StoryEditor
Drogerie
25.08.2023 14:26

Hebe rozwija się na Podlasiu. Ruszyła pierwsza drogeria sieci w Hajnówce

Hebe w galerii handlowej Hanówka zostało otwarte 25 sierpnia 2023 r.  / mat. prasowe
Pierwsza drogeria Hebe w Hajnówce otwarta została w piątek 25 sierpnia w galerii handlowej przy ul. Stefana Batorego 16. Sieć jak zawsze przygotowała atrakcje w postaci promocji i ofert specjalnych.

Z okazji otwarcia drogerii Hebe w Galerii Handlowej Hajnówka, klienci mają możliwość skorzystania z ofert specjalnych. W dniach od 25 sierpnia do 6 września 2023 r. na kupujących czeka oferta na wybrane produkty polskich marek takich jak: Ziaja, Bielenda, Ava czy Eveline Cosmetics. Promocją objęto ponad 5 tys. produktów.

Dodatkowo od 25 sierpnia do 6 września 2023 r.  klienci będą mogli skorzystać z promocji ,,Poszukiwane bestsellery” na popularne kosmetyki od marek takich jak L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Dessange, NYX czy Mixa.

image
mat. prasowe

Kolejną akcją z okazji otwarcia jest oferta na wszystkie produkty marek: Oral-B, blend-a-med, Gillette, Gillette Venus, Old Spice, head & shoulders, Herbal Essences, Aussie, Pantene, Always, Naturella, Tampax, Discreet i Pampers.

image
mat. prasowe

Ostatnia promocja obejmuje produkty marek: Colgate, Elmex, Meridol, Palmolive, Protex i Lady Speed Stick. Obie oferty obowiązują w dniach 25 sierpnia - 6 września 2023.

W ramach otwarcia nowej drogerii w Galerii Hajnówka jej klienci przy zakupach za min. 80 zł otrzymają kupon na 20 zł, który będą mogli zrealizować do 2 września 2023 roku podczas kolejnych zakupów.

image
mat. prasowe

Nowy sklep Hebe  będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-20.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-20.00.

image
mat. prasowe

Hebe to sieć oferująca różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. W asortymencie ma bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także produkty do makijażu i akcesoriów, m.in. marki własnej Hebe Professional.

Czytaj też:

Hebe marki własne – drogeryjna sieć powiększa ofertę swoich brandów

Tiktokerka @forbeautyhelps szaleńczo podbija sprzedaż Hebe

Hebe planuje otwierać 30 drogerii rocznie

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 16:49