
Doceniono nie tylko zakres analityki, ale również praktyczne wykorzystanie danych w codziennym zarządzaniu i transparentną komunikację wyników z zespołem. Jak podkreślił Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny dmTECH Polska, projekt wzmacnia kulturę dialogu i współodpowiedzialności. To już drugie prestiżowe wyróżnienie firmy w tym obszarze – w 2024 roku dmTECH znalazła się w gronie 33 organizacji na świecie z tytułem „EB Stars” za działania employer brandingowe oparte na analizie danych.
dmTECH Polska działa od 2022 roku, zatrudniając blisko 80 specjalistów z Polski i Niemiec. Zespół rozwija systemy IT i narzędzia analityczne dla dm – największej sieci drogeryjnej w Europie. Grupa dm obecna jest w 14 krajach, w tym w Polsce, gdzie klienci mają dostęp do 58 sklepów stacjonarnych, platformy dm.pl oraz aplikacji mobilnej. Wrocławskie biuro dmTECH odpowiada za wsparcie technologiczne dla całej międzynarodowej struktury.
W skali całej grupy dmTECH zatrudnia ponad 1 300 ekspertów technologicznych. Jak zaznacza firma, nagroda HRA Star Award to nie tylko sukces operacyjny, ale potwierdzenie, że podejście skoncentrowane na człowieku przynosi długofalowe efekty – zarówno w aspekcie technologicznym, jak i społecznym.