StoryEditor
Drogerie
20.11.2020 00:00

[FBK 2020] Joanna Mazur, Drogerie Koliber: Nie zwalniamy tempa podczas COVID-19

Drogerie Koliber nie zwalniają tempa ekspansji. Nie rezygnują też z wprowadzani nowości oraz akcji prokonsumenckich, które cieszą się wielkim zainteresowaniem klientów i traktowane są przez nich jako dający nadzieję sygnał normalności – powiedziała Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber, podczas debaty na Forum Branzy Kosmetyczje 2020.

Sieć drogerii Koliber nie zwalnia tempa ekspansji pomimo pandemii. – Otworzyliśmy od marca dziewięć nowych drogerii, idziemy do przodu, prowadzimy działania prokonsumenckie. Nie zamykamy się też na nowości. Co prawda nie wprowadzamy produktów całkiem nowych, niszowych producentów, bo to wymagałoby w tej chwili dodatkowych szkoleń dla pracowników – mówiła podczas debaty: „Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?” Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber, Ambra – Grupa Eurocash.

Dodała, że zarząd sieci, jak i właściciele drogerii mieli spore wątpliwości, czy podczas pierwszej fali pandemii ruszać z zaplanowanymi akacjami lojalnościowymi dla konsumentów. – Okazało się, że klienci z wielką radością wzięli w nich udział. Zbieranie punktów za zakupy, za które później mogli odebrać atrakcyjne nagrody potraktowali, jako dająca nadzieję oznakę powrotu do normalności. Mieliśmy wiele pozytywnych sygnałów od kupujących i naprawdę ogromny odzew – podsumowała kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber.

W debacie „Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?” udział wzięli Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber, Ambra - Grupa Eurocash, Ewa Sech, dyrektor Działu Analiz Specjalnych, GfK Polonia, Teresa Stachnio, wiceprezes zarządu, Drogerie Jasmin, Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu, DP Drogerie Polskie, Dariusz Tomczak, prezes zarządu, Davi 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2024 14:01
Drogeria DM otwiera swój największy sklep w Polsce. W jakim mieście?
W ostatnich miesiącach marka zadebiutowała w województwie łódzkim i mazowieckimmat.prasowe DM

Drogerie dm przyspieszają, aby zgodnie z zapowiedzią do końca tego roku osiągnąć liczbę 50 sklepów w Polsce. Tylko w ostatnich tygodniach sieć uruchomiła nowe placówki w ośmiu miastach. W czwartek 5 grudnia będzie miało miejsce otwarcie największej jak do tej pory drogerii DM w naszym kraju.

Drogerie DM w ostatnim czasie otworzyły swoje sklepy w Andrychowie, Dąbrowie Górniczej, Kiełczewie, Koziegłowach, Mikołowie, Nowym Sączu, Ostrowie Wielkopolskim i we Wrocławiu. W czwartek 5 grudnia najnowszy obiekt sieci zostanie uruchomiony w Warszawie w CH Targówek przy ul. Głębockiej 15. Będzie to największa jak do tej pory drogeria DM w Polsce, a na klientów będą czekać kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje dla całych rodzin.

Otwarcie w stolicy okazało się dużym sukcesem, dlatego ogromnie cieszymy się, że otwieramy dla warszawiaków drugą drogerię, tym razem w CH Targówek. Jak zawsze z tej okazji dla klientów przygotowaliśmy 15-procentowy rabat powitalny oraz zestawy mini prezentów – mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce.

Powierzchnia sprzedażowa najnowszej drogerii DM w Warszawie wynosi 678 mkw., co czyni ją największą drogerią tej sieci w Polsce. Sklep otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, a w pracujące niedziele od 10:00 do 20:00. 

Drogerie dm w Polsce obecne są od ponad dwóch lat. Sieć dotychczas koncentrowała się przede wszystkim na południowo-zachodniej części kraju - szczególnie na Dolnym Śląsku i w Małopolsce, gdzie DM ma po 12 sklepów. W ostatnich miesiącach marka zadebiutowała w województwie łódzkim i mazowieckim, planując sukcesywne rozszerzanie obszarów swoich zainteresowań o kolejne regiony.

image
Na uroczyste otwarcie drogeria w CH Targówek przygotowała dodatkowy 15-procentowy rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea
mat.prasowe DM

Już w przyszłym tygodniu swój pierwszy sklep będzie miała też Łódź. Końcówka roku to dla nas okres wzmożonej pracy. Realizacja założeń ekspansyjnych nabiera tempa i jeszcze w grudniu osiągniemy okrągłe 50 sklepów w Polsce. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuowali naszą strategię rozwoju i choć nadal priorytetem będzie dla nas południowa część Polski, to zaczynamy już patrzeć znacznie szerzej, włączając w obszar naszych zainteresowań cały kraj. Chcemy utrzymać tempo, a nawet proporcjonalnie zwiększać je w miarę możliwości, otwierając rocznie od 20 do 40 sklepów. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, rok 2025 zamkniemy z około 80 drogeriami – komentuje Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji DM w Polsce.

Na uroczyste otwarcie drogeria w CH Targówek przygotowała dodatkowy 15-procentowy rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. 

Na odwiedzających drogerię dm w dniach 5-7 grudnia czekać będą mini prezenty, warsztaty pierniczkowe, rozgrzewające ciepłe napoje, pyszne gofry na patyku, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz oraz spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär i Punkcikiem.

– Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszym konceptem, a reakcje klientów pokazują, że pomimo dużego nasycenia na polskim rynku wciąż jest miejsce dla kolejnego gracza takiego jak dm. Podkreślamy jednak, że wciąż w pierwszej kolejności stawiamy na jakość i wyróżniające nas doświadczenie zakupowe, które oferujemy klientom, a nie ilość sklepów – dodaje Detko.

image
Na miłośników makijażu w dm w CH Targówek czeka aż osiemnaście szaf makijażowych z popularnymi brandami oraz dwie z markami własnymi i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda
mat.prasowe DM

Klienci znajdą w drogeriach DM szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu w dm w CH Targówek czeka aż osiemnaście szaf makijażowych z popularnymi brandami oraz dwie z markami własnymi i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych Alverde, czy popularna marka własna Balea.

Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. 

Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku, fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć oraz z możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty. W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego odbioru zamówień ze sklepu online. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. 

Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej Babylove. Dla najmłodszych DM przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Jak podkreśla DM, atutem sieci są atrakcyjne ceny - w ofercie znajdują się setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. 

Ponadto sieć umożliwia zakupy online na stronie www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm. 

Czytaj też: DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2024 11:47
Rośnie sieć drogerii Hebe - nowe otwarcia w Szczecinie i Gnieźnie
Nowa drogeria Hebe została otwarta w Gnieźnie 29 listopadafot. mat. prasowe

W ostatnich dniach listopada sieć drogerii Hebe powiększyła się o dwie nowe placówki - w Gnieźnie oraz w Szczecinie. W obydwu do 18 grudnia na klientów czeka m.in. promocja przy zakupie perfum.

Hebe w Szczecinie otworzyło swoje podwoje 28 listopada. Jest to kolejna lokalizacja sklepu tej sieci w mieście - najnowszy obiekt mieści się na terenie parku handlowego Vendo Park przy ul. Polickiej 11. Dzień później Hebe uruchomiło swoją nową drogerię w Gnieźnie na terenie parku handlowego przy ul. Gdańskiej 108.

Z okazji otwarcia Hebe przygotowało dla klientów obydwu drogerii szereg wyjątkowych promocji i ofert, a także bogaty asortyment produktów pielęgnacyjnych, kosmetycznych oraz zapachów.

Jeszcze do 18 grudnia br. klienci mogą skorzystać z promocji "Zapachy do -60%". Jest to szczególna okazja dla wszystkich miłośników zapachów, żeby zaopatrzyć się w wody perfumowane, w tym m.in. damską Tous Love Me Silver 30 ml w cenie 119,99 zł (cena regularna 199,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 199,99 zł) oraz męską Karl Lagerfeld Hamburg Alster 100 ml dostępną za 139,99 zł (cena regularna 219,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 219,99 zł), a także szereg innych kompozycji od znanych marek.

image
Nowa drogeria Hebe w Szczecinie 
fot. mat. prasowe

Hebe zachęca również do dołączenia do programu lojalnościowego My Hebe, gdzie na klientów czekają atrakcyjne rabaty, zbieranie punktów wymienialnych na kupony oraz personalizowane oferty zniżkowe. Nowi klienci otrzymają także kupon powitalny o wartości 10 zł.

Czytaj także: Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w kanale e-commerce

Hebe to sieć, oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

Warto przypomnieć, że sieć Hebe zwyciężyła w tegorocznym rankingu Drogeria Roku, zajmując pierwsze miejsce w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne oraz zdobywając statuetkę Best of The Best.

Czytaj także: Hebe najlepszą siecią drogeryjną według konsumentów w rankingu Drogeria Roku 2024

O takim wyniku zadecydowali konsumenci w badaniu, przeprowadzonym na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych na panelu 1600 internautów, kupujących produkty kosmetyczne Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Mobile Institute w sierpniu br., a statuetki rozdaliśmy 24 października br. podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2024 07:45