StoryEditor
Perfumerie
18.08.2023 12:19

Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii

Sephora powiększa oferte produktów do pielłegnacji włosów w odpwiedzi na zainteresowanie klientów tą kategorią produktów. / Sephora
Produkty L‘Oréal Professionnel są od dziś (18 sierpnia) dostępne w wybranych sklepach Sephora w USA. W Polsce marka jest obecna zarówno stacjonarnie, jak i on line, i stanowi uzupełenienie oferty obejmującej niemal 40 marek z ofertą produktów do pielęgnacji włosów. Zainteresowanie tymi produktami rośnie bardzo dynamicznie.

Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver.

 

Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi:

Cieszymy się, że możemy współpracować z L‘Oréal Professionnel i nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne, skuteczne produkty, które spełniają ich wyjątkowe potrzeby w zakresie pielęgnacji włosów. Wiemy, że nasi klienci szukają zaawansowanych technologii i produktów, które przynoszą rezultaty. Potężna linia produktów L‘Oréal Professionnel będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego rosnącego asortymentu

 

Produkty L‘Oréal Professionnel będą w Stanach Zjednoczonych sprzedawane w sklepach Sephora w w Nowym Jorku, Bostonie, Los Angeles, Filadelfii, Chicago, Atlancie, Houston, Dallas, San Francisco, San Diego, Denver i Minneapolis.

 

Mounia Tahiri, dyrektor generalny L‘Oréal Professionnel, mówi:

Zespół doradców kosmetycznych Sephora jest niezwykle kompetentny i będzie nieoceniony w edukacji i dzieleniu się zaletami produktów opartych na technologii L‘Oréal Professionnel. Nasze nowe partnerstwo Sephora pomoże zwiększyć świadomość marki w kanale konsumenckim.

Tymczasem w Polsce w salonach Sephora  marka L‘Oréal Professionnel jest dostępna od dawna, zarówno on line, jak i stacjonarnie. Oferowane serie to Absolut Repair, Metal Detox, Scalp Advance, Vitamino Color, Curl Expression, Inforcer, Pro Longer, Chroma Creme, Volumetry, Silver, Liss Unlimited oraz Blondfitier.

W swoich materiach prasowych sieć w Polsce wyjaśnia, że zainteresowanie klientów kategorią produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy rośnie bardzo dynamicznie. Sephora odpowiada na ten trend oferując w e-sklepie oraz w perfumeriach stacjonarnych blisko 40 marek produktów do pielęgnacji włosów. Oprócz L‘Oréal Professionnel są to m.in: Gisou, Aveda, Moroccanoil, Redken, Olaplex czy Unbottled, a także marka własna – Sephora Collection.

Wiktoria Zając, ekspertka ds. pielęgnacji i kategorii włosów w sieci perfumerii Sephora mówi:

Pielęgnacja skóry głowy oraz włosów i zainteresowanie tą kategorią produktów wzrosło zarówno wśród młodszego, jak i dojrzałego pokolenia odwiedzających nas klientów. Wyzwania i potrzeby, z którymi zwracają się do nas klienci poszukujący skutecznej pielęgnacji włosów – zarówno poprzez Sephora Expert Chat – wirtualnego doradcę na sephora.pl, jak i podczas wizyt w perfumeriach, są bardzo zróżnicowane

Wśród najczęściej pojawiających się pytań są: jak wzmocnić włosy osłabione i matowe, jak odbudować włosy zniszczone, jak dbać o włosy farbowane, jak nawilżać włosy i dodać im blasku, jak dodać włosom objętości oraz jak zdefiniować skręt włosów.

Czytaj też: Super-Pharm mocno stawia na kategorię pielęgnacji włosów i wprowadza profesjonalne marki 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.04.2025 11:15
Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki
Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezent - podkreślają managerowie The Perfume ShopThePerfumeShop

Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu.

Jak podała sieć, 14-procentowy wzrost oznacza sprzedaż 280,9 tys. butelek w okresie od 9 do 30 marca 2025. Przy tym największy (56 proc.) wzrost sprzedaży przyniósł dzień, poprzedzający bezpośrednio Dzień Matki.

The Perfume Shop poinformował również, że przychody firmy były napędzane przez 30-procentowy (w stosunku do roku ubiegłego) wzrost sprzedaży klasycznych perfum, o 3 proc. wzrosła sprzedaż perfumeryjnych nowości. Jeśli chodzi o zestawy prezentowe, sprzedano ich o 2 proc. więcej, niż przed ubiegłorocznym Dniem Matki.

Klienci chętnie korzystali z promocji w tym okresie, a największy ruch w swoim sklepie internetowym The Perfume Shop odnotował 25 marca, kiedy to odnotowano 69-procentowy wzrost zakupów perfum w porównaniu z rokiem 2024.

Co ciekawe, 35 proc. wszystkich zamówień w ostatnim tygodniu marca pochodziło od klientów korzystających z usługi dostawy następnego dnia (next day delivery). Zamawiający często decydowali się na usługi personalizacji prezentów (ozdobne opakowania, grawerunki).

Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezenty. Cieszymy się, że tak wiele klientów wybrało perfumy, aby uczcić swoje matki.Perfumy to osobisty i trwały prezent, a tegoroczna sprzedaż naprawdę to odzwierciedla, pokazując znaczne wzrosty zarówno klasycznych, jak i najnowszych zapachów. Także nasze usługi personalizacji cieszyły się większą popularnością, niż kiedykolwiek wcześniej, pokazując, ile uwagi poświęca się wyborowi idealnych perfum – skomentowała dyrektor ds. obsługi klienta w The Perfume Shop, Karen Harris. – Niezależnie od tego, czy jest to grawerowany flakon, czy ozdobnie zapakowany zestaw upominkowy, jesteśmy zachwyceni, że pomogliśmy tak wielu klientom uczynić Dzień Matki wyjątkowym dniem w tym roku.

Wolumen sprzedaży The Perfume Shop wzrósł o 16 proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniego roku, przy czym od 3 do 10 marca sprzedano 140 tys. flakoników perfum. W lutym, z okazji Walentynek, sieć sprzedała 240 tys. sztuk perfum.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 06:19