StoryEditor
Drogerie
27.03.2023 00:00

DM otwiera trzecią drogerię w Krakowie oraz pierwszą w Gogolinie

Od 30 marca 2023 r. klienci DM będą mieli okazję robić zakupy w 13 drogeriach w Polsce / fot. materiały prasowe/DM
DM zapowiada, że w czwartek 30 marca otworzy dwie nowe drogerie – trzecią z kolei w Krakowie i pierwszą w Gogolinie. Tym samym niemiecka sieć będzie miała już 13 sklepów w Polsce.

Drogeria DM w Gogolinie zostanie otwarta w czwartek 30 marca o godzinie 8.00. Jej lokalizacja to ul. Krapkowicka 160 A (obok Lidla i stacji Orlen). Godzinę później swoje drzwi otworzy kolejna, trzecia już placówka w Krakowie. Tym razem w Vendo Park (obok Biedronki) na ul. Zygmunta Glogera 24.

Wśród atrakcji zapowiadanych przez sieć  na otwarciu obecny będzie Miś Czyścioszek Saubär. Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego makijażu oraz rabatów powitalnych (-15 proc.), a także częstować się prażonym popcornem. Natomiast osoby, które przy kasie pokażą kupon z otwarciowej ulotki,  dostaną gratis żel Balea z polskiej edycji limitowanej.

Dwa nowe sklepy powiększą sieć DM, która w rezultacie będzie miała już 13 drogerii w Polsce. Dokładnie 30 marca, poza otwarciami w Gogolinie i Krakowie, pojawią się trzy kolejne sklepy – w Chorwacji, Czechach i we Włoszech. Tym samym DM przekroczy liczbę 4 tys. drogerii w Europie.

Pierwszą lokalizacją w Polsce był Wrocław, czyli miasto w którym DM ma polską centralę. To otwarcie obyło się w kwietniu 2022 roku. Ostatnio otwarta drogeria ruszyła natomiast w Krakowie.

Czytaj też: 11 drogerii dm w Polsce i druga w Krakowie

Na 2023 r. DM planuje kolejne otwarcia sklepów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online i aplikację. W asortymencie drogerii znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularność zyskały produkty marek własnych. Wśród nich przede wszystkim marka Balea oraz certyfikowane kosmetyki naturalne alverde.

Czytaj też: DM zamierza wzmocnić swój zespół marek własnych 

DM obecna jest w 14 krajach Europy, gdzie ma ponad 3,8 tys. punktów sprzedaży. Zatrudnia ponad 66 tys. osób. W roku obrotowym 2021/2022 sieć odnotowała sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. maj 2024 03:34