StoryEditor
Drogerie
24.09.2021 00:00

Drogeria Pigment rozpoczęła współpracę ze Szkołą Wizażu i Charakteryzacji FAM

Drogeria Pigment rozpoczęła współpracę ze Szkołą Wizażu i Charakteryzacji FAM, która kształci przyszłych wizażystów i charakteryzatorów.

– Do tematu współpracy podeszliśmy z ogromnym entuzjazmem. Od września mamy niezwykłą przyjemność dokładać swoją cegiełkę w kształceniu przyszłych wizażystów i charakteryzatorów. W czasie zajęć, przybliżamy uczniom temat szczególnie bliski pigmentowemu sercu, czyli szeroko rozumianą pielęgnację cery – informują przedstawiciele drogerii.

Zajęcia w szkole FAM prowadzić będzie Joanna Multana, na co dzień specjalistka ds. marketingu i rozwoju produktu w Drogerii Pigment.

– Nasze wieloletnie doświadczenie, bogata wiedza i praktyka zaowocowały stworzeniem autorskiego programu nauczania. Dzielę się mnóstwem ciekawostek i obalam mity kosmetyczne. Cieszę się, że szkoła FAM postawiła na ten niezwykle ważny i kluczowy element jakim jest pielęgnacja – mówi Joanna Multana.

W autorskim programie zajęć, ekspertka z Drogerii Pigment poruszy takie zagadnienia, jak rozpoznanie poszczególnych typów cery i odpowiednio dobrana pielęgnacja. Przybliży też tajniki pracy z klientem. Praktyczną część zajęć będzie prowadzić z użyciem produktów marek Bielenda Professional, Lynia, Nacomi i Fluff.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.11.2024 12:16
Hebe otworzyło nowe drogerie w Dębicy i w Olsztynie
Drogeria Hebe w Dębicy, w Galerii Raj, otwarta 31 października 2024fot. Hebe

Hebe dołączyło do swojej sieci nowe drogerie w Dębicy i w Olsztynie. W obu przypadkach są to kolejne placówki sieci w tych miastach.

Pod koniec października sieć Hebe poinformowała o otwarciu nowych sklepów w Dębicy i w Olsztynie. Drogeria w Olsztynie została otwarta 24 października przy ul. Sielskiej 26 (lotnisko). Jest to trzecia placówka Hebe w Olsztynie.

image
Hebe w Olsztynie, przy ul. Sielskiej 26, otwarta 24 października 2024
fot. Hebe

Natomiast nowa drogeria w Dębicy została zlokalizowana w Galerii Raj, przy ul. Rzeszowskiej 114. Jest to druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza została otwarta w grudniu 2018 r. i była to dwusetna drogeria sieci w Polsce.  

Obie nowe drogerie są utrzymane w standardach sieci, a ich otwarcie pozwoliło klientom na skorzystanie z głębokich obniżek cenowych i promocji.

Czytaj także: Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 15:19
Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w kanale e-commerce
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Hebe zwiększa sprzedaż dwucyfrowo, co jest wynikiem pozytywnych tendencji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale e-commerce. To e-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe i sposobem na międzynarodową ekspansje - wynika z informacji opublikowanych w najnowszym raporcie finansowym obemującym 9 miesięcy 2024 r.

Grupa Jeronimo Martins opublikowała raport finansowy z wynikami sprzedaży za pierwszych 9 miesięcy 2024 r.

We wstępie do raportu właściciel sieci handlowych Biedronka i Hebe (a także Pingo Doce i Recheio w Portugalii oraz Ara w Kolumbii) podał, że pomimo trudnych warunków rynkowych sieci należące do grupy utrzymały swoją pozycję rynkową i konkurencyjność cenową.

Biedronka koncentrowała się na stwarzaniu okazji do oszczędzania dla polskich rodzin, ponieważ cena jest stale kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Hebe radziło sobie dobrze przez te dziewięć miesięcy, a wzrost sprzedaży był wspierany zarówno przez sklepy stacjonarne, jak i kanał e-commerce – napisano w raporcie.

Drogeryjna sieć Hebe zwiększyła sprzedaż o 20,6 proc. w ciągu 9 miesięcy (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 11 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 422 mln, 28,3 proc. powyżej analogicznego okresu 2023 r.

W trzecim kwartale br. sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,3 proc., rejestrując LFL na poziomie 8,5 proc. W euro sprzedaż wyniosła 150 mln zł, 24,4 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2023 r.

Hebe radziło sobie dobrze, zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i w e-commerce. E-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe, stanowiąc około 19 proc. całkowitej sprzedaży.

EBITDA wzrosła o 31,2 proc. (+23,4 proc. w walucie lokalnej), marża wzrosła do 8,3 proc. (8,2 proc. w ciągu 9 miesięcy 2023 r.).

Hebe w okresie, który obejmuje raport otworzyło 27 sklepów na rynku polskim, kończąc okres z łączną liczbą 368 drogerii w Polsce i dwoma w Czechach.

Hebe będzie nadal koncentrować swoją strategię wzrostu na kanale e-commerce, który jest również podstawą jej internacjonalizacji. Ekspansja sieci sklepów w Polsce obejmuje otwarcie ok. 30 nowych lokalizacji na cały rok – czytamy w raporcie JMD.

Czytaj także: Pierwsza drogeria Hebe w Słowacji otwarta

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. listopad 2024 23:50