StoryEditor
Drogerie
20.11.2020 00:00

[FBK 2020] Teresa Stachnio, Jasmin o skutkach COVID-19: Klienci dostrzegli lokalne sklepy, a my przekonaliśmy się do e-commerce

Podczas debaty na Forum Branzy Kosmetycznej 2020, Teresa Stachnio, wiceprezes zarządu Drogerii Jasmin zwróciła uwagę na pozytywne skutki pandemii dla handlu, zwłaszcza dla lokalnych detalistów. Przyznała równocześnie, że koronakryzys otworzył oczy zarządom sieci, które zrozumiały jak ważne są inwestycje w e-commerce.

–  Paradoksalnie pandemia, ciągle nieokiełznany koronawirus, może mieć też pozytywny skutek. Dobrą stroną jest to, że konsumenci poznali swoje bliskie otoczenie handlowe, ofertę lokalnych sklepów i wiedzą już, że nie trzeba daleko jechać na zakupy. Wykorzystaliśmy ten czas, aby zrobić wszystko, by nasz konsument przyszedł, poznał nas od nowa, zobaczył, że sprostaliśmy wielkiemu wyzwaniu odpowiednio zatowarowując sklepy – powiedziała Teresa Stachnio, wiceprezes zarządu Drogerii Jasmin, podczas debaty: Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?

Drugą pozytywną rzeczą jaką w pandemii dostrzegła wiceprezes zarządu Drogerii Jasmin jest łącznie kanałów sprzedaży – offline i online. – Nagle dwa różne światy się spotkały i okazało się są dla siebie niezbędnym uzupełnieniem. Przekonaliśmy się, że dwutorowy rozwój jest koniecznością. Choć nasza sieć już od kilku lat prowadzi e-sprzedaż, to teraz będziemy jeszcze mocniej inwestować w rozwój kanału online. Paradoksalnie pandemia może spowodować rozwój w nowym kierunku, którego wcześniej sami byśmy sobie nie wymyślili – podsumowała Teresa Stachnio.

W debacie udział wzięli Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber, Ambra - Grupa Eurocash, Ewa Sech, dyrektor Działu Analiz Specjalnych, GfK Polonia, Teresa Stachnio, wiceprezes zarządu, Drogerie Jasmin, Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu, DP Drogerie Polskie, Dariusz Tomczak, prezes zarządu, Davi 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.09.2023 14:45

Sieć DM podnosi pensje. Wyniki finansowe pozwolą też na wypłatę premii rocznej

W ubiegłym roku ponad 46 tys. pracowników DM w Niemczech wygenerowało sprzedaż o wartości 9,9 mld euro. Tegoroczną sprzedaż poznamy po 30 września mat. prasowe
Sieć DM-drogerie markt poinformowała, że w wyniku układu zbiorowego zwiększyła pensje swoich pracowników w Niemczech o 6 procent. Ponadto otrzymają oni dwa specjalne świadczenia: rekompensatę za inflację i premię na koniec roku finansowego.

DM-drogerie markt już za parę dni (30 września) kończą rok finansowy. Christoph Werner, prezes sieci spodziewa się dobrych wyników:

Zawdzięczamy je świetnemu odzewowi ze strony naszych klientów oraz staraniom 50 tys. pracowników w Niemczech, którzy każdego dnia pracowali na ten wynik. Dlatego wspólnie z radą zakładową wypracowaliśmy rozwiązanie, które zagwarantuje im większe zarobki.

W efekcie kikutygodniowych rozmów związkowych wypracowany został  układ zbiorowy gwarantujący wszystkim pracownikom 6-proc. wzrost dochodów oraz wypłatę wolnej od podatku rekompensaty za inflację. Będzie to kwota w wysokości 650 euro na każdego pracownika zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy i 450 euro dla osób szkolących się w DM.

Dodatkowym świadczeniem, które pracownicy otrzymają w związku z pozytywnym rocznym wynikiem finansowym, będzie premia w wysokości 850 euro dla pracowników etatowych i 600 euro dla osób na umowach czasowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.09.2023 11:36

Ziko Dermo nagradza za zakupy. W akcji lojalnościowej rozdaje planery z urodowymi poradami

Inspiracją do treści zawartych w planerze były porady i wskazówki udzielane przez konultantki klientkom podczas ich zakupów w drogeriach Ziko Dremo   Ziko Dermo
Sieć Ziko Dermo przygotowała akcję lojalnościową w której, za każde wydane 50 zł rozdaje naklejki. Do ich zbierania zachęca prezent – planer z poradami i urodowymi ciekawostkami, który przysługuje za zakupy w kwocie od 300 zł.

W drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo trwa akcja „Beauty Planner Ziko Dermo za 1 grosz”. Sieć postanowiła stworzyć kalendarz, w którym oprócz terminarza umieściła urodowe ciekawostki, przypominajki i porady. Ma on być motywacją na 2024 r. do pozytywnych zmian w rutynie pielęgnacyjnej.

image
FOTO: Ziko Dermo
Poruszane tematy to m.in. codzienny, staranny demakijaż, gimnastyka twarzy, która pomaga w niwelowaniu zmarszczek i pobudza krążenie czy prowadzenie dziennika wdzięczności, dzięki któremu można pozbyć się negatywnych myśli i żyć chwilą. W części wiosennej umieszczono tematy dotyczące detoksu skóry, złuszczania i rodzajów peelingów, a także odpowiedź na pytanie, co zrobić, aby ulżyć suchej i odwodnionej skórze po zimie.

W miesiącach letnich Ziko Dermo wylicza rzeczy i aktywności „To Do” czyli koniecznie do zrobienia podczas słonecznych dni. Nie zabrakło tu również wskazówek jak zadbać o ciało w lecie oraz informacji o rodzajach promieniowania. Jesienią klientki przeczytają m.in. o walce z przebarwieniami po sezonie letnim oraz dowiedzą się jak dbać o włosy jesienią.

Dodatkowo w planerze znalazły się opisy znaków zodiaku, krótkie porady, takie jak „Zabieg miesiąca”, czy „Dermokonsultantka radzi” lub informacje na temat składników w cyklu „Składnik miesiąca”.

Beauty Planner Ziko Dermo będzie można otrzymać w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo za 1 grosz i 6 zebranych naklejek, które przysługują za każde wydane 50 złotych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. wrzesień 2023 17:47