StoryEditor
Drogerie
01.08.2023 11:22

DM i jej marki własne dostały nagrodę Green Brands za zaangażowanie na rzecz środowiska

Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca DM odpowiedzialna za dział zarządzania produktami i grupę roboczą ds. zrównoważonego rozwoju (czwarta od lewej) wraz z zespołem ds. marek DM odbiera nagrodę od Norberta Luxa, inicjatora i dyrektora zarządzającego Green Brands (piąty od lewej) / mat. prasowe
Dm-drogerie markt i jej trzy marki własne: alverde Naturkosmetik, tekstylia dziecięce Alana i dmBio zostały uznane za Zielone Marki, w związku z ich zaangażowaniem w zrównoważony rozwój. Znak jakości detaliście i jego markom przyznała międzynarodowa organizacja Green Brands.

Sieć drogerii DM już po raz trzeci otrzymała tytuł Zielonej Marki w Niemczech. Natomiast jej marki własne Alana i Alverde Naturkosmetik po raz szósty, a dmBio po raz czwarty.

– DM z dużym zaangażowaniem i ambicją angażuje się w ochronę środowiska i od kilku lat utrzymuje wysoki poziom certyfikacji Zielona Marka. Dzięki swoim markom własnym tworzy prawdziwą gamę bardziej zrównoważonych produktów drogeryjnych – powiedział Norbert Lux, inicjator i dyrektor zarządzający Green Brands Organization.

Natomiast Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca DM odpowiedzialna za dział zarządzania produktami i grupę roboczą ds. zrównoważonego rozwoju mówi:

Dzięki bardziej przyjaznym dla środowiska produktom codziennego użytku wiele osób stawia pierwszy krok w kierunku lepszej przyszłości. W DM angażujemy się w to każdego dnia

 

Znak jakości Green Brand jest przyznawany markom i firmom, które są zaangażowane w zrównoważony rozwój, ochronę środowiska i klimatu oraz zdrowy styl życia. Jego przyznanie jest poprzedzone niezależną certyfikacją. Green Brands to międzynarodowa, autonomiczna organizacja, która współpracuje z niezależnymi instytucjami i firmami z sektora ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.

 

Czytaj też: Produkty Pro Climate marki własnej DM nie mogą już być oznaczane jako „neutralne dla klimatu”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 22:23