StoryEditor
Drogerie
30.09.2024 15:05

DM Drogerie Markt przyspieszają z otwarciami nowych drogerii w Polsce

Otwarcie nowej drogerii DM. Maskotką marki jest Miś Czyścioszek -Saubär / fot. Maciek Jaźwiecki

DM Drogerie Markt 26 września otworzyły nowe sklepy w Warszawie i w Opolu. Do końca roku sieć chce zrealizować swój plan ekspansji i dysponować 50 placówkami, co oznacza przyspieszenie w inauguracjach nowych lokalizacji. W przyszłym roku niemiecka sieć drogeryjna planuje utrzymać tempo nowych otwarć.

26 września br. sieć DM otworzyła swój pierwszy sklep drogeryjny w Warszawie zapowiadając jednocześnie, że będzie to jej początek bardziej energicznych działań w centralnej Polsce.

Czytaj więcej: Pierwsza drogeria DM w Warszawie otwarta. Druga już wkrótce. W 2025 r. sieć nie zwolni tempa

Tego samego dnia klientów przyjęła także nowa drogeria w Opolu, przy ul. Budowlanych 48c, drugi sklep pod szyldem DM w tym mieście. 

Opolanie znają już DM, bo nasz pierwszy sklep pojawił się w mieście w ubiegłym roku, przy ul. Wrocławskiej 152/154. Przez ten czas daliśmy się poznać jako przyjazne miejsce sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ale także partner wspierający lokalne inicjatywy. Przyczyniliśmy się do organizacji festynu rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 7 im. Jakuba Kani w Opolu. W ostatnich dniach we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu aktywnie włączyliśmy się także w organizowanie wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu kolejnego sklepu klienci zyskają nie tylko swoją nową ulubiona drogerię, ale także nowego sąsiada, który wspólnie z nimi będzie kształtował codzienne życie społeczności nadal włączając się we wspólne działania mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.

Do końca 2024 r. sieć Drogerie Markt planuje posiadać w Polsce 50 drogerii i jak zapowiedział Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji DM w Polsce, w przyszłym roku tempo nowych otwarć ma być utrzymane, choć będzie zależało od dostępności wolnych lokali, o które – w atrakcyjnych miejscach – jest w Polsce coraz trudniej. Najlepsze lokalizacje z perspektywy DM to te w parkach i centrach handlowych.

Dm Drogerie Markt to największa sieć drogeryjna w Europie. Prowadzi ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 DM osiągnęły sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. 

W Polsce DM są obecne od 21 kwietnia 2022 r.  Obecnie sieć ma 39 drogerii w naszym kraju. Do końca roku powinna otworzyć 11, aby spełnić swoje założenia rozwoju biznesu na ten rok, czyli uruchamiając jeden nowy sklep tygodniowo - detalista kalendarz ma wypełniony.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
28.10.2025 13:28
Boots otwiera pierwszy butik zapachowy w Londynie
Nowa lokalizacja ma służyć premiumizacji brandu.Boots

Brytyjska sieć Boots uruchomiła swój pierwszy samodzielny butik zapachowy w Broadgate Central w Londynie, wprowadzając do oferty ponad 400 nowych kompozycji zapachowych oraz 20 nowych marek. To kolejny krok w strategii rozwoju segmentu beauty premium, który staje się jednym z kluczowych filarów wzrostu sieci w Wielkiej Brytanii.

Nowy butik łączy w sobie ofertę luksusowych i niszowych marek, takich jak Tom Ford, Prada, Guerlain, Maison Margiela, Gallivant czy Lumira. Klienci mogą skorzystać z indywidualnych konsultacji zapachowych oraz spersonalizowanych doświadczeń sensorycznych, które mają pomóc im odnaleźć unikalny zapach odpowiadający ich stylowi życia.

W ramach projektu Boots uruchomił również nowy Fragrance Hub na stronie boots.com oraz w aplikacji mobilnej. Dzięki temu rozszerzona oferta perfum będzie dostępna dla klientów w całym kraju, nie tylko w Londynie. Integracja kanałów online i offline ma umożliwić płynne doświadczenie zakupowe, niezależnie od miejsca i sposobu zakupu.

image

Sieć Boots tworzy butiki tylko z perfumami – motywuje to dynamicznym wzrostem konkurencji

Otwarcie butiku wpisuje się w rosnący trend premiumizacji rynku perfumeryjnego w Wielkiej Brytanii. Według prognoz, wartość krajowego rynku zapachów ma osiągnąć 2 miliardy funtów do 2029 roku, co oznacza dynamiczny wzrost w porównaniu z bieżącą dekadą. Boots, inwestując w segment zapachów, reaguje na rosnące zainteresowanie konsumentów markami luksusowymi i niszowymi oraz na zmianę sposobu dokonywania zakupów.

Nowy koncept ma wzmocnić pozycję Boots w segmencie zapachów poprzez połączenie doświadczeń zakupowych, ekskluzywnej oferty i innowacyjnych narzędzi cyfrowych. Jak podkreśla sieć, to otwarcie jest zapowiedzią dalszej ekspansji w obszarze beauty premium, który staje się jednym z najważniejszych motorów rozwoju całej grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
28.10.2025 13:11
Hebe podsumowuje III kwartał działań CSR
Hebe mat.pras.

Hebe kontynuuje zaangażowanie w działania społeczne, edukacyjne i prozdrowotne. W trzecim kwartale 2025 roku marka wsparła potrzebujących poprzez współpracę z Caritas Polska, promowała profilaktykę raka piersi i aktywny styl życia wśród kobiet oraz włączała się w inicjatywy lokalnych społeczności.

Pomoc dla potrzebujących we współpracy z Caritas Polska

Od lutego br. Hebe regularnie przekazuje Caritas Polska pełnowartościowe produkty, które nie mogą już trafić do sprzedaży. W samym trzecim kwartale 2025 łączna wartość przekazanych produktów wyniosła ponad 255 tys. zł brutto, co odpowiada 14 paletom kosmetyków i artykułów higienicznych.

Od momentu uruchomienia inicjatywy łączna wartość przekazanych produktów przekroczyła 650 tys. zł brutto. Dary trafiają do osób potrzebujących, w tym imigrantów, osób ubogich i bezdomnych, wspieranych przez Caritas Polska. 

W trosce o zdrowie kobiet i aktywny styl życia

Hebe w trzecim kwartale włączyło się także w szereg inicjatyw promujących zdrowie i profilaktykę onkologiczną kobiet: 

23 sierpnia – Fun Ride (Kraków) – uczestnicy charytatywnego wydarzenia rowerowego otrzymali od Hebe 450 pianek do mycia twarzy Hebe Naturals. 

21 września – Breast Fest (Lublin) – Hebe wsparło wydarzenie poświęcone profilaktyce raka piersi, przekazując 150 zestawów produktów marek Hebe uczestnikom warsztatów edukacyjnych. 

28 września – Bieg Kobiet Zawsze Pier(w)si (Poznań) – jako partner wydarzenia promującego profilaktykę raka piersi i szyjki macicy marka przekazała do pakietów startowych m.in. 8200 gąbek do makijażu Hebe Professional, a także wsparła organizację biegu finansowo. 

Blisko lokalnych społeczności

Hebe angażuje się również w wydarzenia integrujące i wspierające lokalne społeczności.

19 września marka przekazała 18 zestawów kosmetyków marek Hebe seniorom uczestniczącym w Zabrzańskiej Senioradzie – inicjatywie promującej aktywność i integrację osób starszych. 

Wsparcie młodych dorosłych w pierwszych krokach zawodowych

W lipcu i sierpniu Hebe zrealizowało także czwartą edycję programu aktywacji społeczno-zawodowej “Odkryj siebie z Hebe” organizowanego przy współpracy z Fundacją One Day. Ponad dwudziestu wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski zdobyło szansę na zatrudnienie dzięki udziałowi w tegorocznej edycji.  

image

Odkryli siebie – teraz odkrywają rynek pracy. 23 osoby z szansą na pracę dzięki programowi „Odkryj siebie z Hebe”

Hebe od lat konsekwentnie realizuje strategię społecznej odpowiedzialności. Działania CSR marki skupiają się na kilku filarach: pomocy potrzebującym i młodym dorosłym, promocji zdrowia i świadomego stylu życia oraz wspieraniu lokalnych społeczności. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. październik 2025 01:51