StoryEditor
Perfumerie
07.07.2023 00:00

Sephora ujawnia lokalizację drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii i datę jego otwarcia

Pierwszy sklep został otwarty w marcu 2023 roku w Westfield w zachodnim Londynie, w dzielnicy White City. / Eric Wüstenhagen, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons
Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Należąca do LVMH sieć rozszerza swoją działalność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które zostanie otwarte w listopadzie 2023 r. Sephora powróciła do Wielkiej Brytanii po 18 latach w marcu 2023 r., z pierwszym punktem sprzedaży w Westfield w zachodnim Londynie w White City.

Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Znana sieć należąca do LVMH rozszerza swoją obecność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które ma zostać otwarte w listopadzie 2023 roku. Po 18 latach od swojego poprzedniego wystąpienia z rynku Wielkiej Brytanii, Sephora powróciła w marcu 2023 roku, otwierając swój pierwszy sklep w galerii handlowej Westfield w dzielnicy White City na zachodzie Londynu.

Sieć Sephora po raz pierwszy otworzyła witrynę e-commerce na rynek brytyjski w październiku 2022 r. po przejęciu sklepu internetowego Feelunique. „Uruchomienie Sephora.co.uk i aplikacji zeszłej jesieni spotkało się z bezprecedensowym popytem, a brytyjscy konsumenci mogą nadal cieszyć się zakupami swoich ulubieńców kosmetycznych wyłącznie w Sephora w nowym, ikonicznym sklepie”, oświadczyła sieć.

Pomimo tego, że sklep Sephora w White City jest otwarty od czterech miesięcy, klienci wciąż ustawiają się w kolejce przed wejściem. Żaden ze sklepów, ani pierwszy ani drugi, nie ma być flagowym sklepem Sephora w Wielkiej Brytanii, który jest planowany tak, aby być bardziej centralną lokalizacją w stolicy kraju. Mówiąc o pierwszym sklepie Sephora, Sarah Boyd, Country Manager w Wielkiej Brytanii, powiedziała: Ten nowy sklep zaprezentuje najlepszą w swojej klasie wiedzę kosmetyczną i zapewni wyjątkowe usługi klientom w Wielkiej Brytanii, w tym makijaż, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, perfumy, pielęgnację ciała. i spersonalizowane prezenty.

Sephora skupiła się na ekskluzywnych partnerstwach z markami, aby przyciągnąć klientów, w tym na niedawnej premierze Haus Labs Lady Gagi w kraju i linii własnej marki.

Czytaj także: Haus Labs by Lady Gaga będzie dostępne ekskluzywnie w Sephora UK

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. lipiec 2025 10:40