StoryEditor
Drogerie
12.02.2018 00:00

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny

Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zakup – bez względu na jego kwotę – był nagradzany prezentem. – Klientom bardzo podobała się forma obchodów pierwszego roku działalności drogerii. Licznie przybyli do Jasmina, a obroty sklepu w tym dniu wzrosły sześciokrotnie – opowiada Małgorzata Stelmaszyk, manager ds. franczyzy sieci Jasmin.  

Mieszkańcy Wałbrzycha o atrakcjach z okazji urodzin byli informowani na Facebooku drogerii, a także indywidualnie podczas wcześniejszych wizyt w sklepie. Jednak wielu „urodzinowych gości” było w wałbrzyskim Jasminie po raz pierwszy – wstąpili przy okazji zakupów w pobliskiej Biedronce. Jak przyznaje Małgorzata Stelmaszczyk to sąsiedztwo bardzo pozytywnie wpływa na poszerzanie liczby klientów wałbrzyskiego Jasmina. – Dla coraz większej liczby osób staje się jasne, że kosmetyczna oferta dyskontu nie może się równać z tym, co ma do zaproponowania drogeria. Świadomi klienci doceniają to, że kategorie produktowe są o wiele głębsze, a linie kosmetyczne pełne, a nie jedynie ograniczone do najpopularniejszego kremu. Cenią też to, że o pomoc można poprosić profesjonalnie wyszkolony personel. 

Jasmin w Wałbrzychu został otwarty rok temu w nowo wybudowanym Pasażu Piaskowa Góra, w  innowacyjnym koncepcie łączącym drogerię z apteką. Jego właściciel, będący w posiadania kilku aptek i otwierający kolejną, tym razem – wzorem wielkich sieci apteczno-drogeryjnych – zapragnął połączyć oba przedsięwzięcia. Sam zajął się wszystkim, co było związane z częścią apteczną, stworzenie przestrzeni drogeryjnej powierzając sieci Jasmin. Dzięki tej współpracy powstała atrakcyjna, uporządkowana tematycznie placówka o całkowitej powierzchni ok. 300 mkw., z czego na część drogeryjną przypada blisko połowa.
   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 23:06