StoryEditor
Drogerie
03.03.2023 00:00

Drogerie Jawa otwierają swój 73. sklep w Polsce i zapowiadają 12 kolejnych

Drogeria Jawa w Stężycy jest pierwszą z 12. nowych lokalizacji, które mają być otwarte w tym roku / for. materiały prasowe
73. drogeria sieci Drogerie Jawa została otwarta w Stężycy. W tym roku polska sieć zamierza otworzyć 12 nowych placówek, pierwsze cztery ruszą w ciągu najbliższych 6. miesięcy. 

Dzisiaj, w piątek 3 marca 2023 r., drogeria Jawa w Stężycy powitała pierwszych klientów, na których czekało wiele atrakcji. W nowym sklepie przy ulicy Mikołaja Reja 1 Drogerie Jawa przywitają kupujących powitalnymi rabatami na wybrane produkty, pokazami makijażu oraz upominkami – niespodziankami. W związku z otwarciem nowego sklepu, do czwartku 9 marca br. obowiązują promocyjne ceny na wybrane produkty. Nowy sklep będzie oferował następujące kategorie produktowe: kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, oraz produkty chemii gospodarczej. Klienci będą mieli do wyboru produkty wielu marek, których lista została zaprojektowana w oparciu o potrzeby konsumentów, z myślą o promowaniu światowych trendów i oferowaniu atrakcyjnych cen dla kupujących ze średniej wielkości miejscowości.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa rozszerzyły swój zasięg w Polsce, uruchamiając sklep internetowy, dzięki któremu dotarły do znacznie szerszego grona klientów. Wcześniej firma koncentrowała się na rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, celując w duże i średnie miasta.

Jak zapowiada dział marketingu sieci, ten rok upłynie pod znakiem dynamicznego rozwoju i otwierania nowych sklepów Jawa, a także rozwoju działalności e-commerce. Otwarcie drogerii Jawa w Stężycy jest pierwszym z 12. nowych otwarć ogłoszonych w tym roku i pierwszym z czterech, które zostaną dokonane w pierwszej połowie 2023 roku.

– Będzie to nasz siedemdziesiąty trzeci sklep stacjonarny w Polsce i mamy nadzieję, że zostaniemy przyjęci z dużym entuzjazmem. Jesteśmy pewni, że nasze Ekspertki Piękna, oraz szeroka gama produktów pozwolą poczuć klientkom i klientom, że ich potrzeby są dla nas priorytetem  powiedział Wojciech Radliński, prezes Drogerie Jawa.

Czytaj także: Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: Negocjujemy umowy z producentami i otwieramy współpracę w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 20:55