StoryEditor
Drogerie
25.05.2020 00:00

Drogerie w czasie pandemii - tworzymy galerię zdjęć, dołącz do niej!

Tworzymy galerię zdjęć z czasów pandemii! Chcemy pokazać, jak w tym wyjątkowym czasie wyglądał handel w drogeriach, które przez cały czas działały na pierwszej linii frontu, w bezpośrednim kontakcie z klientem. Czy nadal pracujecie w maseczkach, w zaostrzonym reżimie sanitarnym? Jak ten handel dziś wygląda? Czy klienci powrócili do Waszych drogerii, perfumerii, wysp z kosmetykami? Napiszcie do nas i przyślijcie swoje zdjęcia. Czekamy na Wasze relacje!

Pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła handel w Polsce. Od początku ogłoszenia stanu epidemii drogerie i apteki były czynne, ponieważ zostały zaliczone do placówek, w których klienci robią zakupy pierwszej potrzeby. Pracownicy musieli dostosować się do nowych warunków. Zaopatrzeni w maseczki i rękawice, często za ściankami z pleksy obsługiwali klientów. Ci najpierw szturmowali sklepy w poszukiwaniu mydeł i produktów antybakteryjnych, później przychodzili do drogerii coraz rzadziej. Ruch szczególnie drastycznie zmniejszył się w galeriach handlowych.

Dziś jednak do pracy wracają wszystkie formaty handlu - perfumerie, wyspy z kosmetykami i usługowe, sklepy firmowe. Ich pracownicy również muszą działać w specyficznych warunkach, zaopatrzeni w niezbędne środki ochrony i zachowywać dystans w kontaktach z klientami. 

Chcielibyśmy udokumentować ten czas i stworzyć galerię handlu z czasów pandemii. Gorąco zachęcamy do przysyłania do nas zdjęć oraz komentarzy, jak ten handel obecnie wygląda. Pokażcie nam, w jakich warunkach pracujecie, jakie zostały wprowadzone środki ochrony w Waszych sklepach, jakie komunikaty zostały skierowane do klientów. Napiszcie z jakimi reakcjami klientów się spotkacie, jakie relacje z konsumentami były na początku pandemii, a jakie są teraz. Powiedzcie nam, co klienci kupują, czy chętnie wydają pieniądze na kosmetyki. 

Możecie wysyłać zdjęcia i pisać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  w komentarzach lub przez messengera na naszym profilu na facebooku.  Wysyłając zdjęcie, koniecznie podajcie nazwę sklepu, miejscowość oraz  autora zdjęcia. Dziękujemy!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:20