StoryEditor
Drogerie
25.08.2023 14:26

Hebe rozwija się na Podlasiu. Ruszyła pierwsza drogeria sieci w Hajnówce

Hebe w galerii handlowej Hanówka zostało otwarte 25 sierpnia 2023 r.  / mat. prasowe
Pierwsza drogeria Hebe w Hajnówce otwarta została w piątek 25 sierpnia w galerii handlowej przy ul. Stefana Batorego 16. Sieć jak zawsze przygotowała atrakcje w postaci promocji i ofert specjalnych.

Z okazji otwarcia drogerii Hebe w Galerii Handlowej Hajnówka, klienci mają możliwość skorzystania z ofert specjalnych. W dniach od 25 sierpnia do 6 września 2023 r. na kupujących czeka oferta na wybrane produkty polskich marek takich jak: Ziaja, Bielenda, Ava czy Eveline Cosmetics. Promocją objęto ponad 5 tys. produktów.

Dodatkowo od 25 sierpnia do 6 września 2023 r.  klienci będą mogli skorzystać z promocji ,,Poszukiwane bestsellery” na popularne kosmetyki od marek takich jak L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Dessange, NYX czy Mixa.

image
mat. prasowe

Kolejną akcją z okazji otwarcia jest oferta na wszystkie produkty marek: Oral-B, blend-a-med, Gillette, Gillette Venus, Old Spice, head & shoulders, Herbal Essences, Aussie, Pantene, Always, Naturella, Tampax, Discreet i Pampers.

image
mat. prasowe

Ostatnia promocja obejmuje produkty marek: Colgate, Elmex, Meridol, Palmolive, Protex i Lady Speed Stick. Obie oferty obowiązują w dniach 25 sierpnia - 6 września 2023.

W ramach otwarcia nowej drogerii w Galerii Hajnówka jej klienci przy zakupach za min. 80 zł otrzymają kupon na 20 zł, który będą mogli zrealizować do 2 września 2023 roku podczas kolejnych zakupów.

image
mat. prasowe

Nowy sklep Hebe  będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-20.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-20.00.

image
mat. prasowe

Hebe to sieć oferująca różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. W asortymencie ma bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także produkty do makijażu i akcesoriów, m.in. marki własnej Hebe Professional.

Czytaj też:

Hebe marki własne – drogeryjna sieć powiększa ofertę swoich brandów

Tiktokerka @forbeautyhelps szaleńczo podbija sprzedaż Hebe

Hebe planuje otwierać 30 drogerii rocznie

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 11:41