StoryEditor
Drogerie
15.11.2022 00:00

Drogerie Ziko Dermo przygotowały świąteczny asortyment

Świąteczna oferta w Ziko Dermo dostępna jest już od 10 listopada. Stacjonarne drogerie i e-sklep sieci zachęcają, by zestawy kosmetyczne trafiały nie tylko pod choinkę, ale też jako prezenty na inne okazje jak np. andrzejki czy mikołajki.  

Zestawy prezentowe oferowane przez Ziko Dermo od 10 listopada stoją na osobnym „świątecznym” regale. Oferują bestsellerowe produkty dermokosmetyczne do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jedna z propozycji to kalendarz prezentowy od marki Nuxe, w którym znalazły się 24 miniaturowe kosmetyki, takie jak np. olejki Nuxe Huile Prodigieuse w różnych odsłonach.

Pamiętając, że we wcześniejszych latach zainteresowaniem cieszyły się zestawy z kosmetyczkami, również w tym roku drogerie Ziko Dermo przygotowało kilka takich propozycji. Wśród nich jest zestaw marki SVR z kosmetyczką w kolorze złotym i produktami z serii Densitium. Natomiast w zestawach Sesderma znalazły się kosmetyczki w trzech kolorach – zielonym, pomarańczowym i różowym oraz preparaty z serii C-Vit, Factor G-Renew lub Retiage.

Ziko Dermo pamiętało też o włosomaniaczkach (zestawy od marki Phyto z szamponem i maską) oraz mężczyznach (Sesderma Man, Vichy Homme w kosmetyczkach, Lierac Homme w świątecznym pudełku). Asortyment gotowych zestawów prezentowych uzupełnia oferta marek Dermedic, Balneokosmetyki czy Oillan Med+, które do produktu lub zestawu kosmetyków dodają dodatkowy kosmetyk za 1 grosz.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.05.2024 13:08
Coraz więcej robotów skanujących pracuje dla Drogerii Markt w Niemczech
Robot skanujący Ubica Robotics weryfikuje m.in. stan zapasów na półkach w drogeriifot. Ubica Robotics
Do 100 wzrosła liczba robotów, które sieć Drogerie Markt w Niemczech „zatrudnia” do skanowania półek i analizowania stanów magazynowych w drogeriach.

Roboty skanujące Ubica Robotics jeżdzą po drogeriach dm w Niemczech od 2022 r. i tworzą ich cyfrowe bliźniaki. Do maja 2024 sieć podwoiła ich liczbę.

Roboty skanujące pracują w nocy. Wykorzystują kamery, czujniki i algorytmy przetwarzania obrazu oparte na sztucznej inteligencji, aby tworzyć precyzyjne cyfrowe bliźniaki sklepów dm. Zawierają one na przykład planogramy i informacje o stanie magazynowym.

Automatyczne wykrywanie luk na półkach zmniejsza potrzebę ręcznej kontroli zapasów. Dodatkowo wyszukiwarka produktów oparta na smartfonie wspiera pracowników w zadaniach takich jak magazynowanie czy kompletacja oraz umożliwia efektywne planowanie tras w sklepie, co oszczędza czas zarówno pracowników, jak i klientów.

Po pomyślnym wdrożeniu ponad 50 robotów na niemieckim rynku, dm-Tech (spółka technologiczna dm) podwoiła tę liczbę do 100 do maja 2024 r.

– Robot skanujący firmy Ubica to ważny krok w cyfrowej transformacji naszych rynków dm. Z jednej strony zaangażowanie się w tę technologię na wczesnym etapie otwiera przed nami nowe możliwości, z drugiej strony jako ludzie znajdujemy ewolucyjne podejście do tych technologii  – powiedział Roman Melcher, dyrektor zarządzający dm-Tech.

Roboty Ubica zostały opracowane przez wielokrotnie nagradzaną, zaawansowaną technologicznie spółkę spin-off Instytutu Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu w Bremie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2024 13:13