StoryEditor
Drogerie
06.11.2019 00:00

DP Drogerie Polskie w Zgorzelcu pod zarządem byłej aptekarki

Nowy sklep DP Drogerii Polskich w Zgorzelcu nie jest pierwszym doświadczeniem handlowym właścicielki. Wcześniej wraz ze wspólniczką prowadziła dwie apteki. Już teraz widzi ogromne różnice w zarządzaniu tymi dwoma formatami. – To zupełnie inne, ale pasjonujące doświadczenie – mówi Katarzyna Lenica.

Nowa drogeria DP Drogerie Polskie, która powstała w Zgorzelcu, mieści się obok marketu „Mario”. To popularne w mieście miejsce zakupów, zwłaszcza dla osób zainteresowanych  zdrowymi, ekologicznymi produktami spożywczymi, o których szeroką reprezentację zadbał właściciel. – Pomyślałam, że właśnie  takich klientów chciałabym widzieć w swojej drogerii – zdradza Katarzyna Lenica, właścicielka sklepu spod szyldu DP w Zgorzelcu. Stąd lokalizacja, a także asortyment, w którym akcent został położony na polskie marki reprezentujące nurt naturalny i ekologiczny, takie jak Sylveco, Vianek, Miya czy Yumi.

Ich produkty stoją w specjalnie wyróżnionej strefie, co dodatkowo przyciąga uwagę klientów. Jednak właścicielka drogerii ma świadomość, że sprzedaż produktów, nawet tych wpisujących się w najgorętsze trendy, nie obędzie się bez zaangażowania personelu. – Na szczęście ja i moje dwie pracownice jesteśmy po szkoleniach przeprowadzonych przez producentów. Mamy więc wiedzę, którą możemy dzielić się z klientami. Zostałyśmy też wyposażone przez nich w znakomite narzędzia promocyjne w postaci próbek i muszę przyznać, że to działa. Klientki już wracają po kosmetyki, do których je zachęcałyśmy i których miały okazję spróbować – cieszy się Katarzyna Lenica.   

Drogeria w Zgorzelcu nie jest pierwszym doświadczeniem handlowym właścicielki. Wcześniej wraz ze wspólniczką prowadziła dwie apteki. Już teraz widzi ogromne różnice w zarządzaniu tymi dwoma formatami. – Zaskoczeniem jest dla mnie rozbudowany marketing w przypadku drogerii, to jak wiele się tutaj dzieje w kwestii zarządzania cenami, przygotowania promocji i różnorodnych akcji mających zachęcić klientów do wizyty w sklepie i zakupu – mówi. – To zupełnie inne, ale pasjonujące doświadczenie.

Jednak niektóre doświadczenia sprzedażowe z apteki  udało się przenieść na grunt drogerii. Dzięki temu w sklepie DP w Zgorzelcu oferowane są suplementy diety i odżywki dla sportowców. Właścicielka postawiła na marki polskich firm, z którymi już wcześniej współpracowała i miała z nimi dobre doświadczenia, takie jak Olimp Labs i Aflofarm.

Kolejnym autorskim pomysłem jest wprowadzenie dermokosmetyków. Tu znów Katarzyna Lenica postawiła na polskie marki – m.in. Dermedic i Tołpę z serii Dermo Face dla cer z problemami. – To produkty, których sprzedaż w drogerii również nie obywa się bez aktywności ze strony personelu, ale z racji swoich wcześniejszych doświadczeń zawodowych jestem do tego idealnie przygotowana – zapewnia właścicielka.

Drogeria DP w Zgorzelcu ma 120 mkw. z czego sama sala sprzedaży to 100 mkw. Została urządzona w całości w standardach sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 13:27