StoryEditor
Drogerie
27.07.2023 10:05

Hebe planuje otwierać 30 drogerii rocznie

Hebe chce utrzymać tempo otwarć nowych drogerii na poziomie 30 rocznie. / materiały prasowe
Jeronimo Martins Group, w ramach którego działa Hebe, potwierdza, że drogeryjna sieć będzie otwierać około 30 sklepów rocznie. Zarazem Hebe koncentruje się na rozwoju kanału e-commerce.

Hebe konsekwentnie rozwija swój kanał online. Właściciel sieci potwierdza ten kierunek.

W 2023 roku Hebe koncentruje swoje wysiłki rozwojowe na kanale e-commerce. – Oczekujemy, że za pośrednictwem tego kanału sprzedaż międzynarodowa w Czechach i na Słowacji będzie stopniowo zyskiwać na znaczeniu – podaje Jeronimo Martins Group publikując dane finansowe wszystkich swoich biznesów za pierwsze półrocze i drugi kwartał 2023 r.

W listopadzie 2022 roku, hebe.com pojawiło się na czeskim rynku, a w grudniu tego samego roku, na słowackim. Kilka dni temu detalista poinformował, że startuje z aplikacją mobilną na obu rynkach. 

Czytaj więcej: Hebe startuje z aplikacją mobilną na dwóch europejskich rynkach 

Sprzedaż online miała 14 proc. udział w całości sprzedaży Hebe w 2022 roku i osiągnęła wartość 243 mln zł. W porównaniu do 2021 roku wzrost sprzedaży online wyniósł 77,5 mln zł.

Ile drogerii ma Hebe?

Zarazem Hebe realizując omnichannelową strategię sprzedaży otwiera nowe stacjonarne drogerie. Sieć zamierza utrzymać tempo otwarć na poziomie 30 sklepów rocznie.

Hebe otworzyło w pierwszym półroczu 2023 r. 12 sklepów (8 nowych sklepów netto, czyli 4 placówki zostały w tym okresie zamknięte) i zakończyło I półrocze z 323 sklepami.

 

By zwiększyć zaangażowanie klientów w obu kanałach, częstotliwość zakupów i wartość koszyka zakupowego sieć skupiła się na programie lojalnościowym. W 2022 roku liczba członków programu „Moje Hebe" wynosiła 3,2 miliona.

Wyniki finansowe Hebe

Sprzedaż Hebe w pierwszym półroczu 2023 r. osiągnęła 208 mln euro, to wzrost o 27,9 proc. w porównaniu do pierwszego półrocza 2022 r.

W drugim kwartale 2023 r. sprzedaż Hebe wyniosła 115 mln  euro, co oznacza wzrost o 26,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2022 r.

W 2022 r. przychody netto Hebe ogółem wyniosły 1 822 601 280 zł. 

Czytaj więcej: Hebe w 2022 r. z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i stratą na koniec roku

Do kogo należą drogerie Hebe?

Hebe to sieć drogeryjna prowadzona przez spółkę Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, działającą w portugalskiej Grupie Jeronimo Martins (także dyskonty Biedronka). Swój początek miała w Polsce, w 2011 r. w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich powstał pierwszy sklep sieci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 18:45