jest przeznaczona na budowę lokalizacji Sephora i przebudowę sklepów, w których się znajdują.

Logo Sephory znajduje się obok Kohla na zewnątrz budynków, a sklep w sklepie znajduje się zwykle z przodu sklepu. Kohl’s współpracuje z Amazonem, który umożliwia klientom zwrot produktów Amazon w lokalizacjach Kohla i teraz będzie teraz reklamować Sephorę w tych punktach zwrotów.

Gass powiedziała dla The New York Times, że ​​pierwsze 200 sklepów Kohla, które otworzyły perfumerie Sephora, odnotowuje jednocyfrowy wzrost sprzedaży w stosunku do lokalizacji, które nie mają Sephory.  

Czytaj jak to się zaczęło: Sephora rozpoczęła współpracę z Kohl’s otwierając pierwsze punkty typu shop-in-shop   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
14.10.2024 10:43
Perfumerie Douglas wprowadziły nową usługę dla swoich klientów – bezpłatne konsultacje kosmetologiczne
Douglas

Perfumerie Douglas wprowadzają nowoczesne, bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, które wykorzystują zaawansowaną technologię diagnostyki skóry. Dzięki narzędziom high-tech, klienci mogą skorzystać z precyzyjnej analizy stanu skóry oraz otrzymać spersonalizowane rekomendacje pielęgnacyjne.

Douglas, znany lider na rynku kosmetycznym, oferuje klientom unikalną możliwość skorzystania z darmowych konsultacji kosmetologicznych w wybranych perfumeriach. Konsultacje te są przeprowadzane przy użyciu zaawansowanego sprzętu diagnostycznego, który pozwala na szczegółową analizę stanu skóry, w tym ocenę aż 19 różnych parametrów, takich jak: zmarszczki, elastyczność, poziom nawilżenia czy pigmentacja. Wprowadzenie tej innowacyjnej usługi ma na celu precyzyjne dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb skóry, co jest możliwe dzięki nowoczesnym technologiom.

Czytaj także: Benefit wprowadza narzędzie AI do analizy porów na skórze twarzy

Jednym z kluczowych elementów diagnostyki jest urządzenie Douglas Beauty Tech, które umożliwia dokładną ocenę kondycji skóry, a nawet określenie jej wieku biologicznego. Umożliwia ono wizualizację procesu starzenia się skóry oraz prognozowanie zmian, co stanowi ogromne wsparcie przy planowaniu pielęgnacji. Klienci mogą także śledzić postępy w regeneracji skóry, co dodatkowo motywuje do systematycznego stosowania zaleconych produktów i zabiegów. Warto również wspomnieć, że Lancôme wprowadziło do oferty dostępną w drogeriach Douglas, nowoczesną analizę skóry “Skin Screen”, bazującą na 20-letnich badaniach naukowych.

Douglas oferuje także diagnostykę włosów i skóry głowy dzięki urządzeniu Hair Analyzer 2.0. Współpracując z trychologami, marka Hair Rituel by Sisley umożliwia przeprowadzenie dokładnej analizy włókna włosa oraz kondycji skóry głowy, co pozwala na dobór idealnych produktów pielęgnacyjnych.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami. Zmieni się wygląd stron, interfejs aplikacji i e-sklepu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.09.2024 10:40
Flagowy sklep Sephory w Singapurze znów otwarty. Marka chce ugruntować swoją pozycję w Azji
Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurzefot. Linkedin Sephora

Odnowiona Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze oferuje najbardziej prestiżowy asortyment kosmetyczny w Azji. Obejmuje on 12 tysięcy produktów ponad 160 marek, w tym osiemnastu nowych, do których zaliczają się m.in. Armani Prive, Kylie Cosmetics oraz Makeup By Mario. Inwestycja ma zredefiniować prestiżowe pojęcie piękna.

– Ponowne otwarcie Sephora ION Orchard to niezwykle ważny moment, ponieważ możemy uczcić w ten sposób jeden z najchętniej odwiedzanych sklepów Sephora na świecie, przyciągający zarówno mieszkańców, jak i turystów. Nasze szyte na miarę podejście łączy szeroką gamę marek z doświadczeniami, które rezonują z naszą zróżnicowaną klientelą. To kamień milowy, który wzmacnia pozycję Singapuru jako miejsca jednego z naszych odnoszących największe sukcesy sklepów na świecie i potwierdza nasze zaangażowanie w bycie najlepszym miejscem docelowym dla entuzjastów piękna – oświadczyła Jenny Cheah, dyrektorka zarządzająca Sephory na Azję Południowo-Wschodnią, Oceanię i Indie.

Czytaj też: Sephora jest najbardziej angażująca marką kosmetyczną w polskim internecie

Po raz pierwszy w Singapurze brand uruchomił kampanię „Hot on Social” mającą promować starannie wyselekcjonowane produkty, które są najgorętszymi trendami w social mediach. Każda wizyta w sklepie ma być angażującym doświadczeniem.

image
Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze
fot. Linkedin Sephora

Sephora ION Orchard stawia nie tylko na szeroką gamę produktów, ale także na strategiczne partnerstwa z wiodącymi markami, które mają zaowocować nową jakością usług. Do dyspozycji klientek będzie m.in. ekskluzywna sesja półgodzinnego rozpieszczania skóry przygotowana przez Estée Lauder – Dream Skin Reawakened oraz piętnastominutowa usługa Kiehl’s Skin Professional, mająca pomóc z problemami takimi jak skóra zbyt matowa lub sucha. Wspomagany przez sztuczną inteligencję skaner precyzyjnie analizujący odcień skóry pomoże dobrać podkład w idealnym odcieniu, by przenieść spersonalizowaną troskę o urodę na wyższy poziom.

– W Sephora ION Orchard stworzyliśmy flagowy produkt, który wyróżnia się, oferując starannie dobrane doświadczenia – od wyjątkowych wydarzeń dla członkiń po nagrody lojalnościowe premium i spersonalizowane usługi kosmetyczne – wszystko w środowisku zaprojektowanym tak, by wznieść na nowy poziom podróż po piękno naszych klientek. Dzięki naszemu największemu w Azji asortymentowi prestiżowych kosmetyków oraz ekskluzywnym prezentom przy każdym zakupie, Sephora ION Orchard jest miejscem, w którym każda wizyta oznacza celebrowanie piękna w wyjątkowy, niedostępny nigdzie indziej sposób – zapewnia Lutz Ackermann, dyrektor generalny Sephora Singapore.

Odnowiony lokal Sephora ION Orchard został otwarty 6 września 2024 roku.

Czytaj też: Singapurski rynek kosmetyczny odrabia straty wywołane pandemią COVID-19

Statista szacuje, że w 2024 roku rynek kosmetyków i pielęgnacji osobistej w Singapurze wygeneruje przychód w wysokości 1,244 miliarda dolarów, a szacowana roczna stopa wzrostu (CAGR) w latach 2024-2028 będzie utrzymywać się na poziomie 0,99 proc. W branży beauty w Singapurze widoczny jest wzrost popytu na produkty organiczne oraz będące efektem zrównoważonej gospodarki.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. październik 2024 08:18