StoryEditor
Drogerie
12.02.2018 00:00

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny

Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zakup – bez względu na jego kwotę – był nagradzany prezentem. – Klientom bardzo podobała się forma obchodów pierwszego roku działalności drogerii. Licznie przybyli do Jasmina, a obroty sklepu w tym dniu wzrosły sześciokrotnie – opowiada Małgorzata Stelmaszyk, manager ds. franczyzy sieci Jasmin.  

Mieszkańcy Wałbrzycha o atrakcjach z okazji urodzin byli informowani na Facebooku drogerii, a także indywidualnie podczas wcześniejszych wizyt w sklepie. Jednak wielu „urodzinowych gości” było w wałbrzyskim Jasminie po raz pierwszy – wstąpili przy okazji zakupów w pobliskiej Biedronce. Jak przyznaje Małgorzata Stelmaszczyk to sąsiedztwo bardzo pozytywnie wpływa na poszerzanie liczby klientów wałbrzyskiego Jasmina. – Dla coraz większej liczby osób staje się jasne, że kosmetyczna oferta dyskontu nie może się równać z tym, co ma do zaproponowania drogeria. Świadomi klienci doceniają to, że kategorie produktowe są o wiele głębsze, a linie kosmetyczne pełne, a nie jedynie ograniczone do najpopularniejszego kremu. Cenią też to, że o pomoc można poprosić profesjonalnie wyszkolony personel. 

Jasmin w Wałbrzychu został otwarty rok temu w nowo wybudowanym Pasażu Piaskowa Góra, w  innowacyjnym koncepcie łączącym drogerię z apteką. Jego właściciel, będący w posiadania kilku aptek i otwierający kolejną, tym razem – wzorem wielkich sieci apteczno-drogeryjnych – zapragnął połączyć oba przedsięwzięcia. Sam zajął się wszystkim, co było związane z częścią apteczną, stworzenie przestrzeni drogeryjnej powierzając sieci Jasmin. Dzięki tej współpracy powstała atrakcyjna, uporządkowana tematycznie placówka o całkowitej powierzchni ok. 300 mkw., z czego na część drogeryjną przypada blisko połowa.
   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.09.2025 12:38
Brytyjska sieć drogerii blisko upadłości – 1,5 tys. miejsc pracy zagrożonych
Brytyjska sieć Bodycare stoi w obliczu bankructwa.Bodycare

Brytyjska sieć handlowa Bodycare, specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ma w piątek powołać firmę Interpath Advisory na administratora. Decyzja ta stawia pod znakiem zapytania przyszłość około 1,5 tys. miejsc pracy oraz blisko 150 sklepów w całej Wielkiej Brytanii.

Firma powstała w 1970 roku i oferuje kosmetyki znanych marek, takich jak L’Oréal czy Elizabeth Arden. Obecnie należy do Baaj Capital, a w lipcu tego roku otrzymała pożyczkę w wysokości 7 mln funtów. Mimo tego wsparcia finansowego Bodycare wciąż zmaga się z problemami narosłymi po pandemii.

Na czele spółki stoi doświadczony menedżer branży detalicznej Tony Brown. Jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 Bodycare notowało zyski, jednak obecnie firma zmierza ku niewypłacalności. Wciąż istnieje szansa na sprzedaż części biznesu, a Baaj Capital postrzegane jest jako potencjalny nabywca.

Sytuacja Bodycare wpisuje się w szerszy trend trudności brytyjskich sieci drogeryjnych. Wysokie koszty prowadzenia działalności, narastające zadłużenie pandemiczne oraz rosnące obciążenia podatkowe sprawiają, że wiele firm z tego sektora stoi w obliczu poważnych wyzwań finansowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.09.2025 11:03
dm otworzył pierwszą drogerię w Tarnowskich Górach
Drogeria DM w CH Łopuszańska 22, WarszawaK.Bochner

Już dziś o godzinie 9:00 przy ulicy Nakielskiej 54 w Tarnowskich Górach otwarto pierwszą w tym mieście drogerię dm. To 63. sklep sieci w Polsce, której ekspansja na rynku trwa od 2021 roku. Nowa placówka oferuje klientom 505 m² powierzchni sprzedażowej i działa od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00–21:00. Z okazji inauguracji przygotowano atrakcje, w tym słodko-słony poczęstunek, darmowe prezenty, konsultacje kosmetyczne oraz animacje dla całych rodzin.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z 15-procentowego rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. Dodatkowo specjalna ulotka uprawnia do odbioru gratisowego żelu pod prysznic marki Balea. Promocja potrwa do 13 września lub do wyczerpania zapasów. W dniach 4–6 września organizowane będą dodatkowe atrakcje, takie jak degustacja herbat, gofry na patyku, popcorn czy spotkania z maskotką SauBär.

Oferta dm obejmuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyków kolorowych, artykułów higienicznych, spożywczych, a także karmy dla zwierząt i produktów dla niemowląt. Szczególną popularnością wśród klientów cieszą się marki własne, takie jak Balea czy alverde, oferujące m.in. certyfikowane kosmetyki naturalne. Sklep dysponuje także specjalną Wyspą Inspiracji Uroda oraz szeroką gamą szaf makijażowych.

Nowa drogeria została zaprojektowana z myślą o komforcie zakupów. Na miejscu dostępne są m.in. szerokie alejki, bezpłatny dystrybutor wody, foto-kioski z usługą wydruku zdjęć czy personalizacji produktów, przewijak z zapasem pieluch marki babylove oraz bujany konik i małe wózki dla dzieci. Klienci mogą też skorzystać z ekspresowego odbioru zamówień online. Dzięki temu dm w Tarnowskich Górach łączy funkcję klasycznej drogerii z nowoczesnym punktem usługowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. wrzesień 2025 12:53