StoryEditor
Drogerie
23.06.2021 00:00

[FBK 2021] Artur Dygas, Grupa Pigment: Warto być eko, ale trzeba być w tym szczerym

Drogerie Pigment wyprzedziły trendy i już kilka lat temu postawiły na kosmetyki naturalne. Artura Dygas, współwłaściciel Grupy Pigment, podkreśla, że wynikało to z pasji. – Takimi prawdziwymi intencjami powinni też kierować się producenci, bowiem jedynie robiąc coś szczerze, będą w stanie przyciągnąć konsumentów – powiedział podczas debaty: "Eko, natura, zero waste, konsument jutra  – cele i wyzwania na rynku kosmetycznym" zorganizowanej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021.

Drogerie Pigment postawiły na kosmetyki naturalne już kilka lat temu.

– Zdecydowanie był to dobry kierunek. Wynikał z naszej pasji i w tamtym czasie był oznaką odwagi. Dzięki temu, że wyprzedziliśmy trendy, obecnie 60 proc. naszego asortymentu to kosmetyki naturalne, wegańskie – wyjaśnił Artur Dygas, współwłaściciel drogerii, Grupa Pigment.

Zdradził, że wybór kolejnej firmy, która ma uzupełnić bogaty asortyment drogerii Pigment to za każdym razem długotrwały proces, który zajmuje kilka tygodni, a nawet miesięcy.

– Bierzemy pod uwagę opnie naszych klientów, ale i ekspertów. Sprawdzamy produkty pod kątem składników, rzetelności dokumentów potwierdzających deklaracje marketingowe. Weryfikujemy też firmę pod kątem jej wiarygodności jako dostawcy – opowiedział Artur Dygas

Podzielił się też radą dla producentów. Według niego warto być eko, ale nie warto podchodzić do tego jak do trendu.

Bycie eko to raczej sposób na życie i pomysł na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jedynie robiąc to szczerze, jesteśmy w stanie wywierać wpływ na innych, czyli na konsumentów – podsumował.

Więcej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021. Jeśli chcesz kupić dostęp do wykładów i prezentacji skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2024 13:25
Drogerie Hebe weszły do Wałcza
Drogeria Hebe otwarta 25 kwietnia 2024 r. w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A, w Wałczufot.Hebe
Sieć Hebe otworzyła swoją pierwszą drogerię w Wałczu powiększając tym samym sieć sprzedaży do 352 sklepów.

Drogeryjna sieć Hebe weszła ze swoją pierwszą placówką do Wałcza w województwie zachodniopomorskim. Sklep został otwarty 25 kwietnia w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A.

Tradycyjnie z otwarciem nowej lokalizacji wiążą się specjalne akcje promocyjne dla klientów, w tym 40-proc. obniżka na dermokosmetyki (2400 produktów) oraz 2600 produktów w ofercie „Hity cenowe” oraz wiele wybranych produktów w cenach obniżonych nawet o połowę.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z otwartą właśnie placówką w Wałczu, 352 drogerie.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. maj 2024 19:03