StoryEditor
Drogerie
06.09.2023 16:45

Nowe Hebe otwarte w Ruszowicach k. Głogowa

Nowo otwarta drogeria Hebe w Galerii Glogovia przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19 w Ruszowicach k. Głogowa będzie otwarta od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00, a w niedziele handlowe w godz. 10:00-20:00. / wiadomoscikosmetyczne.pl
W dniu 6 września br. miało miejsce otwarcie nowego sklepu Hebe, który znajduje się w Galerii Glogovia przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19 w Ruszowicach, niedaleko Głogowa. Z okazji otwarcia tego nowego sklepu, dostępne są atrakcyjne promocje oraz specjalne oferty dla klientów.

Nowy sklep drogerii Hebe w Galerii Glogovia, mieszczący się przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19 w Ruszowicach koło Głogowa, czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, natomiast w niedziele handlowe będzie otwarty w godzinach od 10:00 do 20:00.

W związku z inauguracją działalności drogerii Hebe w Galerii Glogovia, klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert specjalnych. W dniu 6 września 2023 roku dostępna jest wyjątkowa promocja na wybrane produkty polskich marek, takich jak Ziaja, Bielenda, Ava czy Eveline Cosmetics, obejmująca ponad 5000 różnorodnych produktów. Ponadto, w dniu otwarcia, klienci będą mieli możliwość skorzystania z promocji na "Poszukiwane bestsellery", obejmującej popularne kosmetyki marek takich jak L’Oréal, Maybelline, Garnier, Dessange czy Mixa.

Z okazji otwarcia sklepu dostępna jesttakże  specjalna oferta "Dermokosmetyki w supercenach", która dotyczy produktów wielu marek, takich jak Solverx, BasicLab, Bioliq, tołpa, Bandi, Gamarde, Lierac, Weleda, Bioderma, Seboradin, Biovax, Alma K., L’biotica, DX2, Equilibra, Cetaphil, Oxygenetic, Embryolisse, Sensilis oraz Dermedic. Ta promocja będzie obowiązywać od 7 do 13 września 2023 roku i obejmuje ponad 2100 produktów dostępnych w atrakcyjnych cenach.

Hebe to sieć drogeryjna oferująca różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. W asortymencie ma bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także produkty do makijażu i akcesoriów, m.in. marki własnej Hebe Professional.

Czytaj także: Hebe rozwija się na Podlasiu. Ruszyła pierwsza drogeria sieci w Hajnówce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 10:50
Druga drogeria Hebe otwarta w Łomży
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.fot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła drogerię w Galerii Veneda w Łomży. To drugi sklep Hebe w tym mieście.

Hebe – druga co do wielkości sieć drogeryjna działająca w Polsce – otworzyła swój kolejny sklep. Nowa drogeria powstała w Galeria Veneda przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. To druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza działa w parku handlowym przy alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 121.

Otwarcie nowej drogerii oznacza specjalne promocje dla jej klientów. W niższych cenach oferowanych jest ponad 700 zapachów takich marek, jak m.in.: Aoura London, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Mexx, Cacharel. Druga oferta - „Pielęgnacja twarzy do -40%“ obejmuje ponad 5 tys. produktów marek m.in. AA, Sielanka, Apis, Bielenda, Skin79.  

Do 22 maja klienci sklepu będą mogli skorzystać z promocji „Specjalistyczna pielęgnacja włosów do -40%” na ponad 1600 produktów wybranych marek. W ofercie znalazły się produkty do włosów marek CHI, Anwen, Cocopalm, Olaplex i Wella Professionals.

Super ceny obowiązują na wszystkie produkty marek: Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen i wiele innych. W ramach promocji „Super Okazje”, która również potrwa do 29 maja, na klientów czekają też wybrane produkty marek Palmolive, Paese, Rexona i Missha.

image
Promocje z okazji otwarcia drogerii Hebe w w Galerii Veneda w Łomży
fot. Hebe

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 16-20 maja, każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 17-25 maja.  

Hebe to drogeryjna sieć działająca w grupie Jeronimo Martins, do której należy również dyskontowa sieć Biedronka. Sieć Hebe powstała w Polsce w 2011 r. Obecnie prowadzi w Polsce ok. 355 drogerii. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach. Prowadzi również sprzedaż przez e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. maj 2024 02:27