StoryEditor
Perfumerie
18.08.2023 12:19

Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii

Sephora powiększa oferte produktów do pielłegnacji włosów w odpwiedzi na zainteresowanie klientów tą kategorią produktów. / Sephora
Produkty L‘Oréal Professionnel są od dziś (18 sierpnia) dostępne w wybranych sklepach Sephora w USA. W Polsce marka jest obecna zarówno stacjonarnie, jak i on line, i stanowi uzupełenienie oferty obejmującej niemal 40 marek z ofertą produktów do pielęgnacji włosów. Zainteresowanie tymi produktami rośnie bardzo dynamicznie.

Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver.

 

Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi:

Cieszymy się, że możemy współpracować z L‘Oréal Professionnel i nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne, skuteczne produkty, które spełniają ich wyjątkowe potrzeby w zakresie pielęgnacji włosów. Wiemy, że nasi klienci szukają zaawansowanych technologii i produktów, które przynoszą rezultaty. Potężna linia produktów L‘Oréal Professionnel będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego rosnącego asortymentu

 

Produkty L‘Oréal Professionnel będą w Stanach Zjednoczonych sprzedawane w sklepach Sephora w w Nowym Jorku, Bostonie, Los Angeles, Filadelfii, Chicago, Atlancie, Houston, Dallas, San Francisco, San Diego, Denver i Minneapolis.

 

Mounia Tahiri, dyrektor generalny L‘Oréal Professionnel, mówi:

Zespół doradców kosmetycznych Sephora jest niezwykle kompetentny i będzie nieoceniony w edukacji i dzieleniu się zaletami produktów opartych na technologii L‘Oréal Professionnel. Nasze nowe partnerstwo Sephora pomoże zwiększyć świadomość marki w kanale konsumenckim.

Tymczasem w Polsce w salonach Sephora  marka L‘Oréal Professionnel jest dostępna od dawna, zarówno on line, jak i stacjonarnie. Oferowane serie to Absolut Repair, Metal Detox, Scalp Advance, Vitamino Color, Curl Expression, Inforcer, Pro Longer, Chroma Creme, Volumetry, Silver, Liss Unlimited oraz Blondfitier.

W swoich materiach prasowych sieć w Polsce wyjaśnia, że zainteresowanie klientów kategorią produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy rośnie bardzo dynamicznie. Sephora odpowiada na ten trend oferując w e-sklepie oraz w perfumeriach stacjonarnych blisko 40 marek produktów do pielęgnacji włosów. Oprócz L‘Oréal Professionnel są to m.in: Gisou, Aveda, Moroccanoil, Redken, Olaplex czy Unbottled, a także marka własna – Sephora Collection.

Wiktoria Zając, ekspertka ds. pielęgnacji i kategorii włosów w sieci perfumerii Sephora mówi:

Pielęgnacja skóry głowy oraz włosów i zainteresowanie tą kategorią produktów wzrosło zarówno wśród młodszego, jak i dojrzałego pokolenia odwiedzających nas klientów. Wyzwania i potrzeby, z którymi zwracają się do nas klienci poszukujący skutecznej pielęgnacji włosów – zarówno poprzez Sephora Expert Chat – wirtualnego doradcę na sephora.pl, jak i podczas wizyt w perfumeriach, są bardzo zróżnicowane

Wśród najczęściej pojawiających się pytań są: jak wzmocnić włosy osłabione i matowe, jak odbudować włosy zniszczone, jak dbać o włosy farbowane, jak nawilżać włosy i dodać im blasku, jak dodać włosom objętości oraz jak zdefiniować skręt włosów.

Czytaj też: Super-Pharm mocno stawia na kategorię pielęgnacji włosów i wprowadza profesjonalne marki 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:54
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Perfumeria Douglas w CH Avenida w Poznaniufot. Douglas
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.

Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.

Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.

Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe.  Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest  Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.

Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.  

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:00
Urodzinowy Sephora BeautyBus rusza w Polskę. Konsultacje, makijaże i prezenty
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Gallery
Sieć perfumerii Sephora od 25 lat jest obecna w Polsce. Z tej okazji jej specjalny BeautyBus z makijażystami i stylistami pojawi się w pięciu miastach w Polsce. Sephora zorganizowała event z kilkunastoma światowymi markami kosmetycznymi, z którymi współpracuje.

25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.

Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.

W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:

  • strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
  • strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury 
  • strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter   
  • strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy

Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.

W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.  

Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki  wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.

Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?

  • 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
  • 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
  • 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
  • 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
  • 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
  • 5-8.09.Warszawa – Dom Partii

 

Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z  partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.

 

 

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. lipiec 2024 15:02