StoryEditor
Drogerie
26.10.2023 11:07

Hebe znów z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

Grupa Jeronimo Martins, w ramach której działa drogeryjna sieć Hebe, podała wyniki finansowe za 9 miesięcy 2023 r. Hebe ma powody do zadowolenia osiągając dwucyfrowe wzrosty w e-commerce i w sprzedaży ogółem.

Według najnowszych danych opublikowanych w raporcie finansowym przez Jeronimo Martins, działająca w ramach Grupy JM drogeryjna sieć Hebe osiąga dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

Sprzedaż Hebe w walucie lokalnej wzrosła w ciągu 9 miesięcy o 27,8 proc., przy LFL na poziomie 17,9 proc. Sprzedaż wyniosła 329 mln euro, to 30,5 proc. powyżej 9 miesięcy 2022 r.

W III kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 28,2 proc., przy LFL na poziomie 17,7 proc. osiągając wartość 121 mln euro. Jest to 35 proc. powyżej III kwartału 2022.

image

Hebe wyniki finansowe za 9 miesięcy 2023 r.

Jeronimo Martins

Sprzedaż internetowa wzrosła o 51,8 proc., co stanowi 16,5 proc. sprzedaży Hebe ogółem w okresie 9 miesięcy (w 2022 r. było to 13,9 proc. w okresie 9 miesięcy).

EBITDA wzrosła o 33 proc. (+30,2 proc. w walucie lokalnej), a marża wzrosła o  8,2 proc. (8 proc. w ciągu 9 miesięcy 2022 r.).

image

Hebe wyniki finansowe za 9 miesięcy 2023 r. EBIDTA

Jeronimo Martins

Hebe otworzyło 17 sklepów w ciągu dziewięciu miesięcy, zamknęło 4 (13 otwarć netto) i zakończyło ten okres z liczbą 328 sklepów. Sieć spełnia więc swoją obietnicę omnichannelowego modelu rozwoju. 

image

Hebe otwarcia sklepów, 9 miesięcy 2023 r.

Przypomnijmy, że Hebe przygotowuje się także do wyjścia na sąsiednie rynki i planuje w tym roku otwarcia stacjonarnych sklepów w Czechach i prawdopodobnie na Słowacji.

Czytaj więcej: Hebe otworzy w grudniu pierwsze drogerie w Czechach

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:56