StoryEditor
Drogerie
08.02.2018 00:00

Jasmin w Nowym Wiśniczu – zgłoszenie do konkursu Drogeria Roku 2018

Jasmin w Nowym Wiśniczu to trzecia drogeria Magdaleny i Macieja Łąckich, którzy z siecią związani są od 2011 roku. Należą do nich także sklepy w Zakliczynie oraz Grybowie. Wszystkie maja mniej niż 100 mkw. ponieważ zlokalizowane są w niewielkich miejscowościach. Nie oznacza to jednak, że właściciele lub ich pracownicy nie stawiają sobie poprzeczki wysoko.

–  Właściciele to ludzie młodzi, pełni pasji, zaangażowania i energii. Bardzo dobrze radzą sobie w drogeryjnym biznesie, mają znakomite rozeznanie w bieżących trendach oraz w najnowszych rynkowych propozycjach. Wciąż wyszukują nowości. Do ich oceniania angażują zaprzyjaźnione blogerki i w ogóle są bardzo aktywni w mediach społecznościowych, skąd otrzymują mnóstwo informacji zwrotnych o proponowanych przez siebie produktach. Lubią też dzielić się swoimi obserwacjami i wiedzą. Wielokrotnie korzystaliśmy z ich podpowiedzi, rekomendując produkty innym franczyzobiorcom. Są w naszej sieci cennymi ekspertami – mówi Teresa Stachnio, członek zarządu sieci Jasmin.

Magdalena i Maciej Łąccy są zakochani w koreańskich i dalekowschodnich kosmetykach, których bogata reprezentacja stoi na półkach prowadzonych przez nich drogerii. Jednak już rozglądają się za kolejnymi nowinkami i trendami, którymi mogliby zaskoczyć swoich klientów. Ostatnio zwrócili uwagę na produkty prawdziwe ekologiczne, przyjazne człowiekowi i środowisku – i to zarówno w kategoriach kosmetycznych jak i chemii domowej – poszukiwane przez osoby ceniące sobie zdrowy styl życia.  

Drogeria w Nowym Wiśniczu jest najmłodszym sklepem Magdaleny i Macieja Łąckich. Działa od połowy 2017 roku, ale już teraz widać, że bardzo dobrze sobie radzi, pomimo konkurencji. Ta najbliższa to Sekret Urody, znajdujący się po przeciwnej stronie rynku. W pobliskiej Bochni jest też Natura i  Rossmann. – Nasi klienci nie są zamożni. Niechętnie robią zakupy na zapas, ale  dzięki temu pojawiają się w drogerii częściej – mówi Maciej Łącki. Najczęściej  kupują kosmetyki pielęgnacyjne, kolorówkę i chemię gospodarczą. – Dodatkowo zachęcamy ich do odwiedzania nas, oferując bogatą ofertę kosmetyków na prezenty, które na życzenie pakujemy – dodaje właściciel. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zakupów on-line. – Ci najbardziej zabiegani klienci mogą u nas zamawiać zakupy przez internet i w drodze powrotnej do domy po prostu do nas wstąpić po ich odbiór. Możemy też dostarczyć zamówiony towar do domu. Taka usługa bardzo się podoba – zapewnia Maciej Łącki.

Drogeria mieści się w starej kamienicy, ale lokal jest nowoczesny, urządzony w standardach sieci Jasmin z zachowaniem wszystkich elementów wizualizacyjnych. Została wyposażona w nowoczesne regały i przyjazne oświetlenie. Stanowisko kasowe ma wygodne miejsce do pakowania produktów. Jest tez przestrzenią, w której eksponuje się towar ze specjalnej oferty dnia lub tygodnia.

Do zakupów zachęca nie tylko ekspozycja towarów, wyraźne oznaczenie nowości i promocji, ale także przyjazna atmosfera, którą tworzy fachowa i uśmiechnięta obsługa, gotowa do pomocy w podjęciu decyzji zakupowych. Ekspedientki przechodzą szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz produktowe. Chętnie korzystają też z informacji zamieszczanych w pismach branżowych. Za aktywną sprzedaż i wzrost wartości koszyka są nagradzane premiami pieniężnymi lub upominkami od firm, z którymi pracują przy okazji realizacji określonych celów. Polityka nagród sprawdza się, o czym mogą świadczyć opinie na Facebooku: –  Obsługa wspaniała, pani sympatyczna, zna się na rzeczy. Zawsze dobrze doradzi – to tylko jeden z wielu wpisów utrzymanych w tym samym tonie.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.07.2025 10:42
Balea obchodzi 30. urodziny. To najpopularniejsza marka własna drogerii DM
Marka Balea zadebiutowała na rynku niemieckim w 1995 roku produktami do kąpieli i pielęgnacjiDM drogerie

W drogeriach DM do końca lipca będzie trwało wielkie świętowanie 30. urodzin marki Balea. Balea to najpopularniejszy brand DM, który bardzo szybko docenili także polscy konsumenci – a świadczą o tym tzw. topki we wszystkich kanałach sprzedaży drogerii. Balea to obecnie ponad 600 produktów w kilkudziesięciu kategoriach. Z okazji urodzin marki w aplikacji DM na klientów czekają kupony: aż 20 proc. rabatu na wszystkie artykuły marki do pielęgnacji włosów i ciała.

Balea debiutowała na rynku niemieckim w 1995 roku produktami do kąpieli i pielęgnacji. Marka szybko rozwijała się i już w 2009 roku wprowadzono do sprzedaży serię do włosów Balea Professional, a zaledwie rok później – oferta została wzbogacona o serię Balea Med, dedykowaną pielęgnacji szczególnie wrażliwej skóry. 

Oferta Balea to prawdziwe bogactwo, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Wymienić można tu np. serię Balea Q10, Beauty Effect z kwasem hialuronowym, linię Beauty Therapy, która obejmuje produkty intensywnie napinające i ujędrniające skórę. Bogatą, odżywczą pielęgnację zapewnia skórze po 45. roku życia seria produktów Balea Vital, z kolei produkty z serii Balea Hautrein powstały jako odpowiedź na szczególne potrzeby skóry z niedoskonałościami, seria Porenfein głęboko oczyszcza i wygładza pory, poprawiając wygląd skóry.

Dziś Balea to szeroki wybór produktów do kompleksowej pielęgnacji. Oferta jest tak różnorodna, jak potrzeby klientów, dlatego w DM można znaleźć kosmetyki do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej; do twarzy, ciała i włosów. Dla kobiet i mężczyzn, nie brakuje dezodorantów i antyperspirantów, a nawet produktów do depilacji, czy akcesoriów – mówią Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus, Dyrektorowie Obszaru Marketingu i Zakupów DM w Polsce

Zobacz też: Marcin Detko, Drogerie DM: Do końca roku chcemy mieć około 80 sklepów

Jesteśmy dumni, że wreszcie także polskim klientom możemy zaoferować produkty wysokiej jakości, dostępne na niemieckim rynku od już od 30 lat, które są jednocześnie przystępne cenowo. I nie bez powodu o jakości mówimy na pierwszym miejscu, bo jest dla nas priorytetem. Składają się na nią starannie dobrane receptury i surowe kontrole. Dzięki temu produkty Balea na rodzimym rynku regularnie otrzymują najwyższe oceny w testach porównawczych i niezmiennie cieszą się uznaniem klientów

 – dodają Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus.

Obecnie w portfolio drogerii DM znajduje się 29 marek własnych, w tym alverde NATURKOSMETIK, babylove, Balea, czy dmBio, co daje łącznie około 8 tys. produktów. 

Warto podkreślić, że w czasach rosnących cen żywności i innych dóbr codziennego użytku to właśnie marki własne zyskują na popularności, co pokazuje wynik badania Private Label Monitor 2025*, opracowanego przez instytut badań rynku Ipsos we współpracy z Lebensmittel Zeitung. Zgodnie z opublikowanymi wynikami badania, marki DM cieszą się szczególnie wysokim poziomem zaufania wśród konsumentów i należą do „mistrzów jakości”, przede wszystkim właśnie robią wrażenie na respondentach najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W segmencie drogerii, DM i jej marki zajęły pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia klientów pod względem jakości i ceny

Według Private Label Monitor* zaufanie konsumentów do marek własnych ogólnie rośnie. 73 proc. respondentów (rok poprzedni: 69 proc.) ocenia je jako równie godne zaufania jak marki producentów.

Z okazji 30-lecia marki Balea drogeria DM przygotowała specjalna kampanię, która potrwa do 31 lipca w wybranych kanałach własnych DM. W ramach kampanii klienci mogą aktywować kupon w aplikacji DM z 20 proc. rabatem na artykuły Balea do pielęgnacji włosów i ciała. Kupon jest ważny od 1 do 31 lipca 2025 roku i można go zrealizować jednorazowo, na dowolną liczbę artykułów. 

Zobacz też: W Warszawie działa już piąta drogeria DM. Byliśmy na jej otwarciu! [FOTORELACJA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
23.07.2025 14:33
Drogeria dm otwiera dziewiąty sklep we Wrocławiu – ekspansja trwa
Kolejna drogeria sieci dm Drogerie Markt na Dolnym Śląsku została otwarta.dm Drogerie Markt

Drogeria dm kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku. Już w najbliższy czwartek, 24 lipca o godzinie 9:00, sieć otworzy kolejny sklep we Wrocławiu – tym razem w Centrum Handlowym N-Park przy ul. Maślickiej 222. To druga inauguracja dm we Wrocławiu w ciągu zaledwie tygodnia – poprzedni sklep został otwarty w Galerii Dominikańskiej. Nowy obiekt będzie 61. drogerią dm w Polsce, 16. w województwie dolnośląskim i 9. w samym Wrocławiu i okolicach.

Z okazji otwarcia klienci nowego sklepu mogą liczyć na specjalne oferty. Na start otrzymają 15% rabatu na całe zakupy, który naliczany będzie przy kasie. Dodatkowo w specjalnej ulotce otwarciowej znajdzie się kupon uprawniający do odbioru gratisowego żelu pod prysznic marki Balea. Sieć przygotowała również zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocja obowiązuje do 2 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 24 i 26 lipca dm zadba o dodatkowe atrakcje w sklepie. Zaplanowano konsultacje makijażowe, testowanie produktów pielęgnacyjnych marki Uzdrovisko oraz kulinarne degustacje – klienci będą mogli spróbować nachosów, gofrów na patyku i past warzywnych z serii dmBio. Dla najmłodszych przygotowano animacje z udziałem maskotek: misia SauBära i Punkciaka oraz pokazy balonowego artysty.

Nowy punkt dm we Wrocławiu to kolejny krok w umacnianiu pozycji sieci na polskim rynku drogerii. Intensywny rozwój w regionie dolnośląskim – już 16 sklepów w województwie – świadczy o rosnącym zainteresowaniu konsumentów marką i jej ofertą, obejmującą zarówno produkty kosmetyczne, jak i spożywcze czy ekologiczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2025 09:08