StoryEditor
Perfumerie
23.08.2022 00:00

Kohl’s otworzy perfumerie Sephora we wszystkich swoich sklepach

Sieć domów towarowych Kohl’s poinformowała, że planuje otworzyć perfumerie Sephora we wszystkich swoich 1165 sklepach. Chce w ten sposób przyciągnąć do siebie nowych i młodszych konsumentów.

Kohl's poinformował kilka dni temu, że otworzy perfumerie Sephora we wszystkich swoich 1165 sklepach, mając na celu wzrost segmentu kosmetycznego  i zdobycie nowych, młodszych klientów.  .

Do końca roku Sephora pojawi się w 600 lokalizacjach Kohla. W 2023 roku planowane jest otwarcie 250 kolejnych.

Sephora  w Kohl’s to sklepy typu shop-in-shop o powierzchni 2500 mkw. z asortymentem, który można kupić w pełnym sklepie Sephora. Kohl's przewiduje, że do 2025 r. partnerstwo przyniesie 2 miliardy dolarów rocznej sprzedaży.

Sieć Kohl's ogłosiła partnerstwo z Sephorą w grudniu 2020 r. W tym czasie Sephora, chciała wrócić na obszary podmiejskie, które zdobyła w poprzednim porozumieniu z J.C. Penney. Dla Kohl’s partnerstwo było sposobem na wprowadzenie większej liczby konsumentów do swojej sieci, zwłaszcza nowych i młodszych.

Jak podaje The New York Times, cytując Michelle Gass, dyrektor generalną sieci Kohl’s, ponad połowa wydatków kapitałowych Kohl’s w tym roku jest przeznaczona na budowę lokalizacji Sephora i przebudowę sklepów, w których się znajdują.

Logo Sephory znajduje się obok Kohla na zewnątrz budynków, a sklep w sklepie znajduje się zwykle z przodu sklepu. Kohl’s współpracuje z Amazonem, który umożliwia klientom zwrot produktów Amazon w lokalizacjach Kohla i teraz będzie teraz reklamować Sephorę w tych punktach zwrotów.

Gass powiedziała dla The New York Times, że ​​pierwsze 200 sklepów Kohla, które otworzyły perfumerie Sephora, odnotowuje jednocyfrowy wzrost sprzedaży w stosunku do lokalizacji, które nie mają Sephory.  

Czytaj jak to się zaczęło: Sephora rozpoczęła współpracę z Kohl’s otwierając pierwsze punkty typu shop-in-shop   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.05.2024 17:05
Sephora otworzyła kolejną perfumerię w Wielkiej Brytanii
Beauty Hub - serce perfumerii Sephora, miejsce do konsultacji i zabiegówSephora, Trafford Centre
Sephora kontynuuje swój powrót do UK. Po dwóch nowych perfumeriach otworzyła megasklep w Manchesterze, w Trafford Centre.

Sephora powróciła do Wielkiej Brytanii po 18 latach w 2023 r. otwierając dwie perfumerie w Londynie w centrach handlowych Westfield.  

Kolejna inwestycja w UK tej detalicznej sieci należącej do luksusowej grupy LVMH nastąpiła w Manchesterze. 16 maja br. Sephora otworzyła swoje drzwi dla klientów w Trafford Centre.

Sarah Boyd, dyrektor zarządzająca Sephora UK, powiedziała: - Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia Sephora do Manchesteru, jednego z najbardziej tętniących życiem miast kosmetycznych w Wielkiej Brytanii. Rozszerzenie naszej obecności poza Londyn to coś, o co tak bardzo zabiegali konsumenci, a my uważnie ich słuchamy, podejmując decyzję, gdzie się udać dalej. Trafford Centre, znane ze swojej kultowej atmosfery i różnorodnej oferty handlowej, to idealna lokalizacja dla naszego trzeciego sklepu.

Czytaj także: Sephora wycofuje się z rynku południowokoreańskiego

W nowej perfumerii zadebiutowały także nowe marki, w tym Adwoa Beauty, Relevant, STRAAND, Salt & Stone i Naked Sundays. TATCHA, Glow Hub, Glow Recipe, Coco Cosmetics i Danessa Myricks dołączyły do kultowych marek oferowanych przez Sephorę, takich jak Fenty Beauty, MILK Makeup, Kosas, Drunk Elephant, Sol de Janeiro.

Sephora w w Trafford Centre ma 500 mkw., a jej ultranowoczesne wnętrze nawiązuje do charakterystycznego projektu londyńskiego sklepu, z miękkimi geometrycznymi kształtami, nastrojowym oświetleniem, teksturowanymi wykończeniami i zielenią.  

Jedną z atrakcji sklepu jest Beauty Hub, w którym klienci mogą spotkać się z profesjonalistami, aby skorzystać z konsultacji lub poddać się zabiegowi na skórę. W ofercie znajduje się również Brow Bar Benefit Cosmetics, który oferuje szereg usług, w tym laminację brwi, depilację woskiem i koloryzację.

Inne funkcje nowego sklepu obejmują Sephora Lip Bar, kącik Hot on Social składający się z 10 produktów, o których najczęściej mówi się w mediach społecznościowych, spersonalizowane prezenty i pakowanie prezentów oraz usługę grawerowania zapachów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.05.2024 12:58
Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych
Douglas specjalizuje się w markach z półki premium i takie marki również oferują zabiegi w działających w perfumeriach gabinetach SPAmateriały prasowe Douglas
Sieć perfumerii Douglas stworzyła gabinety SPA już w 37 swoich perfumeriach w Polsce. Zabiegi wykonywane są także w 10 mobilnych kabinach, które przemieszczają się po kraju.

Sieć Douglas, zgodnie z zapowiedziami, rozwija usługową część swojego biznesu i uruchamia gabinety SPA w swoich perfumeriach. Takie ekskluzywne miejsca powstały już w 37 perfumeriach. Działa również 10 mobilnych kabin, które przemieszczają się po pozostałych salonach w kraju.

Zabiegi wykonuje wyspecjalizowana kadra - szkoleniowcy takich marek jak Dior, Lancôme, Caudalie, Murad, Shiseido, MBR, La Prairie, Strivectin, La Mer czy Estée Lauder, którzy wprowadzają w świat nowości, zaawansowanych składników, a także wykonują indywidualne konsultacje. Oferta jest bardzo szeroka, a różnorodność marek umożliwia dobranie odpowiedniego zabiegu do indywidualnych potrzeb.

Z wielu proponowanych zabiegów można skorzystać za darmo w ramach prezentu otrzymywanego przy zakupie produktów poszczególnych marek. Na podobnej zasadzie oferowane są usługi w mobilnych kapsułach eksperckich dostępnych w coraz większej liczbie perfumerii w całej Polsce. Harmonogram zabiegów dostępny jest na miesiąc do przodu w aplikacji Booksy.

Czytaj więcej: Douglas wszedł na Booksy 

Zabiegi trwają od 20 minut do godziny. Marka Murad stworzyła dla Douglas trzy profesjonalne terapie pielęgnacyjne, Caudalie proponuje badanie skóry połączone z nieinwazyjnym zabiegiem, a Sensai stawia na relaksujące zabiegi twarzy. W mobilnej kapsule La Mer rytuały bazują na produktach regenerujących The Mirace Broth. Możemy skorzystać w niej również z zabiegu nawilżającego, rytuału liftingującego czy kojącego. W Sisley Elite Club każdy zabieg poprzedza diagnoza, a zabieg np. odmładzający uzupełnia autorski masaż oparty na technice manualnej oraz drenażu kamieniami awenturynowymi. Z kolei w Instytucie Piękna Lancôme wykorzystywane jest najbardziej zaawansowane narzędzie badające parametry młodości skóry zwany „Skin Screen”. Na tej podstawie eksperci dopasowują odpowiedni rytuał inspirowany najnowszymi technikami, np.  rewitalizującymi zabieg liftingujący, ekskluzywny masaż rozgrzewający czy procedurę skupiającą się na okolicach oczu. W perfumeriach Douglas znajdziemy też kapsuły MBR Premium SPA, Studio Pielęgnacji Re-Nutriv stworzone przez Estée Lauder oraz Clarins Skin Atelier.

Douglasa to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro. W Polsce Douglas ma 150 perfumerii.

Czytaj więcej: Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 16:24