StoryEditor
Drogerie
20.05.2019 00:00

[DROGERIA ROKU 2019, FINALISTA] DROGERIA JASMIN, LIPOWA

Drogeria Jasmin w Lipowej to nowy sklep w lokalnym pasażu handlowym, w centrum miasteczka. Urządzony według księgi standardów sieci Jasmin. Zaspokaja potrzeby miejscowych klientów zainteresowanych kosmetycznymi nowościami.

DROGERIA JASMIN, Lipowa, ul. Lipowa 1541, powierzchnia 110 mkw, kategoria: drogeria średniego formatu [zobacz galerię zdjęć]

Drogeria Jasmin w Lipowej jest czwartą drogerią tych samych właścicieli. Wioleta i Mateusz Szczerba wszystkie swoje sklepy prowadzą pod szyldem sieci Jasmin.

Lipowa to wieś w powiecie żywieckim, mała, licząca niewiele ponad 9 tys. mieszkańców. Atrakcyjna turystycznie, malownicza, powstaje tu wiele nowych domów jednorodzinnych. Przepływ klientów nie jest duży, ale za to są zainteresowani innowacyjnymi produktami, nowościami, co ma wpływ na wartość koszyka zakupowego.

Drogeria została otwarta w marcu ubiegłego roku w nowopowstałym lokalnym centrum handlowym, w centrum miejscowości. Znajduje się tu kilkadziesiąt sklepów i plac, gdzie w ciągu roku odbywają się okolicznościowe imprezy w plenerze.

Drogeria ma 110 mkw. sali sprzedaży. Znajdują się w niej wszystkie najważniejsze kategorie kosmetyczne oraz chemia gospodarcza, ale raczej specjalistyczne produkty, w tym ekologiczne środki czystości i niemieckie marki. Najważniejsze są kosmetyki. Szczególny nacisk został położony na produkty naturalne, ku którym zwracają się obecnie klienci. Zostały one zaprezentowane również na osobnym regale, by jeszcze bardziej odróżniały się od reszty asortymentu, bo jak mówi Mateusz Szczerba jest to obecnie najbardziej dynamiczna kategoria z dostępnych w sklepie.

Jak dla każdej drogerii, także dla Jasmina, bardzo ważne są także kategorie pielęgnacji twarzy, koloryzacji włosów, perfumeria. Odrębną strefę, z kącikiem makijażowym, stanowią kosmetyki kolorowe. Świetnie przyjęło się też stanowisko do robienia manicure hybrydowego. Na tyle dobrze, że właściciele planują wprowadzić je także do swoich innych drogerii. Asortyment kosmetyczny znakomicie uzupełniają dodatkowe kategorie, m.in. biżuteria i akcesoria.

Sklep jest w tzw. pełnym standardzie sieci, utrzymany w jej barwach, ma wyraźnie opisane kategorie, logo i motto sieci umieszczone nad stanowiskiem kasowym, które wita klientów wchodzących do drogerii.

Bardzo dużą wagę właściciele drogerii przywiązują do jakości obsługi klienta. Potwierdziło to badanie tajemniczy klient, które Jasmin przeprowadza w sklepach zrzeszonych w sieci. Drogeria w Lipowej otrzymała maksymalną liczbę punktów. Każdy kupujący, niezależnie od wartości zakupów otrzymuje próbki. W drogerii są organizowane liczne pokazy makijażu oraz manicure’u hybrydowego i dermokonsultacje. O dobre relacje z klientami dba 4-osobowy, fachowy personel.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.12.2025 12:39
Jubileuszowa edycja „Podaruj Misia” – charytatywne misie już w Rossmannie!
Tegoroczna edycja misiów została zaprojektowana przez najmłodszych.Rossmann

Od początku grudnia w drogeriach Rossmann ponownie pojawią się kolorowe, miękkie misie – symbol jednej z najdłużej prowadzonych akcji charytatywnych w Polsce. Tegoroczna, jubileuszowa edycja jest szczególna: po raz pierwszy w 20-letniej historii projektu „Podaruj Misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” to dzieci zaprojektowały pluszowych bohaterów akcji. Inicjatywa, organizowana wspólnie z Fundacją TVN, od dwóch dekad pokazuje, że pomoc charytatywna może być jednocześnie skuteczna i wzruszająco prosta. W edycji 2025 misie trafią do sprzedaży w cenie 65 zł, wyłącznie w drogeriach Rossmann oraz na stronie rossmann.pl.

Jubileuszowa odsłona akcji to również nowa formuła – do współpracy zaproszono najmłodszych wraz z uznanymi projektantami mody. Jury wybrało cztery zwycięskie dziecięce projekty, które zostały dopracowane z Gosią Baczyńską, Violą Piekut, Dawidem Wolińskim oraz duetem Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu powstały cztery unikatowe misie: Milena, Bianka, Adaś i Wajla. Ich młodzi autorzy mieli pełną dowolność w nadawaniu imion i wyborze stylistyki, a profesjonaliści dbali o dobór materiałów oraz finalny wygląd ubranek. Efekt to pluszaki o bardzo różnym charakterze – od balowej elegancji po zimową awangardę.

Każdy z misiów ma własną historię i wizualną tożsamość. Wajla, stworzona przez 7-letnią Kasię z Siemianowic Śląskich, to przywodząca na myśl księżniczkę misia w jasnoróżowej sukience z tiulem i kwiatkami. Bianka, zaprojektowana przez 14-letnią krakowiankę, łączy modowy look z zimową stylistyką dzięki czerwonym akcentom i plisowanej dżinsowej spódniczce. Adaś – owoc współpracy 7-letniej Laury z Dawidem Wolińskim – nawiązuje do munduru dziadka do orzechów, jednak w nowoczesnej, minimalistycznej formie. Ostatnia z czwórki, Milena, autorstwa 13-letniej projektantki z Tarnowa, utrzymana jest w estetyce świątecznej magii i przypomina czarodziejkę-cukierniczkę w charakterystycznym czerwono-czarno-białym stroju.

Dochód ze sprzedaży misiów zasili cele związane z ochroną zdrowia najmłodszych. Rossmann przeznaczy wpływy m.in. na rozbudowę i remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu CZMP w Łodzi – placówki, która rocznie przyjmuje blisko 3 tys. młodych pacjentów. W ramach programu „Pomagamy jak umiemy” wartość wsparcia zwiększono z 15 do 20 mln zł, aby sfinansować zarówno wyposażenie klinik, jak i budowę Laboratorium Chodu – nowoczesnej przestrzeni diagnostyczno-terapeutycznej. Równolegle Fundacja TVN, która od ponad 20 lat finansuje leczenie i rehabilitację dzieci oraz zakup specjalistycznego sprzętu, przypomina, że do tej pory jej programem wsparcia objęto już ponad 30 tys. najmłodszych.

Jubileuszowe misie – Milena, Bianka, Adaś i Wajla – pojawią się w sprzedaży na początku grudnia. Każdy zakup to nie tylko świąteczny prezent, lecz także realny wkład w poprawę warunków leczenia dzieci w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu klientów i partnerów akcji „Podaruj Misia” od dwóch dekad pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w kraju, a tegoroczna, 20. edycja wzmacnia jej wymiar społeczny poprzez udział młodych twórców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. grudzień 2025 04:41