StoryEditor
Drogerie
23.06.2021 00:00

[FBK 2021] Artur Dygas, Grupa Pigment: Warto być eko, ale trzeba być w tym szczerym

Drogerie Pigment wyprzedziły trendy i już kilka lat temu postawiły na kosmetyki naturalne. Artura Dygas, współwłaściciel Grupy Pigment, podkreśla, że wynikało to z pasji. – Takimi prawdziwymi intencjami powinni też kierować się producenci, bowiem jedynie robiąc coś szczerze, będą w stanie przyciągnąć konsumentów – powiedział podczas debaty: "Eko, natura, zero waste, konsument jutra  – cele i wyzwania na rynku kosmetycznym" zorganizowanej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021.

Drogerie Pigment postawiły na kosmetyki naturalne już kilka lat temu.

– Zdecydowanie był to dobry kierunek. Wynikał z naszej pasji i w tamtym czasie był oznaką odwagi. Dzięki temu, że wyprzedziliśmy trendy, obecnie 60 proc. naszego asortymentu to kosmetyki naturalne, wegańskie – wyjaśnił Artur Dygas, współwłaściciel drogerii, Grupa Pigment.

Zdradził, że wybór kolejnej firmy, która ma uzupełnić bogaty asortyment drogerii Pigment to za każdym razem długotrwały proces, który zajmuje kilka tygodni, a nawet miesięcy.

– Bierzemy pod uwagę opnie naszych klientów, ale i ekspertów. Sprawdzamy produkty pod kątem składników, rzetelności dokumentów potwierdzających deklaracje marketingowe. Weryfikujemy też firmę pod kątem jej wiarygodności jako dostawcy – opowiedział Artur Dygas

Podzielił się też radą dla producentów. Według niego warto być eko, ale nie warto podchodzić do tego jak do trendu.

Bycie eko to raczej sposób na życie i pomysł na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jedynie robiąc to szczerze, jesteśmy w stanie wywierać wpływ na innych, czyli na konsumentów – podsumował.

Więcej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021. Jeśli chcesz kupić dostęp do wykładów i prezentacji skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.07.2024 10:04
Pierwsza drogeria dm w Warszawie już niedługo. Wiadomo, gdzie powstanie
 Drogerie dm są obecne w Polsce od kwietnia 2022 r.wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć dm Drogerie Markt otworzy w tym roku swoją pierwszą drogerię w Warszawie. Znana jest już jej lokalizacja i przybliżony termin otwarcia.

Jak już informowaliśmy, sieć dm Drogerie Markt przygotowuje się do otwarcia swojej pierwszej drogerii w Warszawie. Kilka miesięcy temu rekrutacje prowadzone były do dwóch lokalizacji: Warszawa Ochota/Włochy oraz Mysiadło (powiat Piaseczyński).

https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/dystrybucja-kosmetykow/sieci-drogeryjne/drogerie-dm-wkrotce-w-warszawie-trwaja-rekrutacje-do-drogerii-2508593

Informacje o wejściu sieci do Warszawy potwierdził także Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm Drogerie Markt w Polsce.

– Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy oficjalnie potwierdzić, że już jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy – powiedział wówczas, podkreślając, że nie będzie to jedyny sklep otwarty w tym roku w województwie mazowieckim. 

Do niedawna dokładna lokalizacja pierwszej warszawskiej drogerii nie była znana. Obecnie media podały, że zostanie ona otwarta w CH Łopuszańska (Łopuszańska 22). Obecnie w tym centrum handlowym wśród najemców są wymienieni Rossmann i Drogerie Natura. Z naszych informacji wynika, że otwarcie pierwszej drogerii dm nastąpi po wakacjach.

Sieć dm jest obecna w Polsce od kwietnia 2022 r. 2023 r. skończyła z liczbą 21 sklepów i zatrudniała 270 pracowików. W ubiegłym roku otworzyła 12 nowych drogerii, w 2024 dynamika ma być większa, zaplanowano otwarcie 20 nowych lokalizacji. 

Sieć będzie rozwijała także swój biznes online. Polska jest pierwszym krajem, do którego DM weszły równocześnie ze sprzedażą stacjonarną i internetową.

– Jednym z ważniejszych zadań dla nas jest pozyskiwanie atrakcyjnych lokalizacji, które pozwolą nam realizować plan rozwoju, w zgodzie z przyjętymi przez dm kryteriami jakościowymi. Pamiętamy przy tym także o dalszym rozwoju koncepcji omnichanelowej i optymalizacji procesów logistycznych – skomentował dla wiadomoscikosmetyczne.pl Henri Hampe, dyrektor sprzedaży i administracji w dm Drogerie Markt.

Drogerie dm zadebiutowały w Polsce w kwietniu 2022 r. drogerią w parku handlowym Galaktyka we Wrocławiu i ze sklepem online. 2023 r. polski oddział zakończył z liczbą 21 sklepów i 270 pracownikami. Sieć otworzyła 12 nowych drogerii.

Drogerie dm to sieć detaliczna z ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 Drogerie Markt osiągnęły sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W samych Niemczech (około 51 tys. pracowników) sprzedaż sięgnęła 11,4 mld euro.  Dm są największym konkurentem sieci Rossmann, w Niemczech zajmują pozycję lidera.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2024 15:28
Rossmann zwiększa wsparcie dla Ukrainy: 450 tys. euro na wsparcie psychologiczne i medyczne
Rossmann po raz kolejny rusza na pomoc ofiarom rosyjskiej agresji.Rossmann
Po niedawnym ostrzale rakietowym Kijowa, podczas którego zginęło ponad 30 Ukraińców i Ukrainek, w tym dzieci i personel medyczny, Rossmann zintensyfikuje swoją pomoc dla objętej wojną ludności cywilnej. Na działania związane z przezwyciężaniem wojennej traumy, zwłaszcza u dzieci, sieć przekaże w ciągu trzech lat 450 tys. euro. Połowę tej kwoty wyasygnuje Rossmann Polska, drugą — Rossmann Niemcy.

Wsparcie Rossmanna trafi do organizacji #WeAreAllUkrainians, prowadzonej przez Tatjanę Kiel, Dörte Kruppa i dra Władimira Kliczko. Partnerem na Ukrainie będzie organizacja Save Ukraine, która zorganizuje wsparcie psychologiczne, medyczne i edukacyjne dla Ukraińców z objętych wojną regionów. Ostatni rosyjski nalot na kilka ukraińskich miast, w tym szpital dziecięcy w Kijowie, dramatycznie przypomniał o potrzebie nieustającej pomocy dla ukraińskiej ludności.

Po wybuchu wojny Rossmann Polska zorganizował transporty z żywnością i środkami czystości dla wschodnich sąsiadów oraz sfinansował w Łodzi hotel dla matek i dzieci, które uciekły z ostrzeliwanej Ukrainy i znalazły bezpieczne schronienie w Polsce. Marcin Grabara, prezes zarządu Rossmann Polska, podkreśla:

Polacy, jak pokazują liczne badania socjologiczne, kierowani współczuciem i empatią, nadal chcą pomagać naszym sąsiadom ze Wschodu. Nasz kraj przyjął i nadal wspiera setki tysięcy młodych ludzi, kobiet, które uciekły z dziećmi z zagrożonych regionów Ukrainy.

Od początku rosyjskiej agresji na Ukrainę w lutym 2022 roku, dobrostan 7,5 miliona ukraińskich dzieci i młodzieży został zagrożony, ostrzega UNICEF. Około 5 milionów dzieci nie jest w stanie uczęszczać do szkół lub może to robić tylko w ograniczonym zakresie, a około 1,5 miliona jest zagrożonych depresją, stanami lękowymi i innymi problemami psychicznymi. Darowizna od Rossmanna pozwoli objąć pomocą psychologiczną więcej dzieci i dorosłych oraz na zakup przyborów szkolnych dla dzieci i młodzieży.

Tatjana Kiel, współzałożycielka i dyrektor zarządzająca #WeAreAllUkrainians, mówi:

Kiedy rozpoczęliśmy działania pomocowe po wybuchu wojny, zespół Rossmann GmbH był jednym z pierwszych, który zaangażował się w pomoc. Wytrwałość, z jaką Rossmann nadal zapewnia wsparcie, pozwala nam planować i wdrażać działania w najbliższych trzech latach, które dokładnie odpowiadają aktualnym potrzebom.

Raoul Rossmann, prezes zarządu Rossmann Niemcy, dodaje:

Zdjęcia z ośrodków pomocy, w których są prowadzone zajęcia z dziećmi, są poruszające. Te dzieci znów malują jasnymi kolorami, z entuzjazmem się uczą i – mam nadzieję – choć na chwilę zapominają o tym, co przeżyły.

Czytaj także: Polski poseł i ukraiński deputowany na tropach nieetycznych działań Oriflame w kontekście wojny w Ukrainie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2024 11:34