StoryEditor
Drogerie
01.06.2021 00:00

Pielęgnujmy w sobie dziecko! Dzień Dziecka w drogeriach

Dzień Matki celebrowano w drogeriach i perfumeriach licznymi promocjami, konkursami i ofertami. A jak wygląda przegląd ofert dla dzieci w sieciach drogeryjnych z okazji ich święta? Przyjrzeliśmy się co oferują na Dzień Dziecka największe z nich.

Drogerie Natura

mają z tej okazji ofertę dotyczącą kosmetyków dziecięcych: "Nie tylko słodycze są… słodkie, popatrz na te skarpetki  Mogą być Twoje, to znaczy Twojej pociechy i to już za 1 grosz! Wrzucasz dwa produkty Bambino, a my dorzucimy ten uroczy prezent. Umowa stoi?" - czytamy na stronie FB sieci. 

Drogerie Koliber

Jak wynika z mediów społecznościowych sieci bardzo aktywnie promowały i celebrowały święto Matki natomiast nie przygotowały specjalnej oferty na Dzień Dziecka.

Drogerie Jawa

Ta sieć proponuje ofertę naturalnych kosmetyków dla dzieci w specjalnej cenie. "Herbal Care Kids to seria roślinnych kosmetyków dla dzieci, stworzona zgodnie z naturą! Wszystkie kosmetyki zawierają jedynie składniki niezbędne do właściwej pielęgnacji delikatnej skóry dziecka. Tylko dziś, tylko w Drogeriach Jawa kupisz je w SUPER promocji. Oferta ważna z aplikacją klubu MOJA JAWA" - zachęca sieć.

Drogerie Polskie

Rozpoczynają już świętowanie swoich 11. urodzin i z tej okazji mają wiele promocji i prezentów, które są dostępne w aplikacji Klub DP. O Dniu Dziecka ani słowa.

Drogerie Jasmin

Sieć promuje pianki koloryzujące, które mogą być prezentem dla starszych dzieci.  "Kolorowy świat! Odważ się zaszaleć i wypróbuj pianki koloryzujące od Time Out! Różowy, niebieski, a może ognista czerwień? Zaskocz siebie i znajomych letnią stylizacją!  Wszystkim dzieciom tym mniejszym i tym większym, tym grzecznym i trochę mniej życzymy wszystkiego, co najlepsze z okazji Dnia Dziecka" - takie życzenia składa Jasmin.

Drogeria Pigment

Drogeria ma w ofercie nową serię kosmetyków dla dzieci. "Marka Sylveco - naturalne kosmetyki poszerzyła swój asortyment o totalnie nową linię dla maluchów" - zachęca. "Jakie wymagania stawiamy przed produktami przeznaczonymi dla najmłodszych? Mają być delikatne, pozbawione substancji drażniących, wzmacniające barierę ochronną naskórka, a ponadto przyjemnie pachnieć i zachęcać dzieci do codziennego dbania o higienę" - przypomina  z tej okazji. "Kto z Was skusi się na zakup, aby zapewnić swojemu maluchowi przyjemność z codziennej kąpieli?" - pyta Pigment na swoim profilu FB. 

Rossmann Polska

Sieć drogeryjna ograniczyła się  do życzeń z okazji święta najmłodszych: "Wszystkim dzieciom, bez względu na wiek, życzymy radosnego i pełnego uśmiechu Dnia Dziecka!  Pielęgnujcie w sobie tego małego odkrywcę, pełnego pomysłów i niekończących się marzeń" - napisała w mediach społecznościowych.

Hebe

"Wciąż masz tyle lat, na ile się czujesz. Uwolnij więc swoje wewnętrzne dziecko i spraw sobie błyszczyk Lip Smacker. Apetyczny, zawadiacki - zupełnie jak Ty. Jednorożec czy lama? Które zwierzę w Tobie drzemie?" - taką zakamuflowaną ofertę dla konsumentów ma sieć Hebe promując kosmetyki do ust z zabawnymi motywami.

Perfumerie Douglas Polska

Sieć perfumerii też zachęca do kupna kosmetyków korzystając z Dnia Dziecka: "Nie zapomnij o swoim wewnętrznym dziecku, pielęgnuj je z największą troską. Dzięki niemu nigdy nie przestaniesz marzyć. Rozpieszczaj swoje ciało nieziemskimi zapachami i drogocennymi recepturami. Ciesz się z drobnostek każdego dnia i jak najczęściej pokazuj światu swój przepiękny uśmiech! Najpiękniejsze życzenia z okazji Dnia Dziecka!" - kończy życzeniami swój post.

Super-Pharm

Swoje życzenia z okazji Dnia Dziecka przekazała też sieć drogerii Super-Pharm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.06.2024 15:32
Drogerie DM wybrały polską ambasadorkę marki Balea. Kampania z jej udziałem już wystartowała
Agnieszka Kula, ambasadorka marki BaleaDM
DM Drogerie Markt wybrały pierwszą polską ambasadorkę marki Balea. Została nią Agnieszka Kula, która tytuł wywalczyła w konkursie, do którego zgłosiło się 87 osób. Oprócz kontraktu ambasadorskiego wygrała m.in. profesjonalną sesję fotograficzną, której efekty można oglądać w trwającej już kampanii.

DM Drogerie Markt rozstrzygnęły pierwszy w Polsce konkurs na ambasadorkę marki Balea. Laureatką została Agnieszka Kula prowadząca społecznościowy profil @kulczii. W konkursie wzięło udział 87 uczestników, a 11 przeszło do finału. Nagrodą główną były między innymi roczny kontrakt ambasadorski, karta podarunkowa o wartości 2 tys. zł na zakupy w drogerii DM i profesjonalna sesja fotograficzna, której efekty zostały wykorzystane w trwającej już kampanii. 

Konkurs prowadzony był na internetowej stronie DM i w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polegało na nagraniu filmu, w którym uczestnicy polecali swój ulubiony produkt marki Balea.

Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i zakupów DM w Polsce mówi:

To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa skierowana do klientów. Jej celem było zwiększenie świadomości marki Balea oraz zbudowanie unikatowego, emocjonalnego doświadczenia konsumenckiego z naszymi klientami. Nasza laureatka w zadaniu konkursowym zarekomendowała olejek do demakijażu, wokół którego zbudowaliśmy narrację do trwającej właśnie kampanii online.

Zgodnie z przekazem kampanii, robiąc zakupy w stacjonarnych drogeriach DM, w sklepie online i w aplikacji za minimum 200 zł, można otrzymać olejek Balea za symboliczne 1 zł.

Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea zdradza, że link do konkursu wysłała jej koleżanka.

Ponieważ prowadzę konto na Instagramie, Tik Toku i kanał na YouTube o tematyce pielęgnacyjnej to nie zastanawiałam się długo, czy wziąć udział w konkursie. Wygrana dała mi, ale także mojej rodzinie i znajomym, poczucie że moje hobby, to co tworzę na swoich profilach rzeczywiście ma sens i podoba się ludziom. Zgłoszeń do konkursu było naprawdę sporo i nie spodziewałam się, że to właśnie ja wygram - mówi Agnieszka Kula.

Wyjaśnia, że olejek do demakijażu, który pokazała w konkursie, wybrała, ponieważ jest bardzo tani w porównaniu z podobnymi tego typu kosmetykami: - A jakością absolutnie od nich nie odstaje. Pomyślałam, że mało osób go zna, a warto o nim mówić.

image
Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea
DM

Twierdzi, że w DM kupuje nie tylko kosmetyki, ale też produkty spożywcze dmBio: –  Są naprawdę świetne. Muszę się przyznać, że dużą część kwoty z karty podarunkowej, którą wygrałam w konkursie przeznaczyłam właśnie na nie – musli śniadaniowe, sosy do gotowania – wybór jest naprawdę duży, a w innych sklepach trzeba się sporo naszukać, żeby znaleźć dobre produkty bezglutenowe albo zdrowe przekąski z niską zawartością cukru – dodaje.

Balea to marka własna sieci DM. Na rynku funkcjonuje od przeszło 25 lat, oferując obecnie ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej, do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. Wśród kosmetyków marki Balea, które uczestnicy najczęściej wskazywali jako swoje ulubione znalazły się te z serii Beauty Expert, takie jak serum i peelingi, żele Balea oraz maseczki na twarz.

Konkurs na ambasadorkę marki wspierał także rozwój mediów społecznościowych DM. Warto przy tej okazji dodać, że rok do roku marka zaobserwowała ponad 60 proc. wzrost społeczności na profilu na Facebooku i ponad 50 proc. na Instagramie (maj 2023 vs maj 2024). DM rozwija także konto na Linkedin, TikToku oraz na You Tubie, dopasowując komunikację do potrzeb odbiorców i trendów.

Najwięcej zgłoszeń konkursowych drogerie DM otrzymały za pośrednictwem Instagrama, następnie TikToka, a na końcu uplasował się Facebook. Choć większość z nich pochodziła od kobiet, w finałowej 11. nagrodzono także dwóch mężczyzn.

Inicjatywa, opracowanie pomysłu konkursowego wraz z jego realizacją to zasługa działu marketingu DM Polska. W projekcie wizualnym oraz obsłudze zespół wspierała agencja Freundschaft. W profesjonalnym przygotowaniu do sesji fotograficznej ambasadorkę wspierała Karolina Gołębiewska, znana z kanału StylizacjeTV.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 17:18
Hebe ma drugą drogerię w Kaliszu
Drogeria Hebe w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza otwarta 11 czerwca 2024Hebe
Hebe otworzyło drogerię w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza. To drugi sklep drogeryjnej sieci w tym mieście.

Hebe od 11 czerwca br. ma dwie drogerie w Kaliszu. Nowy sklep został otwarty w galerii handlowej Tęcza, przy ul. 3 Maja 1. Hebe prowadzi także drogerię przy Pl. Św. Józefa 12 w Kaliszu.

W galerii handlowej Tęcza Hebe jest jednym z 60 najemców. Działają tu także m.in. Rossmann, Action i apteka Dr. Max. Jest wiele punktów usługowych i Multikino. Galeria mieści się w centrum Kalisza w odległości ok. 400 m od Starego Rynku.

Otwarcie nowej drogerii Hebe wiąże się ze specjalnymi cenami i akcjami promocyjnymi dla klientów. 40 proc. obniżki obowiązują na dermokosmetyki (ponad 2,5 tys. produktów znanych marek). Z rabatem sięgającym 80 proc. można kupić także drugi produkt niektórych marek pielęgnacyjnych i makijażowych. 350 zapachów męskich jest dostępnych w promocji -60 proc.

Hebe, sieć drogerii będąca częścią grupy Jeronimo Martins, do której należy również sieć dyskontów Biedronka, zaczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Obecnie prowadzi około 358 drogerii w Polsce. Otorzyła także pierwsze dwa sklepy stacjonarne w Czechach.

Hebe prowadzi również sprzedaż online w Polsce, Czechach i Słowacji. W 2023 roku całkowite przychody Hebe osiągnęły 469 milionów euro, co oznacza wzrost o 30,9 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Sprzedaż internetowa marki wzrosła w 2023 roku o 47,5 proc., stanowiąc około 17 proc. całkowitych przychodów firmy, podczas gdy w 2022 roku było to około 14 proc.

Czytaj także: Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. czerwiec 2024 15:01