StoryEditor
Drogerie
09.10.2023 11:52

Drogeria DOT uruchomiła sprzedaż online

Przy okazji uruchomienia sprzedaży online w Droegrii DOT odbył się event kolarski. Przy tej okazji zaprezentowano rower cargo, ktorym zakupy sa rozwożone do punktów odbioru zamówień.   / Linkedin
Zakupy w drogerii DOT od początku października można robić online z odbiorem w kilku miejscach w Warszawie. Zamówienia dowożone są do nich rowerem cargo.

Drogeria DOT, która oferuje mydła, produkty do prania i środki czystości rozlewane do wielorazowych butelek, uruchomiła sprzedaż online. Od początku października zamówienia złożone przez internet dostarczane są do kilku punktów na terenie Warszawy, a dowożone do nich rowerem cargo.  

Drogeria mieści się na warszawskim Mokotowie. Zakupione w niej produkty klienci samodzielnie nalewają do wielorazowych butelek, które przywożą ze sobą, by dokonać kolejnych zakupów. Dla wielu kłopotliwe było jednak to, że takie zakupy trzeba zaplanować i pamiętać o zabraniu ze sobą wielorazowych butelek. Wraz z wprowadzeniem usługi sprzedaży online, jeśli kupuje się pierwszy raz, przy zamówieniu należy wybrać refill i butlę DOT. Jeśli klient ma już w domu opakowania z poprzednich zakupów, wybiera sam refill, a butle oddaje przy odbiorze. Produkty dostanie w nowych opakowaniach, a jego butelki zostaną umyte i ponownie wprowadzone do obrotu.

Przy okazji uruchomienia sprzedaży online odbył się event kolarski. Jego uczestniczy odwiedzili punkty dowozu zamówień, które obecnie znajdują się w kliku miejscach na terenie Warszawy. Trzy z nich mieszczą się na Mokotowie, jeden na Ochocie i jeden na Pradze Południe.

Czytaj też: Drogeria DOT pracuje nad zmianą konsumenckich nawyków. Wielorazowe opakowania to jej świat

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. październik 2025 12:04