
Produkty są sprzedawane w przejrzystych opakowaniach – tak, aby klienci mogli wyraźnie zobaczyć zawartość. Produkty mają być dostępne w rejonie kas – a więc w strefie zakupów impulsowych.
Mrożonki są już dostępne w drogeriach Müller w Ulm, Neu-Ulm, Senden, Illertissen i Blaubeuren – informuje portal lebensmittelpraxis.de.
– Wraz z naszymi produktami można zabrać do domu cząstkę Włoch. Fakt, że możemy teraz zaoferować to doświadczenie w sklepach Müller, to dla nas doskonała okazja do wkroczenia na nowe ścieżki w handlu detalicznym – mówi założyciel i dyrektor zarządzający Delfo, Adriano Iemma.
Jak wyjaśnia Iemma, asortyment Delfo obejmuje międzynarodowe mrożone specjały, kładąc nacisk na jakość, pochodzenie i “proste przyjemności”. Oprócz sieci własnych sklepów, firma opiera się na modelach franczyzowych, koncepcie „shop-in-shop” oraz sklepie internetowym.
– Nasze produkty oferowane są w przejrzystych opakowaniach. Ma to na celu zapewnienie transparentnego widoku produktów oraz promowanie otwartej komunikacji z klientami – podkreśla Adriano Iemma.
O powstaniu w Niemczech nowej sieci Delfo media branżowe informowały w sierpniu ubiegłego roku. Koncept ma być odpowiedzią na zmiany nawyków żywieniowych konsumentów. Za stworzeniem nowej sieci z mrożonkami stoją byli menedżerowie Lidla.
Sieć w założeniu różni się od tradycyjnych sklepów i jest odpowiedzią na nowy trend zakupowy – oferowane produkty mają być nie tylko smaczne, ale też zdrowe i wolne od konserwantów, w przystępnych cenach. Nazwa sieci Delfo to skrót od „Delicious Food”, czyli „Pyszne Jedzenie”.
Sieć planuje otwarcie ponad 12 nowych sklepów do końca 2025 roku. Pierwszy z nich, otwarty w Ulm, zajmuje ok. 150 mkw. powierzchni sprzedażowej, gdzie znajduje się blisko 20 zamrażarek, w których umieszczono prawie 900 różnych mrożonych produktów. W asortymencie znajdują się m.in. owoce, warzywa, mięso, słodycze, a także specjały kuchni świata (m.in. z Brazylii, Włoch, Portugalii).