StoryEditor
Perfumerie
10.06.2024 15:46

Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką Douglas Collection. Rusza kampania marki z jej udziałem

Paulina Krupińska, ambasadorka marki Douglas Collection; Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE; Jaga Majkut, general make-up artist Douglas Collection Douglas Polska i Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl, Katarzyna Bochner
Paulina Krupińska została pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection. Kampania pod hasłem „Jak Ty to robisz?” z udziałem ambasadorki wystartuje już 11 czerwca i będzie promować kosmetyki do makijażu z tej linii dostępnej wyłącznie w perfumeriach Douglas.

Paulina Krupińska będzie promować markę Douglas Collection, czyli kosmetyki marki własnej sieci Douglas. Została pierwszą ambasadorką marki i pierwszą Polką z tym tytułem. Inicjatywa kampanii i współpracy z Pauliną Krupińską zrodziła się w Polsce, w zespole Douglas Polska.

–  Zaprosiliśmy Paulinę Krupińską do współpracy, ponieważ jej świetny styl, autentyczność i wizerunek idealnie pasują do naszej marki. Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.

Nie sposób nie zgodzić się z tą opinią. Paulina Krupińska należy do kobiet, które realizują się w wielu rolach i godzą je. Jest mamą i żoną, kobietą czynną zawodowo, bardzo aktywną, medialną, a przy tym dostępną w swoim wizerunku i bardzo naturalną. Podobnego zdania są internauci, którzy entuzjastycznie zareagowali na wiadomość, że to właśnie Paulina Krupińska będzie promowała kosmetyki Douglas Collection. Kadry z kampanii, w której weźmie udział już można zobaczyć na profilu ambasadorki i Douglas Polska na Instagramie.

Jak przyznała Paulina Krupińska, do współpracy z marką przekonała ją jakość produktów, ich bardzo duży wybór, a zarazem wielofunkcyjność, a także osobiste doświadczenia z perfumeriami Douglas, których personel ceni za bardzo fachową wiedzę i wsparcie przy zakupach.

Kampania z udziałem Pauliny Krupińskiej, promująca kosmetyki do makijażu Douglas Collection, rozpocznie się w dzień po ogłoszeniu jej współpracy z Douglas Polska, czyli 11 czerwca 2024 r. Będzie prowadzona pod hasłem „Jak Ty to robisz?”.

– Celem kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna, dobra odpowiedź na pytanie „Jak Ty to robisz?”. Chcemy sprowokować  kobiety do podpatrywania trików naszych make-up artists, sekretów Pauliny, ale również dzielenia  się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie i poznać ich „beauty hacki”. Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection, możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe, zaś na festiwalach muzycznych już kolejny rok specjalne strefy Douglas, gdzie można spotkać i zrobić makijaż u naszych makijażystów. W ten sposób pragniemy pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebie – dodaje Katarzyna Mauduit.

image
Paulina Krupińska, ambasadorka marki Douglas Collection; Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE; Jaga Majkut, general make-up artist Douglas Collection Douglas Polska i Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl, Katarzyna Bochner

Marka Douglas Collection ma 16 lat i w tym czasie, jak podkreśliła dyr. marketingu, rozwinęła się do aż 900 produktów, z czego ponad 400 to produkty makijażowe. Marką zajmuje się team doświadczonych makijażystów i ekspertów, i we współpracy z nimi rozwijany jest jej asortyment.

– Markę rozwijamy w oparciu o trendy, bo jako największa sieć perfumerii w Europie, która sprowadza z całego świata marki do naszych sklepów i online’u, wiemy co jest na topie jako jedni z pierwszych. Douglas Collection to produkty jakości premium, ale oferujemy je w przystępnych cenach – podkreśla Katarzyna Maudit.  

Współpraca z Pauliną Krupińską ma spowodować, że o Douglas Collection zrobi się w Polsce głośniej i produktów tych spróbują osoby, które dotąd uważały, że nie są dla nich z powodu prestiżu i ceny. Z tego też powodu w kampanię marki będą zaangażowani twórcy cyfrowi.

– Chcemy, żeby kampania była przede wszystkim o makijażu i o konsumentach. Odpowiedź „Jak Ty to robisz?” nie jest jedna – będą o tym mówić także nasi makijażyści i eksperci, będziemy odsłaniać kolejne karty w mediach społecznościowych. Chcemy demokratyzować to piękno z Wami i projekt będzie miał de facto wielu ambasadorów – zwróciła się Katarzyna Maudit do  dziennikarzy i twórców cyfrowych zaproszonych na event, który odbył się 10 czerwca br. w H15 Boutique Hotel w Warszawie. Podczas wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami Douglas Polska i Pauliną Krupińską oraz zasięgnąć porad makijażystów marki.

Kampania „Jak Ty to robisz?” będzie widoczna w perfumeriach w całym kraju oraz na kanałach social media Douglas. Będzie prowadzona również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. Spot będzie emitowany w serwisie Youtube oraz kanałach własnych Douglasa. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.07.2024 14:48
Douglas Beauty Store – nowy koncept sieci w kolejnych perfumeriach
Douglas sukcesywnie modernizuje swoje perfumerie w PolsceDouglas

Sieć Douglas sukcesywnie modernizuje swoje perfumerie dostosowując je do najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store.

Douglas Beauty Store to nowy koncept perfumerii Douglas. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, jest on daleki od tradycyjnego modelu perfumerii – przede wszystkim łączy dwa światy, online i offline. Do tego modelu sieć dostosowuje swoje najważniejsze sklepy w Polsce.

Po perfumerii w centrum handlowym Avenida w Poznaniu modernizację przeszły salony w galerii Omni Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku, otwierane są 26 i 27 lipca br.

image
Perfumeria Douglas w centrum handlowym Madison w Gdańsku
fot. Douglas

Perfumeria w galerii Madison Gdańsk o powierzchni 260 mkw. oraz w galerii Omni Molo Szczecin o powierzchni 255 mkw. zostały zaaranżowane według najwyższych standardów i aktualnych wymogów. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia. Na salach sprzedaży zostały zamontowane nowe meble oraz podwieszane sufity. W salonach wprowadzono elementy identyfikacji wizualnej, a także ekrany digital i multimedialne witryny, które wpływają na funkcjonalność i estetykę wnętrz.

–  Przy rewitalizacjach perfumerii stawiamy na duże i zauważalne zmiany, by móc przedstawić klientowi szereg możliwości, jakie oferujemy i maksymalnie ułatwić mu zakupy. Niezmiennie istotnym punktem strategii jest zapewnienie mu prawdziwie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, zarówno poprzez rozwój naszej oferty usług, jak i szerokiego wachlarza marek oraz produktów. Unowocześnienia perfumerii w Gdańsku i Szczecinie wpisują się w tę strategię i przenoszą nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Generalna strategia rozwoju Douglasa opiera się na modelu omnichannel i w kierunku rozwiązań łączących kanały offline i online prowadzone są wszystkie działania sieci.

Do nich należą także różne formy dostaw produktów i możliwość składania zamówień z poziomu perfumerii  w sklepie online Douglasa. Zamówienia można odbierać w pefumerii i w domu. Najnowsza opcja to Click & Collect Express, czyli dostawa w ciągu 2 godzin.

W aplikacji Douglas klienci mogą robić zakupy, a także wirtualnie „przymierzać makijaż”, dzięki funkcji Beuaty Mirror.

image
Stanowisko makijażowe w perfumerii Douglas w galerii Omni Molo w Szczecinie
fot. Douglas

Douglas rozwija także przestrzeń usługową. Klienci sieci mogą skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych w 30 stałych gabinetach SPA w wybranych perfumeriach oraz w 13 mobilnych kabinach SPA w całej Polsce. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Dodatkowo, w każdej perfumerii klienci mogą skorzystać z indywidualnych porad w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, a także bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatnego 5 min. makijażu.

W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Rozwija cały czas sprzedaż online i prowadzi 150 perfumerii. W 2023 r. marka uruchomiła 17 nowych sklepów w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 lokalizacjach. W swoich perfumeriach sieć prowadzi także blisko 40 salonów SPA. Rocznie Douglas dodaje do swojej oferty ponad 90 nowych marek.

Grupa Douglas rozwija swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online. W roku finansowym 2022/23 detalista osiągnął sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniał około 18 tys. osób w całej Europie. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku).

Czytaj także: Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
22.07.2024 17:10
Douglas wprowadził ekspresowe dostawy w modelu click & collect
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć perfumerii Douglas powiększa paletę dostaw produktów kupionych przez klientów w jej internetowym sklepie. Nowością są dostawy ekspresowe z odbiorem w perfumerii.

Douglas działa w modelu omnichannel i wprowadza rozwiązania, które ten model umacniają. Nowością w Polsce są dostawy click & collect express. Produkt kupiony online jest do odbioru w perfumerii w ciągu dwóch godzin. Usługa ta została wprowadzona w całej sieci perfumerii, na którą składa się już 150 placówek. Klienci w Polsce mogą kupować produkty z oferty Douglasa stacjonarnie i online. Mogą złożyć także zamówienie zakupów w e-sklepie u konsultantki w drogerii z dostawą do domu lub do perfumerii.

image
Douglas
Grupa Douglas rozwija swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online. W roku finansowym 2022/23 detalista osiągnął sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniał około 18 tys. osób w całej Europie. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku).

Niedawno zarząd firmy podniósł prognozy wzrostu sprzedaży na bieżący rok z 7 proc. do ok. 8,5 proc. Stało się tak po tym jak w kolejnym kwartale firma osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.

Czytaj więcej: Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach

W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Rozwija cały czas sprzedaż online i prowadzi 150 perfumerii. W 2023 r. marka uruchomiła 17 nowych sklepów w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 lokalizacjach. W swoich perfumeriach sieć prowadzi także blisko 40 salonów SPA. Rocznie Douglas dodaje do swojej oferty ponad 90 nowych marek.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2024 17:49