StoryEditor
Perfumerie
07.07.2023 00:00

Sephora ujawnia lokalizację drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii i datę jego otwarcia

Pierwszy sklep został otwarty w marcu 2023 roku w Westfield w zachodnim Londynie, w dzielnicy White City. / Eric Wüstenhagen, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons
Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Należąca do LVMH sieć rozszerza swoją działalność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które zostanie otwarte w listopadzie 2023 r. Sephora powróciła do Wielkiej Brytanii po 18 latach w marcu 2023 r., z pierwszym punktem sprzedaży w Westfield w zachodnim Londynie w White City.

Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Znana sieć należąca do LVMH rozszerza swoją obecność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które ma zostać otwarte w listopadzie 2023 roku. Po 18 latach od swojego poprzedniego wystąpienia z rynku Wielkiej Brytanii, Sephora powróciła w marcu 2023 roku, otwierając swój pierwszy sklep w galerii handlowej Westfield w dzielnicy White City na zachodzie Londynu.

Sieć Sephora po raz pierwszy otworzyła witrynę e-commerce na rynek brytyjski w październiku 2022 r. po przejęciu sklepu internetowego Feelunique. „Uruchomienie Sephora.co.uk i aplikacji zeszłej jesieni spotkało się z bezprecedensowym popytem, a brytyjscy konsumenci mogą nadal cieszyć się zakupami swoich ulubieńców kosmetycznych wyłącznie w Sephora w nowym, ikonicznym sklepie”, oświadczyła sieć.

Pomimo tego, że sklep Sephora w White City jest otwarty od czterech miesięcy, klienci wciąż ustawiają się w kolejce przed wejściem. Żaden ze sklepów, ani pierwszy ani drugi, nie ma być flagowym sklepem Sephora w Wielkiej Brytanii, który jest planowany tak, aby być bardziej centralną lokalizacją w stolicy kraju. Mówiąc o pierwszym sklepie Sephora, Sarah Boyd, Country Manager w Wielkiej Brytanii, powiedziała: Ten nowy sklep zaprezentuje najlepszą w swojej klasie wiedzę kosmetyczną i zapewni wyjątkowe usługi klientom w Wielkiej Brytanii, w tym makijaż, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, perfumy, pielęgnację ciała. i spersonalizowane prezenty.

Sephora skupiła się na ekskluzywnych partnerstwach z markami, aby przyciągnąć klientów, w tym na niedawnej premierze Haus Labs Lady Gagi w kraju i linii własnej marki.

Czytaj także: Haus Labs by Lady Gaga będzie dostępne ekskluzywnie w Sephora UK

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
06.06.2025 11:56
Douglas ma w Polsce już 160 perfumerii – najnowszą otwarto dziś w Lublinie
587940
/ Douglas mat.pras.
587937
/ Douglas mat.pras.
587938
/ Douglas mat.pras.
587939
/ Douglas mat.pras.
587940
587937
587938
587939
Gallery

Douglas konsekwentnie inwestuje w handel stacjonarny – 6 czerwca sieć otworzyła swoją 160. perfumerię. Najnowszy sklep pod szyldem Douglasa mieści się w Lublinie w Galerii Olimp – nowoczesnym, jednym z największych kompleksów handlowych w regionie. Jest to to piąta perfumeria Douglas w Lublinie, a zarazem kolejny krok w konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji stacjonarnej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz odpowiedź na rosnące oczekiwania świadomych, wymagających konsumentów.

Nowa perfumeria (o powierzchni 250 mkw.) oferuje szeroki wachlarz marek premium i trendowych, łącząc strefy beauty z usługami eksperckimi i rozwiązaniami omnichannel. Przestrzeń została zaprojektowana zgodnie z nowym konceptem premium beauty store – miejscem, które łączy wysokiej jakości ofertę z inspirującym doświadczeniem zakupowym, nowoczesnymi technologiami i zrównoważonym designem. Wprowadzono jasną gamę kolorów, która ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy wyłączności dostępnych tylko w sieci Douglas.

Otwarcie 160. perfumerii Douglas w Polsce to dowód naszej konsekwencji i chęci bycia tam, gdzie są nasi konsumenci – nie tylko w największych miastach, ale też w rozwijających się ośrodkach z dużym potencjałem, takich jak Lublin. Wierzymy, że piękno zasługuje na dostępność i jakość – bez kompromisów – komentuje Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas: nowy rozdział dla regionu i sieci

Perfumeria w Galerii Olimp oferuje szeroki wachlarz marek luksusowych i dermokosmetycznych, przez produkty niszowe, aż po viralowe hity z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Estée Lauder, Guerlain, Lancôme, Sensai, dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Kylie Cosmetics czy Douglas Collection to tylko niektóre z dostępnych marek w nowo otwartej perfumerii.

Dzięki nowoczesnemu projektowi wnętrz oraz rozwiązaniom technologicznym, perfumeria staje się przestrzenią premium – komfortową, funkcjonalną i przyjazną dla środowiska. Wykorzystano m.in. energooszczędne oświetlenie, nowoczesne systemy wentylacyjne i dynamiczną identyfikację wizualną, wspierając zrównoważony rozwój.

Podczas wielkiego otwarcia klienci będą mogli skorzystać z Douglas Beauty Tech – innowacyjnego urządzenia do analizy skóry, które umożliwia precyzyjne dopasowanie pielęgnacji do indywidualnych potrzeb cery. To nowoczesne rozwiązanie łączy zaawansowaną technologię z eksperckim doradztwem, oferując doświadczenie na poziomie profesjonalnego gabinetu kosmetycznego.

Spójne doświadczenie omnichannel i usługi eksperckie

Douglas stawia nie tylko na dostęp do topowych marek, ale także na wartościowe i spersonalizowane doświadczenie zakupowe – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Klienci nowej perfumerii mogą liczyć na szereg spersonalizowanych usług bez konieczności wcześniejszego umawiania – od makijażu, przez pielęgnację, po doradztwo zakupowe. 

Nowy punkt w Lublinie wpisuje się w wielokanałowy ekosystem zakupowy Douglas – z integracją aplikacji mobilnej, funkcją Click & Collect czy Click & Collect Express, Beauty Mirror, rezerwacjami przez Booksy oraz możliwością zakupów online z pomocą doradców na miejscu.

160 lokalizacji, jedna wizja: piękno bez kompromisów

Nowa perfumeria to kolejny dowód na to, że Douglas Group konsekwentnie realizuje strategię „Let it Bloom” – rozwoju sieci w regionie CEE z uwzględnieniem różnorodnych potrzeb klientów. Marka inwestuje zarówno w modernizację istniejących punktów, jak i otwieranie nowych lokalizacji – tworząc nową jakość zakupów stacjonarnych. 

Plany rozwoju DOUGLAS obejmują również dalsze inwestycje w infrastrukturę e-commerce.

160 lokalizacji to nie tylko duża liczba: to 160 powodów do dumy i 160 lokacji, w których klienci mogą spotkać się z pięknem na własnych warunkach. Dziękujemy za zaufanie i nie zwalniamy tempa. Już teraz przygotowujemy się do uruchomienia kolejnych punktów w innych lokalizacjach, by zapewnić klientom spersonalizowane usługi, eksperckie doradztwo i atrakcyjne promocje – dodaje Magdalena Przybysz.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.06.2025 10:56
Douglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish
Beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii KazimierzDouglas mat.prasowe

Po inaugurującym trasę muzyczną Douglas Beauty Express – Orange Warsaw Festival nadszedł czas na drugi przystanek. Tym razem beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii Kazimierz. Zaplanowane w nim atrakcje i aktywacje konsumenckie skupiać się będą wokół koncertu Billie Eilish (3-4 czerwca) i promocji dostępnych na wyłączność w perfumeriach Douglas zapachów artystki.

Makijaż inspirowany zapachami Billie Eilish, pełna emocji gra w zapachowe bingo, piny na kapelusze i rabat na perfumy Billie Eilish – to tylko niektóre aktywacje, zaplanowane na kolejnym przystanku Douglas Beauty Express. Odwiedzający będą mogli zebrać pieczątki, które umożliwią im personalizację kapelusza. 

Bus zatrzyma się pod Galerią Kazimierz, a koncertowa atmosfera utrzyma się w nim jeszcze trzy dni po występie artystki.

Looki w stylu Billie 

W Douglas Beauty Express przygotowano trzy profesjonalne stanowiska, gdzie pod okiem makijażystów i z wykorzystaniem produktów Douglas Collection, będzie można wykreować looki inspirowane dostępnymi na wyłączność w perfumeriach Douglas perfumami Billie Eilish.

Zapachy w klimacie Billie 

W Douglas Beauty Express powstanie też strefa zapachowa, w której będzie można odkryć kompozycjeEilish Fragrances.

Zapachy te – odważne, indywidualne, nowoczesne – w pełni odzwierciedlają jej charakter i artystyczną wizję. Niosą ze sobą klimat jej twórczości – intrygujący, zmysłowy, bezkompromisowy. Kompozycje balansują między mrocznymi, uwodzicielskimi nutami a orzeźwiającymi akcentami. Każdy flakon to nie tylko zapach, ale także kreatywna deklaracja — ekspresyjna, zaskakująca i wyznaczająca nowe standardy w perfumiarstwie.

O kompozycjach zapachowych opowiadać będą również hostessy obecne poza strefą Douglas Beauty Express.

Zobacz też: Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish

Szeroki asortyment i marki na wyłączność

Z myślą o osobach, które nie będą mogły pojawić się w tych dniach w Krakowie, przygotowano też specjalną ofertę: 50 proc. rabatu na zapach Billie Eilish. Promocja obowiązuje od 3 do 7 czerwca wyłącznie w perfumeriach stacjonarnych Douglas.

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 17:12