StoryEditor
Perfumerie
03.06.2025 10:12

Sieć The Perfume Shop otwiera perfumerie w nowym formacie – klienci chcą więcej niszy

Jak przekonują managerowie The Perfume Shop, otwarcia butików odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie klientów perfumami niszowymi / mat.prasowe

The Perfume Shop, największa w Wielkiej Brytanii specjalistyczna sieć, sprzedająca perfumy, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów otwiera dwa najnowsze sklepy w formacie butikowym. Sieć posiada już 200 stacjonarnych perfumerii, prowadzi też sprzedaż online.

Obydwa butiki zostaną otwarte już latem – jeden z nich w Londynie, a drugi – w Essex. Celem przedsięwzięcia to uczynienie, aby luksusowe perfumy stały się bardziej dostępne – szczególnie wysokiej jakości, niszowe produkty perfumeryjne, które trafią do klientów dzięki “spersonalizowanemu i ekskluzywnemu doświadczeniu zakupowemu”.

Zobacz też: Perfumowy escape room otwiera się w Londynie

Butiki będą oferować wybór marek z najwyższej półki, w tym: Better World Fragrance House, Contes de Parfums, Hugh Parsons, Laboratorio Olfattivo, L‘Atelier Parfum Maison Margiela, Maison Tahité, Moncler Les Sommets Collection, Prada Infusions, Tocca, Serge Lutens i kolekcję Boss.

Sklepy zapewnią klientom „wciągające i angażujące doświadczenie zakupowe”, ponieważ “będą odmieniać  krajobraz luksusowych perfum, zapewniając bezstronną wiedzę specjalistyczną”.

Jak przekonują managerowie The Perfume Shop, otwarcia te odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie klientów perfumami niszowymi i unikalnymi. Najnowsze badania rynkowe wskazują, że globalnie rynek luksusowych perfum niszowych ma wzrosnąć z 1,77 mld dolarów w 2025 roku do 3,03 miliarda dolarów do 2033 roku.

Zobacz też: Unisex w perfumach: marketingowy koncept czy kulturowa rzeczywistość? Zachód vs. MENA

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.06.2025 10:56
Douglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish
Beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii KazimierzDouglas mat.prasowe

Po inaugurującym trasę muzyczną Douglas Beauty Express – Orange Warsaw Festival nadszedł czas na drugi przystanek. Tym razem beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii Kazimierz. Zaplanowane w nim atrakcje i aktywacje konsumenckie skupiać się będą wokół koncertu Billie Eilish (3-4 czerwca) i promocji dostępnych na wyłączność w perfumeriach Douglas zapachów artystki.

Makijaż inspirowany zapachami Billie Eilish, pełna emocji gra w zapachowe bingo, piny na kapelusze i rabat na perfumy Billie Eilish – to tylko niektóre aktywacje, zaplanowane na kolejnym przystanku Douglas Beauty Express. Odwiedzający będą mogli zebrać pieczątki, które umożliwią im personalizację kapelusza. 

Bus zatrzyma się pod Galerią Kazimierz, a koncertowa atmosfera utrzyma się w nim jeszcze trzy dni po występie artystki.

Looki w stylu Billie 

W Douglas Beauty Express przygotowano trzy profesjonalne stanowiska, gdzie pod okiem makijażystów i z wykorzystaniem produktów Douglas Collection, będzie można wykreować looki inspirowane dostępnymi na wyłączność w perfumeriach Douglas perfumami Billie Eilish.

Zapachy w klimacie Billie 

W Douglas Beauty Express powstanie też strefa zapachowa, w której będzie można odkryć kompozycjeEilish Fragrances.

Zapachy te – odważne, indywidualne, nowoczesne – w pełni odzwierciedlają jej charakter i artystyczną wizję. Niosą ze sobą klimat jej twórczości – intrygujący, zmysłowy, bezkompromisowy. Kompozycje balansują między mrocznymi, uwodzicielskimi nutami a orzeźwiającymi akcentami. Każdy flakon to nie tylko zapach, ale także kreatywna deklaracja — ekspresyjna, zaskakująca i wyznaczająca nowe standardy w perfumiarstwie.

O kompozycjach zapachowych opowiadać będą również hostessy obecne poza strefą Douglas Beauty Express.

Zobacz też: Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish

Szeroki asortyment i marki na wyłączność

Z myślą o osobach, które nie będą mogły pojawić się w tych dniach w Krakowie, przygotowano też specjalną ofertę: 50 proc. rabatu na zapach Billie Eilish. Promocja obowiązuje od 3 do 7 czerwca wyłącznie w perfumeriach stacjonarnych Douglas.

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
23.05.2025 12:27
Douglas modernizuje perfumerię w Białymstoku i przyspiesza ekspansję w Polsce
Douglas walczy o palmę pierwszeństwa, jeśli chodzi o perfumerie premium w Polsce.Perfumerie Douglas

Sieć perfumerii Douglas kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku, czego najnowszym przykładem jest modernizacja lokalu w galerii Atrium Biała w Białymstoku. Nowa przestrzeń premium beauty o powierzchni 125 mkw została zaprojektowana z myślą o podniesieniu komfortu zakupów i zaoferowaniu klientom inspirujących doświadczeń. Inwestycja wpisuje się w strategię firmy, która zakłada unowocześnianie istniejących lokalizacji oraz zwiększanie obecności nie tylko w dużych aglomeracjach, ale też w mniejszych miastach.

Douglas intensyfikuje modernizację perfumerii, wprowadzając rozwiązania odpowiadające na zmiany rynkowe i rosnące oczekiwania konsumentów w regionie CEE. Nowy koncept obejmuje nie tylko rozszerzoną ofertę produktów – od zapachów po kosmetyki i technologie beauty – ale także przestrzenie usługowe i edukacyjne. Konsumenci oczekują dziś nie tylko dostępu do marek premium, lecz także personalizacji, doradztwa oraz komfortowej przestrzeni, która łączy różne aspekty świata beauty.

Modernizacja białostockiej perfumerii to również krok w stronę zrównoważonego rozwoju. Wnętrze zostało wyposażone w energooszczędne oświetlenie LED, systemy monitorowania zużycia energii oraz zoptymalizowaną klimatyzację. Estetykę wspierają multimedialne ekrany i nowoczesna identyfikacja wizualna. Jak zaznacza Magdalena Przybysz, dyrektorka ds. ekspansji CEE w Douglas Polska, inwestycje w rozwój stacjonarnych punktów sprzedaży to odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących kompleksowego, luksusowego podejścia do pielęgnacji i urody.

Douglas równolegle rozwija model omnichannel, łącząc świat offline i online w spójny ekosystem. Klienci mogą korzystać z usług takich jak Click & Collect Express, wirtualne przymierzanie makijażu przez aplikację Beauty Mirror czy zamawianie online z pomocą konsultanta. Już w 37 lokalizacjach funkcjonują salony SPA z zabiegami topowych marek, a usługi można rezerwować przez aplikację Booksy. Sieć organizuje także eventy i akcje specjalne, wzmacniając zaangażowanie klientów i lojalność wobec marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. czerwiec 2025 09:50