StoryEditor
Drogerie
27.05.2025 12:25

dmTECH Polska nagrodzone za analitykę doświadczeń pracowników

Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny dmTECH Polska. / Linkedin dmTECH Polska

Firma dmTECH Polska zdobyła główną nagrodę w konkursie HR Analytics Star Award 2025 za projekt „Employee Experience Lifecycle Analytics”. Wyróżnienie ogłoszono 20 maja podczas konferencji „Strategie HR” w Warszawie. Polski oddział spółki technologicznej dm zdobył najwyższe uznanie za kompleksową analizę danych na każdym etapie życia pracownika w organizacji – od rekrutacji po odejście z firmy.

Doceniono nie tylko zakres analityki, ale również praktyczne wykorzystanie danych w codziennym zarządzaniu i transparentną komunikację wyników z zespołem. Jak podkreślił Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny dmTECH Polska, projekt wzmacnia kulturę dialogu i współodpowiedzialności. To już drugie prestiżowe wyróżnienie firmy w tym obszarze – w 2024 roku dmTECH znalazła się w gronie 33 organizacji na świecie z tytułem „EB Stars” za działania employer brandingowe oparte na analizie danych.

dmTECH Polska działa od 2022 roku, zatrudniając blisko 80 specjalistów z Polski i Niemiec. Zespół rozwija systemy IT i narzędzia analityczne dla dm – największej sieci drogeryjnej w Europie. Grupa dm obecna jest w 14 krajach, w tym w Polsce, gdzie klienci mają dostęp do 58 sklepów stacjonarnych, platformy dm.pl oraz aplikacji mobilnej. Wrocławskie biuro dmTECH odpowiada za wsparcie technologiczne dla całej międzynarodowej struktury.

W skali całej grupy dmTECH zatrudnia ponad 1 300 ekspertów technologicznych. Jak zaznacza firma, nagroda HRA Star Award to nie tylko sukces operacyjny, ale potwierdzenie, że podejście skoncentrowane na człowieku przynosi długofalowe efekty – zarówno w aspekcie technologicznym, jak i społecznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.05.2025 16:16
Drogerie Natura i Fundacja Dorastaj z Nami wspierają samotne mamy w Dzień Matki
Fundacja pomaga kobietom, których zmarli mężowie byli funkcjonariuszami publicznymi.Fundacja Dorastaj z Nami

W ramach tegorocznych obchodów Dnia Matki Fundacja Dorastaj z Nami oraz Drogerie Natura połączyły siły, by uhonorować kobiety, które straciły partnerów pełniących służbę publiczną. Inicjatywa objęła uczestniczki programu “Siła Wsparcia Kobiet”, który zrzesza matki dzieci, których ojcowie zginęli na służbie. To właśnie dla nich przygotowano specjalne zestawy kosmetyczne, mające dostarczyć chwili relaksu i wytchnienia.

Program “Siła Wsparcia Kobiet” ma charakter peer mentoringowy i skupia się na budowaniu społeczności opartej na wzajemnym wsparciu. Kobiety uczestniczące w programie dzielą się doświadczeniami związanymi z samotnym macierzyństwem, wychowywaniem dzieci oraz radzeniem sobie ze stratą. Fundacja regularnie organizuje spotkania, które pozwalają uczestniczkom poczuć wspólnotę i wzajemne zrozumienie.

W tym roku Drogerie Natura przekazały mamom zestawy złożone z produktów kilku marek dostępnych w ich ofercie. Znalazły się w nich kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy marki Skinimal, produkty do pielęgnacji włosów i dłoni sygnowane marką Natura oraz artykuły do makijażu Kobo Professional. W ten sposób wsparciem objęto kobiety z różnych regionów Polski, które łączą codzienne obowiązki z osobistymi wyzwaniami i pasjami.

Fundacja Dorastaj z Nami działa w Polsce już od 15 lat, wspierając dzieci funkcjonariuszy służb publicznych, którzy zginęli lub zostali ciężko ranni podczas pełnienia obowiązków. Organizacja udziela pomocy edukacyjnej, psychologicznej i finansowej, a także aktywnie promuje etos służby publicznej. Współpraca z Drogeriami Natura to kolejny przykład skutecznego zaangażowania biznesu w działania społeczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.05.2025 13:36
Rossmann kontynuuje wsparcie dla dziecięcej neurologii – 15 mln zł na remont klinik
Rossmann kontynuuje swoją politykę CSR.Rossmann

Rossmann po raz kolejny angażuje swoich klientów w akcję charytatywną „Pomagamy jak umiemy”. W podziękowaniu za udział w inicjatywie, sieć przygotowała dla odwiedzających paczki krówek z napisem „Podziel się z najbliższymi i podaj dobro dalej”. To symboliczny gest wdzięczności dla osób, które skanują aplikację Rossmann PL podczas zakupów – tym samym wspierając remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii w łódzkim Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki.

Dzięki środkom pozyskanym w ramach akcji, w ciągu ostatnich dwóch lat zakończono pierwszy etap modernizacji, obejmujący Klinikę Neurochirurgii. Nowe warunki leczenia już teraz służą małym pacjentom z całego kraju. Aktualnie trwa drugi etap – remont części neurologicznej, który ma się zakończyć jeszcze w 2025 roku. Po jego finalizacji pacjenci Kliniki Neurologii zostaną przeniesieni do odnowionych przestrzeni, dostosowanych do ich potrzeb.

Całkowity budżet przeznaczony na modernizację i rozbudowę obu jednostek wyniesie 15 milionów złotych, z czego 5 milionów zł Rossmann planuje przekazać jeszcze w tym roku. Inwestycja ma zapewnić dzieciom nie tylko dostęp do nowoczesnej opieki medycznej, ale i większy komfort psychiczny w czasie pobytu w szpitalu.

image

Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA

Inicjatywa „Pomagamy jak umiemy” to przykład długofalowego zaangażowania społecznego sieci handlowej, które przynosi konkretne efekty dzięki codziennym decyzjom zakupowym klientów. Jak podkreślają przedstawiciele Rossmanna, każde zeskanowanie aplikacji ma znaczenie i realnie przyczynia się do poprawy warunków leczenia najmłodszych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. maj 2025 07:02