StoryEditor
Perfumerie
15.11.2023 12:34

Sephora i Fundacja Sukces Pisany Szminką kontynuują współpracę; cegiełką jest lampka-tęcza

Lampka jest produktem-cegiełką, z którego dochód jest przeznaczany na wsparcie programu Fun.Tech.Future. / Sephora
W ofercie kolekcji świątecznej w perfumeriach Sephora oraz na sephora.pl znajduje się wyjątkowy produkt — nocna lampka w formie tęczy. Przez ostatnie 6 lat cały dochód z jej sprzedaży jest przeznaczany na wsparcie programu Fun.Tech.Future., który działa na rzecz zapewnienia aktywizacji zawodowej młodzieży z rodzin zastępczych oraz innych grup społecznie nieuprzywilejowanych. Od momentu uruchomienia z programu, który jest realizowany przez Fundację Sukces Pisany Szminką, skorzystało już prawie 730 młodych osób.

Według sondażu przeprowadzonego przez Fundację SPS w sierpniu wśród osób w wieku 18-26 lat, aż 90 procent z nich uważa, że absolwenci nie są wystarczająco przygotowani do rozpoczęcia kariery zawodowej i procesu rekrutacyjnego. Spośród tych, którzy pracują tymczasowo lub jeszcze nie rozpoczęli swojej aktywności zawodowej, 56 procent zadeklarowało, że nie czuje się odpowiednio przygotowanych do objęcia pełnoetatowej pracy, która umożliwiłaby im samodzielne utrzymanie.

image

Tęczowa lampka zmienia kolory, jest więc idealnym prezentem dla najmłodszych.

Sephora
Program Fun.Tech.Future. jest otwarty dla wszystkich młodych ludzi, którzy potrzebują wsparcia, motywacji i konkretnej wiedzy, aby skutecznie rozpocząć swoją karierę zawodową. Aby wziąć udział, można zarejestrować się na stronie Fundacji. Proces rekrutacji jest realizowany we współpracy z domami dziecka, rodzinnymi domami dziecka oraz innymi organizacjami wspierającymi aktywizację zawodową osób z różnych grup społecznie nieuprzywilejowanych.

Uczestnicy programu Fun.Tech.Future. mają dostęp do warsztatów online i webinarów, które prowadzą eksperci Fundacji oraz partnerzy projektu, w tym Sephora. W bieżącym roku odbyły się również dwudniowe warsztaty stacjonarne we Wrocławskim Parku Technologicznym, skupiające się na doradztwie zawodowym. Wzięło w nich udział ponad 50 osób, w tym osoby pracujące w dziedzinie doradztwa zawodowego oraz młodzież z nieuprzywilejowanych środowisk, która dopiero rozpoczyna swoją dorosłą karierę.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, istotnym aspektem wsparcia ze strony Sephora, oprócz finansowego wsparcia programu, było zaangażowanie 6 uczestników w programie stażowym. Staże trwały dwa miesiące i były płatne, a uczestnicy mieli możliwość odbywania ich w perfumeriach Sephora, gdzie mieli dedykowanych mentorów z zespołu pracowników firmy. W wybranych perfumeriach Sephora zorganizowano również grupowe warsztaty dotyczące makijażu odpowiedniego na rozmowę rekrutacyjną. Podczas tych spotkań, w których uczestniczyło 40 dziewcząt, eksperci z Sephora dzielili się także wiedzą na temat charakteru i specyfiki pracy w branży detalicznej i kosmetycznej.

Lampka w kolorach Sephora Collection jest dostępna od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na stronie internetowej sieci do wyczerpania zapasów. Koszt produktu wynosi 59 złotych.

Czytaj także: Magda Wieczorek, Organique: Staramy się szukać społecznych inicjatyw bliskich kobietom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.Douglas
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła dziś 150. sklep w Polsce.

- To wielkie osiągnięcie. Dzięki temu krokowi Douglas kontynuuje swoją strategię ekspansji w kraju, w którym beauty premium wyraźnie rośnie. Koncentrujemy się na wzroście zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Odkąd Douglas wszedł na polski rynek ponad 23 lata temu, firma stale wzmacnia swoją obecność, zarówno otwierając nowe sklepy, jak i modernizując istniejące. W bieżącym roku obrotowym Douglas otworzył już 6 nowych sklepów w Polsce i odnowił 5 istniejących. Ponadto na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką gamę dodatkowych marek - napisał w mediach społecznościowych Sander van der Laan, CEO Douglasa i pogratulował Agnieszce Mosukrek-Zava, prezes Douglasa w Polsce oraz całemu teamowi. 

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 kw., stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom" Douglas ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma  umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas poszerza także swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2024 11:51
Grupa Douglas przyspiesza trend wzrostowy w II kwartale i zmniejsza dług o 1 mln euro
Sieć perfumerii odnotowała zadowalające dla siebie wyniki.wiadmoscikosmetyczne.pl
Grupa Douglas zanotowała 11,5 proc. wzrost sprzedaży netto w drugim kwartale roku finansowego 2023/24, od stycznia do marca, według wstępnych danych. Wzrost ten był napędzany przez oba kanały sprzedaży: w sklepach stacjonarnych o 12 proc., a w handlu elektronicznym o 10,7 proc. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach, również w pierwszej połowie roku obrotowego.

Douglas Group przyspieszyła swoją ścieżkę wzrostu w niedawno zakończonym drugim kwartale roku finansowego 2023/24: od stycznia do marca sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 11,5 proc. na podstawie wstępnych i niezbadanych danych. Wzrost napędzany był przez oba kanały; Podczas gdy sprzedaż w sklepach wzrosła o 12 proc., sprzedaż w handlu elektronicznym wzrosła o 10,7 proc. Wszystkie segmenty przyczyniły się do ogólnego wzrostu i nadal rosły w stosunku do roku poprzedniego także w pierwszej połowie roku obrotowego.

Jednocześnie grupa jeszcze bardziej utorowała drogę na przyszłość dzięki kompleksowemu refinansowaniu i kolejnemu krokowi w kierunku delewarowania. Po wejściu na giełdę we Frankfurcie grupa pozyskała nowe finansowanie w łącznej wysokości 1,6 miliarda euro na znacznie lepszych warunkach i znacznie obniżyła wskaźnik dźwigni z poprzedniego poziomu 4,0x do ok. 2,7x (obliczony na podstawie skorygowanej EBITDA (LTM) i płynności na dzień 31.12.2023). Oznacza to, że oczekuje się, że roczne płatności odsetkowe grupy zostaną obniżone nawet o 100 mln euro.

Po bardzo dobrym rozpoczęciu roku finansowego w okresie świątecznym, zaliczyliśmy kolejny doskonały kwartał. Wyniki stanowią imponującą demonstrację atrakcyjności naszej oferty, naszej wyjątkowej lojalności klientów i odporności naszego modelu omnichannel. Oznacza to również jedenaście kolejnych kwartałów całkowitego wzrostu sprzedaży – wyraźny znak, że jesteśmy na dobrej drodze.

powiedział Sander van der Laan, dyrektor generalny Grupy Douglas.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 14:54