StoryEditor
Drogerie
06.11.2018 00:00

Nowa drogeria Laboo w Mościskach

W Mościskach powstała nowa drogeria Laboo. To pierwsza inwestycja właściciela sklepu w drogeryjną branżę.

W Mościskach, w województwie mazowieckim, została otwarta nowa drogeria Laboo. Sklep mieści się przy ul. Estrady 13D, w pasażu handlowym, w którym działają także m.in. zakład fryzjerski, barber shop, salon kosmetyczny oraz lokale gastronomiczne. Przy pasażu znajduje się spory parking, jest również stacja benzynowa, co gwarantuje duże natężenie ruchu.

Drogeria ma 75 mkw. Pracują w niej 3 osoby. Jest to nowoczesna placówka urządzona zgodnie ze standardami sieci. W jej pobliżu nie ma bezpośredniej konkurencji.

Właścicielem drogerii jest Łukasz Romanowski. To pierwszy sklep tego przedsiębiorcy w branży drogeryjnej. Jest on nastawiony na lokalnych klientów, których chce zdobywać wysokim poziomem obsługi i fachowym doradztwem.  

W ofercie drogerii znajduje się szeroki wybór produktów kosmetycznych, ale także chemicznych. Asortyment został zoptymalizowany i dobrany do różnych potrzeb klientów. Zarówno wymagających, z bardziej zasobnym portfelem, jak i młodych poszukujących okazji. W pobliżu pasażu znajduje się szkoła, z myślą o tej grupie odbiorców powstała półka z kosmetykami do makijażu i zapachami.  

Laboo to ogólnopolska sieć zrzeszająca sklepy w systemie franczyzowym i partnerskim. Obecnie pod jej szyldem występuje 650 placówek – drogerie oraz sklepy wielobranżowe z asortymentem kosmetycznym i chemicznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.09.2025 12:38
Brytyjska sieć drogerii blisko upadłości – 1,5 tys. miejsc pracy zagrożonych
Brytyjska sieć Bodycare stoi w obliczu bankructwa.Bodycare

Brytyjska sieć handlowa Bodycare, specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ma w piątek powołać firmę Interpath Advisory na administratora. Decyzja ta stawia pod znakiem zapytania przyszłość około 1,5 tys. miejsc pracy oraz blisko 150 sklepów w całej Wielkiej Brytanii.

Firma powstała w 1970 roku i oferuje kosmetyki znanych marek, takich jak L’Oréal czy Elizabeth Arden. Obecnie należy do Baaj Capital, a w lipcu tego roku otrzymała pożyczkę w wysokości 7 mln funtów. Mimo tego wsparcia finansowego Bodycare wciąż zmaga się z problemami narosłymi po pandemii.

Na czele spółki stoi doświadczony menedżer branży detalicznej Tony Brown. Jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 Bodycare notowało zyski, jednak obecnie firma zmierza ku niewypłacalności. Wciąż istnieje szansa na sprzedaż części biznesu, a Baaj Capital postrzegane jest jako potencjalny nabywca.

Sytuacja Bodycare wpisuje się w szerszy trend trudności brytyjskich sieci drogeryjnych. Wysokie koszty prowadzenia działalności, narastające zadłużenie pandemiczne oraz rosnące obciążenia podatkowe sprawiają, że wiele firm z tego sektora stoi w obliczu poważnych wyzwań finansowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.09.2025 11:03
dm otworzył pierwszą drogerię w Tarnowskich Górach
Drogeria DM w CH Łopuszańska 22, WarszawaK.Bochner

Już dziś o godzinie 9:00 przy ulicy Nakielskiej 54 w Tarnowskich Górach otwarto pierwszą w tym mieście drogerię dm. To 63. sklep sieci w Polsce, której ekspansja na rynku trwa od 2021 roku. Nowa placówka oferuje klientom 505 m² powierzchni sprzedażowej i działa od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00–21:00. Z okazji inauguracji przygotowano atrakcje, w tym słodko-słony poczęstunek, darmowe prezenty, konsultacje kosmetyczne oraz animacje dla całych rodzin.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z 15-procentowego rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. Dodatkowo specjalna ulotka uprawnia do odbioru gratisowego żelu pod prysznic marki Balea. Promocja potrwa do 13 września lub do wyczerpania zapasów. W dniach 4–6 września organizowane będą dodatkowe atrakcje, takie jak degustacja herbat, gofry na patyku, popcorn czy spotkania z maskotką SauBär.

Oferta dm obejmuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyków kolorowych, artykułów higienicznych, spożywczych, a także karmy dla zwierząt i produktów dla niemowląt. Szczególną popularnością wśród klientów cieszą się marki własne, takie jak Balea czy alverde, oferujące m.in. certyfikowane kosmetyki naturalne. Sklep dysponuje także specjalną Wyspą Inspiracji Uroda oraz szeroką gamą szaf makijażowych.

Nowa drogeria została zaprojektowana z myślą o komforcie zakupów. Na miejscu dostępne są m.in. szerokie alejki, bezpłatny dystrybutor wody, foto-kioski z usługą wydruku zdjęć czy personalizacji produktów, przewijak z zapasem pieluch marki babylove oraz bujany konik i małe wózki dla dzieci. Klienci mogą też skorzystać z ekspresowego odbioru zamówień online. Dzięki temu dm w Tarnowskich Górach łączy funkcję klasycznej drogerii z nowoczesnym punktem usługowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. wrzesień 2025 22:12