StoryEditor
Drogerie
21.07.2025 14:37

Drogerie Müller wprowadzają do sprzedaży produkty mrożone. Na razie – jako pilotaż

Mrożonki są dostępne pilotażowo na razie tylko w kilku w drogeriach Müller: w Ulm, Neu-Ulm, Senden, Illertissen i Blaubeuren / Marzena Szulc

Delfo, sieć skupiona na sprzedaży mrożonek, wdraża wspólnie z niemiecką siecią drogeryjną Müller nowy projekt pilotażowy. W pięciu drogeriach sieci, skupionych w rejonie Ulm (to tam, na południu Niemiec, mieści się też centrala firmy), można nabyć włoskie mrożone specjały.

Produkty są sprzedawane w przejrzystych opakowaniach – tak, aby klienci mogli wyraźnie zobaczyć zawartość. Produkty mają być dostępne w rejonie kas – a więc w strefie zakupów impulsowych.

Mrożonki są już dostępne w drogeriach Müller w Ulm, Neu-Ulm, Senden, Illertissen i Blaubeuren – informuje portal lebensmittelpraxis.de. 

Wraz z naszymi produktami można zabrać do domu cząstkę Włoch. Fakt, że możemy teraz zaoferować to doświadczenie w sklepach Müller, to dla nas doskonała okazja do wkroczenia na nowe ścieżki w handlu detalicznym – mówi założyciel i dyrektor zarządzający Delfo, Adriano Iemma.

Jak wyjaśnia Iemma, asortyment Delfo obejmuje międzynarodowe mrożone specjały, kładąc nacisk na jakość, pochodzenie i “proste przyjemności”. Oprócz sieci własnych sklepów, firma opiera się na modelach franczyzowych, koncepcie „shop-in-shop” oraz sklepie internetowym. 

Nasze produkty oferowane są w przejrzystych opakowaniach. Ma to na celu zapewnienie transparentnego widoku produktów oraz promowanie otwartej komunikacji z klientami – podkreśla Adriano Iemma. 

O powstaniu w Niemczech nowej sieci Delfo media branżowe informowały w sierpniu ubiegłego roku. Koncept ma być odpowiedzią na zmiany nawyków żywieniowych konsumentów. Za stworzeniem nowej sieci z mrożonkami stoją byli menedżerowie Lidla.

Sieć w założeniu różni się od tradycyjnych sklepów i jest odpowiedzią na nowy trend zakupowy – oferowane produkty mają być nie tylko smaczne, ale też zdrowe i wolne od konserwantów, w przystępnych cenach. Nazwa sieci Delfo to skrót od „Delicious Food”, czyli „Pyszne Jedzenie”. 

Sieć planuje otwarcie ponad 12 nowych sklepów do końca 2025 roku. Pierwszy z nich, otwarty w Ulm, zajmuje ok. 150 mkw. powierzchni sprzedażowej, gdzie znajduje się blisko 20 zamrażarek, w których umieszczono prawie 900 różnych mrożonych produktów. W asortymencie znajdują się m.in. owoce, warzywa, mięso, słodycze, a także specjały kuchni świata (m.in. z Brazylii, Włoch, Portugalii).

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. październik 2025 17:06