StoryEditor
Perfumerie
06.06.2019 00:00

Sephora świętuje 20 urodziny w Polsce

Dwie dekady temu zadebiutowała pierwsza perfumeria Sephora w Polsce, stając się miejscem, w którym kupić można oryginalne produkty kilkuset światowych marek. Dziś perfumeryjna sieć prowadzi w Polsce 94 sklepy i hucznie świętuje swoje 20-lecie.

5 czerwca w warszawskiej Arkadii odbyła się wielka inauguracja jubileuszowych obchodów Sephory w Polsce. Gości powitała Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora w Polsce. Na uroczystość tłumnie przybyli przyjaciele Sephory i przedstawiciele mediów. Powszechne zainteresowanie wzbudziły zaproszone gwiazdy – Anna Lewandowska i Julia Wieniawa.

Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś Sephora Polska to 94 stacjonarne sklepy oraz perfumeria on-line, która wystartowała 5 lat temu.

- W tym roku obchodzimy 20 urodziny Sephora w Polsce. Przy tej wyjątkowej okazji dziękujemy wszystkim klientom, którzy w ciągu ostatnich dwóch dekad dołączali do grona naszch fanów i zapraszamy do wspólnego celebrowania tego wydarzenia – mówi Katarzyna Bielecka. – Okrągła rocznica skłania nas również do pewnego podsumowania. Sephora jako pierwsza dała Polkom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko u nas, takich jak Fenty Beauty czy Anastasia Beverly Hills. Nieustannie zachęcamy Polki do eksperymentowania, odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej – dodaje Katarzyna Bielecka.

Wraz ze startem urodzinowej oferty we wszystkich perfumeriach Sephora i perfumerii on-line czeka na klientów specjalnie stworzona na tę okazję kolekcja urodzinowych gadżetów zdobioną autorską grafiką jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystek – Olki Osadzińskiej.

W urodzinowej ofercie Sephora klienci znajdą również unikalny Happy Birthday Box, pudełko pełne kosmetycznych niespodzianek.

Od 5 do 8 czerwca w warszawskiej Arkadii trwa Sephora Wonderland – świat zabawy, eksperymentowania i odkrywania, stworzony przy współpracy z markami partnerskimi. Unikalne strefy piękna stworzyły marki: Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome, Paco Rabanne, Hugo Boss, Kat von D, Fenty Beauty, NARS, Benefit, Anastasia Beverly Hills, Smashbox, Fresh oraz Dr. J

Na klientów czekają bezpłatne, grupowe warsztaty makijażowe z blogerami i guru świata makijażu: Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem, oraz z makijażystami partnerskich marek. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, należy się wcześniej zapisać. Dla odwiedzających Sephora przygotowała specjalną zabawę w formie Mapy Odkrywcy Wonderland – odwiedzając wszystkie stacje można zdobyć  kosmetyczne upominki.

Każda fanka piękna będzie mogła też wypróbować na sobie jeden z 3 urodzinowych looków makijażowych Paryski look, Nude is Chic, Party look, które makijażyści Sephora wykreowali specjalnie z myślą o 20 urodzinach marki w Polsce.

Ponadto od 4 czerwca, co tydzień, klienci odwiedzający perfumerie Sephora znajdą w nich nowe hot produkty w ofercie urodzinowej -30 proc.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.02.2025 13:32
Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024
Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est BelleM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia.

W czwartym kwartale ponad 7 milionów klientów zaufało nam, że dostarczymy ich ulubione produkty, co zaowocowało niesamowitymi 10,5 milionami zamówień i prawie 36 milionami wysłanych produktów. Z tego 53 proc. stanowiły  perfumy – poinformował Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

Jak podkreślił, ostatni kwartał był najbardziej intensywnym sprzedażowo okresem minionego roku dla firmy. 

Black Friday i Boże Narodzenie to zawsze okresy wzmożonej presji, ale patrząc wstecz na wyniki jest jasne: nie tylko daliśmy radę, ale też osiągnęliśmy sukces! – podsumował Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. 

image
Notino

Wyniki z ostatniego kwartału sprawiły, że Notino może pochwalić się imponującym wzrostem aż o 22 proc. rok do roku. Dla siedmiu spośród rynków, na których obecne jest Notino, wzrost ten przekroczył 30 proc. rok do roku. 

Najlepsze wyniki Notino osiągnęło w Polsce, Czechach i we Włoszech. Natomiast rynki w Finlandii, Irlandii i Szwajcarii mogą pochwalić się najwyższymi wzrostami.

Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, a także popularne od kilku lat perfumy Lancôme La Vie Est Belle

To pokazuje, że nasi klienci cenią zarówno znane produkty, jak i znajdują nowych ulubieńców – skomentował Bartosz Kliś. 

Jak podkreślił, ten sukces firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania zespołu Notino – od pracowników logistyki po obsługę klienta i sprzedawców. – Osiągnięte wyniki są dowodem zaufania i lojalności naszych klientów oraz ciężkiej pracy wszystkich pracowników. Przed nami jeszcze lepszy rok 2025! Dziękujemy wszystkim i kontynuujmy zaskakiwanie siebie oraz rynku w nadchodzącym roku – podsumował Bartosz Kliś.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
29.01.2025 13:39
Wysokie przychody Sephory i świetna sprzedaż perfum poprawiają globalne wyniki LVMH
W 2024 roku po raz kolejny z rzędu Sephora może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zyskówM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

LVMH, posiadający w swoim portfolio luksusowych marek m.in. sieć perfumerii Sephora, zanotował w 2024 roku przychody w wysokości 84,7 mld euro. To wynik wyższy od zakładanego (84,28 mld euro) i jest efektem bardzo dobrego popytu w Europie i USA.

Pomimo trudnych warunków ekonomicznych i geopolitycznych, LVMH odnotował za ubiegły rok organiczny wzrost (o 1 proc.), głównie dzięki popytowi na rynkach europejskim i w Stanach Zjednoczonych.

W roku 2024 zysk LVMH wyniósł 19,6 mld euro, co odpowiada marży operacyjnej na poziomie 23,1 proc. Ten wynik znacząco przekroczył poziomy, osiągane przed pandemią Covid-19. W ciągu roku negatywny wpływ na wyniki miały jednak wahania kursów walut – szczególnie w kategoriach mody i wyrobów skórzanych, wina oraz napojów alkoholowych. Całkowity zysk netto grupy wyniósł 12,6 mld euro.

Jeśli chodzi o kategorię perfum i kosmetyków, firma odnotowała znaczący wzrost dzięki sprzedaży perfum i strategii selektywnej dystrybucji. W roku 2024 przychody w tej kategorii wzrosły o 4 proc.

Wyjątkowo dobre wyniki osiągnęła po raz kolejny z rzędu Sephora, która może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysków.

W 2024 roku, mimo niepewnych warunków, LVMH wykazało się dużą odpornością. Ta zdolność do przetrwania burzy w bardzo niespokojnych czasach, już wielokrotnie mająca miejsce w historii naszej Grupy, jest kolejnym dowodem na siłę i trafność naszej strategii – skomentował Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. luty 2025 08:33