StoryEditor
Drogerie
28.01.2025 09:32

Edyta Kresińska żegna się z Drogeriami Jawa po 7 latach

Edyta Kresińska po 11 latach żegna się z Drogeriami Jawa / fot. materiały prasowe Drogerie Jawa

Edyta Kresińska, pełniąca funkcję doradcy zarządu ds. marketingu w polskiej sieci detalicznej Drogerie Jawa, poinformowała we wtorek o dużej zmianie w swojej karierze zawodowej.

“Dzień dobry! w ten pogodny, wtorkowy poranek uznałam, że to już czas! poinformować Państwa oficjalnie z tego fotela:), iż z dniem 31 stycznia 2025 nasze drogi zawodowe rozchodzą się z poziomu Drogerie Jawa” – napisała Edyta Kresińska na LinkedIn, dziękując wszystkim za “piękną, wspólną zawodową podróż przy projektach dla Drogerie Jawa i Komplex Torus”.

Jak dodała Edyta Kresińska, był to “doskonały czas, sprzyjający do wspólnego rozwoju, nabywania doświadczeń i obserwacji, jak rynek kosmetyczny w Polsce się zmienia i staje się coraz bardziej interesującym”.

W swoim wpisie Edyta Kresińska podziękowała osobom, z którymi przez ten czas współpracowała, m.in. producentom, dziennikarzom i zespołowi pracowników za codzienne zaangażowanie w procesy biznesu oraz za “częste rozmowy i wspólne działania”. 

“To dla mnie wyjątkowy i piękny czas spotkań z Wami w Drogerie Jawa podczas Forum Branży Kosmetycznej oraz jako Juror Pereł Rynku Kosmetycznego, organizowanych przez Wiadomości Kosmetyczne” – dodała Edyta Kresińska, która przez wiele lat współpracowała z naszą redakcją, komentując i analizując na naszych łamach kluczowe wydarzenia i trendy marketingowe na rynku kosmetycznym. 

“Chcę do Was powiedzieć do zobaczenia! już w innym czasie i innych okolicznościach. Osobiście i w mediach. Ściskam Was i życzę powodzenia! Sobie i Wam!” – zakończyła Edyta Kresińska. 

Czytaj też: Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: Wśród konsumentek kupujących kosmetyki do makijażu widzimy dwa przeciwstawne trendy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. luty 2025 00:13