StoryEditor
Perfumerie
10.06.2024 15:46

Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką Douglas Collection. Rusza kampania marki z jej udziałem

Paulina Krupińska, ambasadorka marki Douglas Collection; Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE; Jaga Majkut, general make-up artist Douglas Collection Douglas Polska i Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl, Katarzyna Bochner
Paulina Krupińska została pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection. Kampania pod hasłem „Jak Ty to robisz?” z udziałem ambasadorki wystartuje już 11 czerwca i będzie promować kosmetyki do makijażu z tej linii dostępnej wyłącznie w perfumeriach Douglas.

Paulina Krupińska będzie promować markę Douglas Collection, czyli kosmetyki marki własnej sieci Douglas. Została pierwszą ambasadorką marki i pierwszą Polką z tym tytułem. Inicjatywa kampanii i współpracy z Pauliną Krupińską zrodziła się w Polsce, w zespole Douglas Polska.

–  Zaprosiliśmy Paulinę Krupińską do współpracy, ponieważ jej świetny styl, autentyczność i wizerunek idealnie pasują do naszej marki. Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.

Nie sposób nie zgodzić się z tą opinią. Paulina Krupińska należy do kobiet, które realizują się w wielu rolach i godzą je. Jest mamą i żoną, kobietą czynną zawodowo, bardzo aktywną, medialną, a przy tym dostępną w swoim wizerunku i bardzo naturalną. Podobnego zdania są internauci, którzy entuzjastycznie zareagowali na wiadomość, że to właśnie Paulina Krupińska będzie promowała kosmetyki Douglas Collection. Kadry z kampanii, w której weźmie udział już można zobaczyć na profilu ambasadorki i Douglas Polska na Instagramie.

Jak przyznała Paulina Krupińska, do współpracy z marką przekonała ją jakość produktów, ich bardzo duży wybór, a zarazem wielofunkcyjność, a także osobiste doświadczenia z perfumeriami Douglas, których personel ceni za bardzo fachową wiedzę i wsparcie przy zakupach.

Kampania z udziałem Pauliny Krupińskiej, promująca kosmetyki do makijażu Douglas Collection, rozpocznie się w dzień po ogłoszeniu jej współpracy z Douglas Polska, czyli 11 czerwca 2024 r. Będzie prowadzona pod hasłem „Jak Ty to robisz?”.

– Celem kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna, dobra odpowiedź na pytanie „Jak Ty to robisz?”. Chcemy sprowokować  kobiety do podpatrywania trików naszych make-up artists, sekretów Pauliny, ale również dzielenia  się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie i poznać ich „beauty hacki”. Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection, możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe, zaś na festiwalach muzycznych już kolejny rok specjalne strefy Douglas, gdzie można spotkać i zrobić makijaż u naszych makijażystów. W ten sposób pragniemy pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebie – dodaje Katarzyna Mauduit.

image
Paulina Krupińska, ambasadorka marki Douglas Collection; Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE; Jaga Majkut, general make-up artist Douglas Collection Douglas Polska i Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl, Katarzyna Bochner

Marka Douglas Collection ma 16 lat i w tym czasie, jak podkreśliła dyr. marketingu, rozwinęła się do aż 900 produktów, z czego ponad 400 to produkty makijażowe. Marką zajmuje się team doświadczonych makijażystów i ekspertów, i we współpracy z nimi rozwijany jest jej asortyment.

– Markę rozwijamy w oparciu o trendy, bo jako największa sieć perfumerii w Europie, która sprowadza z całego świata marki do naszych sklepów i online’u, wiemy co jest na topie jako jedni z pierwszych. Douglas Collection to produkty jakości premium, ale oferujemy je w przystępnych cenach – podkreśla Katarzyna Maudit.  

Współpraca z Pauliną Krupińską ma spowodować, że o Douglas Collection zrobi się w Polsce głośniej i produktów tych spróbują osoby, które dotąd uważały, że nie są dla nich z powodu prestiżu i ceny. Z tego też powodu w kampanię marki będą zaangażowani twórcy cyfrowi.

– Chcemy, żeby kampania była przede wszystkim o makijażu i o konsumentach. Odpowiedź „Jak Ty to robisz?” nie jest jedna – będą o tym mówić także nasi makijażyści i eksperci, będziemy odsłaniać kolejne karty w mediach społecznościowych. Chcemy demokratyzować to piękno z Wami i projekt będzie miał de facto wielu ambasadorów – zwróciła się Katarzyna Maudit do  dziennikarzy i twórców cyfrowych zaproszonych na event, który odbył się 10 czerwca br. w H15 Boutique Hotel w Warszawie. Podczas wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami Douglas Polska i Pauliną Krupińską oraz zasięgnąć porad makijażystów marki.

Kampania „Jak Ty to robisz?” będzie widoczna w perfumeriach w całym kraju oraz na kanałach social media Douglas. Będzie prowadzona również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. Spot będzie emitowany w serwisie Youtube oraz kanałach własnych Douglasa. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
10.12.2025 09:28
Sephora wchodzi do Belgii: LVMH uruchamia spółkę zależną w Brukseli
Sephora w centrum handlowym Riviera.fot.materiały prasowe/Sephora

Sephora oficjalnie zarejestrowała belgijską spółkę zależną w Brukseli, co oznacza formalne wejście koncernu LVMH na rynek prestiżowej dystrybucji kosmetycznej w Belgii. Nowo utworzona jednostka działa pod nazwą Sephora Belgium i stanowi pierwszy krok do rozwinięcia pełnoskalowej działalności handlowej na tym rynku.

Podmiot został wpisany pod adresem Avenue Louise, jednym z najbardziej strategicznych i komercyjnych miejsc w całej Belgii. To lokalizacja premium, w której swoje biura i butiki mają międzynarodowe marki z segmentu luxury. W zarządzie Sephora Belgium znaleźli się kluczowi menedżerowie firmy, w tym dyrektor zarządzający Benoît Ponte, co potwierdza strategiczne znaczenie operacji.

Wejście Sephory tworzy silną konkurencję dla obecnych operatorów, przede wszystkim dla sieci Douglas, która w ostatnich latach zwiększała liczbę sklepów i umacniała swoją pozycję w kraju. Dla LVMH Sephora pozostaje jednym z najważniejszych kanałów sprzedaży bezpośredniej: umożliwia kontrolę dystrybucji, ekspozycji i dostępności marek beauty należących do grupy, co ma kluczowe znaczenie na europejskich rynkach o wysokiej konkurencyjności.

Ruch ten wpisuje się w szerszy trend konsolidacji sektora i rosnącej walki o klienta premium w Europie. Globalne koncerny kosmetyczne zwiększają skalę działalności oraz umacniają kontrolę nad łańcuchami sprzedaży, aby zapewnić stabilną widoczność marek i efektywniej zarządzać doświadczeniem konsumenta. Belgia, z wysokim poziomem wydatków na produkty beauty, naturalnie wpisuje się w tę strategię.

Decyzja LVMH pokazuje również, że rynek prestiżowej kosmetyki w Europie staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wchodząc do Belgii z własnym podmiotem, Sephora sygnalizuje gotowość do intensywnej rywalizacji oraz budowania silniejszej obecności w regionie, w którym dostęp do konsumenta i kontrola nad ofertą stają się kluczowym elementem przewagi strategicznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
22.10.2025 15:48
Lagardère i Aelia.pl: pięć lat duty free w internecie
Marzena Szulc

Pięć lat temu Lagardere Travel Retail zdecydowało o przeniesieniu sklepów duty free Aelia z lotnisk – do online. Dzięki temu miały stać się dostępne dla szerszego grona klientów. Teraz firma podsumowała efekty tego posunięcia i jego biznesowej opłacalności.

Internetowa odsłona sklepu, czyli Aelia.pl, została uruchomiona w 2020 roku. Od samego początku właściciel platformy, czyli Lagardère Travel Retail, skoncentrował się na  mocnym poszerzaniu asortymentu.

W ciągu tych pięciu lat Aelia.pl wprowadziła do sprzedaży w kanale online tysiące produktów, współpracując z 230 czołowymi markami. Wśród nich znaleźli się tacy giganci kosmetyczni, jak Tom Ford, Clarins, Prada, Hermes, La Mer. Ofertę rozszerzano o kategorie travel oraz lifestyle, w tym produkty premium.

Rola e-commerce nadal rośnie – potwierdza Paweł Opałko, szef działu Digital w Lagardère Travel Retail Polska. – Konsekwentnie wprowadzamy w naszym sklepie nowości: od personalizowanych rekomendacji produktowych opartych na sztucznej inteligencji, po rozwiązania łączące doświadczenie lotniskowe z innowacjami cyfrowymi. Naszym celem pozostaje niezmiennie utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientem. Nie tylko podczas podróży, ale wszędzie i o każdej porze – dodaje Opałko.

Lagardère Travel Retail podkreśla, że kluczowym aspektem w przypadku sklepu Aelia.pl jest dbałość o wysoką jakość obsługi: intuicyjność zakupów, szybka i bezpieczna dostawa towaru do klientów.

Lagardère Travel Retail pozostaje liderem kanału travel duty w Polsce, a marką numer jeden, stworzoną do potrzeb portów lotniczych jest Aelia Duty Free. W Polsce firma zarządza siecią blisko tysiąca punktów sprzedaży, działających pod 40 markami – poza Aelią są to sieci 1Minute Smacznego!, Inmedio, Relay.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 13:37