StoryEditor
Drogerie
27.03.2023 00:00

DM otwiera trzecią drogerię w Krakowie oraz pierwszą w Gogolinie

Od 30 marca 2023 r. klienci DM będą mieli okazję robić zakupy w 13 drogeriach w Polsce / fot. materiały prasowe/DM
DM zapowiada, że w czwartek 30 marca otworzy dwie nowe drogerie – trzecią z kolei w Krakowie i pierwszą w Gogolinie. Tym samym niemiecka sieć będzie miała już 13 sklepów w Polsce.

Drogeria DM w Gogolinie zostanie otwarta w czwartek 30 marca o godzinie 8.00. Jej lokalizacja to ul. Krapkowicka 160 A (obok Lidla i stacji Orlen). Godzinę później swoje drzwi otworzy kolejna, trzecia już placówka w Krakowie. Tym razem w Vendo Park (obok Biedronki) na ul. Zygmunta Glogera 24.

Wśród atrakcji zapowiadanych przez sieć  na otwarciu obecny będzie Miś Czyścioszek Saubär. Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego makijażu oraz rabatów powitalnych (-15 proc.), a także częstować się prażonym popcornem. Natomiast osoby, które przy kasie pokażą kupon z otwarciowej ulotki,  dostaną gratis żel Balea z polskiej edycji limitowanej.

Dwa nowe sklepy powiększą sieć DM, która w rezultacie będzie miała już 13 drogerii w Polsce. Dokładnie 30 marca, poza otwarciami w Gogolinie i Krakowie, pojawią się trzy kolejne sklepy – w Chorwacji, Czechach i we Włoszech. Tym samym DM przekroczy liczbę 4 tys. drogerii w Europie.

Pierwszą lokalizacją w Polsce był Wrocław, czyli miasto w którym DM ma polską centralę. To otwarcie obyło się w kwietniu 2022 roku. Ostatnio otwarta drogeria ruszyła natomiast w Krakowie.

Czytaj też: 11 drogerii dm w Polsce i druga w Krakowie

Na 2023 r. DM planuje kolejne otwarcia sklepów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online i aplikację. W asortymencie drogerii znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularność zyskały produkty marek własnych. Wśród nich przede wszystkim marka Balea oraz certyfikowane kosmetyki naturalne alverde.

Czytaj też: DM zamierza wzmocnić swój zespół marek własnych 

DM obecna jest w 14 krajach Europy, gdzie ma ponad 3,8 tys. punktów sprzedaży. Zatrudnia ponad 66 tys. osób. W roku obrotowym 2021/2022 sieć odnotowała sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:23