StoryEditor
Drogerie
01.06.2021 00:00

Pielęgnujmy w sobie dziecko! Dzień Dziecka w drogeriach

Dzień Matki celebrowano w drogeriach i perfumeriach licznymi promocjami, konkursami i ofertami. A jak wygląda przegląd ofert dla dzieci w sieciach drogeryjnych z okazji ich święta? Przyjrzeliśmy się co oferują na Dzień Dziecka największe z nich.

Drogerie Natura

mają z tej okazji ofertę dotyczącą kosmetyków dziecięcych: "Nie tylko słodycze są… słodkie, popatrz na te skarpetki  Mogą być Twoje, to znaczy Twojej pociechy i to już za 1 grosz! Wrzucasz dwa produkty Bambino, a my dorzucimy ten uroczy prezent. Umowa stoi?" - czytamy na stronie FB sieci. 

Drogerie Koliber

Jak wynika z mediów społecznościowych sieci bardzo aktywnie promowały i celebrowały święto Matki natomiast nie przygotowały specjalnej oferty na Dzień Dziecka.

Drogerie Jawa

Ta sieć proponuje ofertę naturalnych kosmetyków dla dzieci w specjalnej cenie. "Herbal Care Kids to seria roślinnych kosmetyków dla dzieci, stworzona zgodnie z naturą! Wszystkie kosmetyki zawierają jedynie składniki niezbędne do właściwej pielęgnacji delikatnej skóry dziecka. Tylko dziś, tylko w Drogeriach Jawa kupisz je w SUPER promocji. Oferta ważna z aplikacją klubu MOJA JAWA" - zachęca sieć.

Drogerie Polskie

Rozpoczynają już świętowanie swoich 11. urodzin i z tej okazji mają wiele promocji i prezentów, które są dostępne w aplikacji Klub DP. O Dniu Dziecka ani słowa.

Drogerie Jasmin

Sieć promuje pianki koloryzujące, które mogą być prezentem dla starszych dzieci.  "Kolorowy świat! Odważ się zaszaleć i wypróbuj pianki koloryzujące od Time Out! Różowy, niebieski, a może ognista czerwień? Zaskocz siebie i znajomych letnią stylizacją!  Wszystkim dzieciom tym mniejszym i tym większym, tym grzecznym i trochę mniej życzymy wszystkiego, co najlepsze z okazji Dnia Dziecka" - takie życzenia składa Jasmin.

Drogeria Pigment

Drogeria ma w ofercie nową serię kosmetyków dla dzieci. "Marka Sylveco - naturalne kosmetyki poszerzyła swój asortyment o totalnie nową linię dla maluchów" - zachęca. "Jakie wymagania stawiamy przed produktami przeznaczonymi dla najmłodszych? Mają być delikatne, pozbawione substancji drażniących, wzmacniające barierę ochronną naskórka, a ponadto przyjemnie pachnieć i zachęcać dzieci do codziennego dbania o higienę" - przypomina  z tej okazji. "Kto z Was skusi się na zakup, aby zapewnić swojemu maluchowi przyjemność z codziennej kąpieli?" - pyta Pigment na swoim profilu FB. 

Rossmann Polska

Sieć drogeryjna ograniczyła się  do życzeń z okazji święta najmłodszych: "Wszystkim dzieciom, bez względu na wiek, życzymy radosnego i pełnego uśmiechu Dnia Dziecka!  Pielęgnujcie w sobie tego małego odkrywcę, pełnego pomysłów i niekończących się marzeń" - napisała w mediach społecznościowych.

Hebe

"Wciąż masz tyle lat, na ile się czujesz. Uwolnij więc swoje wewnętrzne dziecko i spraw sobie błyszczyk Lip Smacker. Apetyczny, zawadiacki - zupełnie jak Ty. Jednorożec czy lama? Które zwierzę w Tobie drzemie?" - taką zakamuflowaną ofertę dla konsumentów ma sieć Hebe promując kosmetyki do ust z zabawnymi motywami.

Perfumerie Douglas Polska

Sieć perfumerii też zachęca do kupna kosmetyków korzystając z Dnia Dziecka: "Nie zapomnij o swoim wewnętrznym dziecku, pielęgnuj je z największą troską. Dzięki niemu nigdy nie przestaniesz marzyć. Rozpieszczaj swoje ciało nieziemskimi zapachami i drogocennymi recepturami. Ciesz się z drobnostek każdego dnia i jak najczęściej pokazuj światu swój przepiękny uśmiech! Najpiękniejsze życzenia z okazji Dnia Dziecka!" - kończy życzeniami swój post.

Super-Pharm

Swoje życzenia z okazji Dnia Dziecka przekazała też sieć drogerii Super-Pharm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.11.2025 10:00
Ekspert z dmTECH o Black Friday: bezpieczne zakupy bez presji i bez ryzyka
Szymon Woźny, Chief Information Security Officer dla rynku polskiego w dmTECHAdam KONARSKI

W okresie Black Friday wielu klientów szuka okazji, ale sieć drogerii DM przekonuje, że najlepsze zakupy to te, które dają poczucie spokoju i zaufania. Dlatego zamiast angażować się w krótkotrwałą presję promocji, drogeria konsekwentnie stawia na to, co uważa za ważniejsze: bezpieczeństwo cyfrowe, przewidywalną cenę i komfort użytkowników – zarówno klientów, jak i pracowników. A wszystko to pod czujnym okiem ekspertów z dmTECH, którzy przypominają, jak skutecznie dbać o bezpieczeństwo w sieci.

Eksperci dmTECH, technologicznego wsparcia dla drogerii DM w całej Europie, obserwują, że w okresie intensywnych zakupów konsumenci czują się często zmęczeni nadmiarem informacji i trudniej im ocenić, które oferty są godne zaufania. Dlatego firma jeszcze mocniej skupia się na edukacji, ochronie i projektowaniu rozwiązań, które mają za zadanie upraszczać codzienne decyzje zakupowe. To postawa szczególnie warta podkreślenia, jeśli weźmiemy pod uwagę doniesienia o ilości cyberataków, jakie ostatnio dotykają nasze społeczeństwo. 

Świadomy pracownik, bezpieczny klient 

dmTECH na co dzień inwestuje w technologie, które chronią użytkowników w tle, tak, aby zakupy w drogeriach dm były bezpieczne, intuicyjne i pozbawione stresu. Tradycyjnie już październik w dmTECH był czasem intensywnych działań edukacyjnych w ramach Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa. Również w tym roku firma wykorzystała ten okres, aby wzmocnić wiedzę pracowników i przypomnieć im, jak rozpoznawać elementy, które mogą budzić podejrzenia, od fałszywych wiadomości i podejrzanych linków, po niebezpieczne załączniki i kody QR

Pracownicy trenowali scenariusze, które mogą pojawiać się w codziennym życiu: korzystanie z publicznego Wi-Fi, obsługa poczty elektronicznej czy reagowanie na nietypowe prośby o dane. Szkolenia zostały przygotowane przez dmTECH, spółkę odpowiedzialną za obsługę technologiczną DM w całej Europie. Dzięki temu cały zespół DM nie tylko dba o bezpieczeństwo własne, ale również wspiera klientów DM poprzez codzienne działania, które w sposób naturalny przekładają się na spokojniejsze zakupy. 

Cyberbezpieczeństwo zaczyna się od człowieka i od codziennych decyzji, które podejmujemy. W dmTECH wspieramy zarówno naszych pracowników, jak i użytkowników, bo bezpieczeństwo i zaufanie to fundamenty relacji z klientami – mówi Szymon Woźny, Chief Information Security Officer dla rynku polskiego w dmTECH

dmTECH stale rozwija systemy zabezpieczające sklepy internetowe i aplikacje drogerii DM w całej Europie. Każda krajowa wersja sklepu dm jest objęta jednolitym standardem bezpieczeństwa i regularnymi audytami IT.  

Technologia, która uspokaja, a nie przytłacza 

W Black Friday liczba transakcji online rośnie nawet o ponad 50 proc. względem zwykłych dni listopada. To nie tylko okazja na zakupy, ale też moment szczególnie wykorzystywany przez cyberprzestępców, którzy bazują na pośpiechu i nieuwadze konsumentów. Klienci często ulegają pokusie okazji i presji czasu, zapominając o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. Tymczasem drogerie DM chronią swoich klientów nie tylko przed takimi atakami, ale także przed marketingowym napięciem towarzyszącym sezonowi wyprzedaży. 

Marka stawia na przejrzystość i bezpieczeństwo – trwałe ceny oraz spokojne, świadome zakupy zamiast krótkotrwałych obniżek i wyścigu z czasem. W odróżnieniu od wielu sieci, DM nie wprowadza krótkookresowych promocji, dzięki czemu klienci mogą kupować bez pośpiechu. W drogeriach DM obowiązuje trwała cena, która nie jest podnoszona przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej zmiany widocznej zawsze przy produktach.   

Naszym celem nie jest straszenie ryzykami, ale tworzenie środowiska, w którym w ogóle nie trzeba się ich obawiać. Bezpieczne zakupy to wspólna odpowiedzialność i jednocześnie jedna z podstaw, na których budujemy zaufanie do marki DM – podsumowuje Szymon Woźny Chief Information Security Officer dla rynku polskiego w dmTECH. – To gwarantuje nie tylko zaufanie i przewidywalność, ale też realne bezpieczeństwo, zakupy bez ryzyka fałszywych ofert, podejrzanych linków i fikcyjnych „superpromocji”, które często wykorzystują cyberprzestępcy – komentuje Szymon Woźny.  

Cyberbezpieczeństwo to ciągły proces, dlatego dmTECH zapowiada kontynuację działań edukacyjnych. Ich wspólnym celem jest, by zakupy w drogerii dm były zawsze bezpieczne, świadome i pozbawione presji, także w gorących okresach, jak Black Friday. Firma rozpoczęła także regularną emisję podcastów – pierwszy odcinek jest poświęcony cyberbezpieczeństwu w świecie RetailTech.

dmTECH to spółka IT europejskiej sieci drogerii DM. Obecnie działa w Polsce, Austrii i Niemczech, a jej zespół liczy ponad 1400 specjalistów IT. Firma odpowiada m.in. za realizację projektów w zakresie rozwoju rozwiązań Customer Technologies, ERP, systemów IT oraz Employee Technologies.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.11.2025 12:47
Prezes sieci DM z szacunkiem o konkurencie: Był odważnym pionierem, ojcem dyskontów drogeryjnych
Na zdjęciu (od lewej): prezes HDE dr Alexander von Preen, Dirk Rossmann i Christoph WernerJörg Sarbach/Studio Winkler

Christoph Werner, prezes największej niemieckiej sieci drogeryjnej DM, uhonorował w środę w Berlinie Dirka Rossmanna – założyciela drogerii Rossmann – w trakcie Niemieckiego Kongresu Handlu Detalicznego. W ocenie Wernera Dirk Rossmann jest osobą, która znacząco wpłynęła na kształt branży detalicznej w Niemczech i w Europie poprzez dzieło swojego życia, pracowitość, zaangażowanie w ważnych dla ludzi sprawach oraz biznesowe wizjonerstwo.

Prezes DM Drogerie Markt, Christoph Werner, wygłosił mowę pochwalną na cześć swojego konkurenta, który otrzymał nagrodę za całokształt twórczości od Niemieckiej Federacji Handlu Detalicznego (HDE). Werner podszedł do przemówienia bardzo osobiście, ponieważ urodzony w 1946 roku Dirk Rossmann był przyjacielem jego ojca – założyciela DM Götza W. Wernera (1944–2022). 

Nasz laureat [Dirk Rossmann - red.] często bywał u nas w domu i z pasją komentował światowe wydarzenia światowe z subiektywnej perspektywy. Jako dziecko byłem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ mój ojciec zwykle powstrzymywał się od wygłaszania takich stwierdzeń w obecności nas, dzieci – wyjaśnił Christoph Werner. 

Werner podkreślił również, że obydwie sieci drogeryjne – DM oraz Rossmann – od wielu lat prowadzą udaną współpracę, której podstawą jest przyjaźń obydwu przedsiębiorców. Przypomniał też, że w przeszłości, gdy powstawały obydwie sieci, ich założyciele byli “młodymi buntownikami, indywidualistami, którzy dzielnie stawiali czoła potężnym sieciom spożywczym, hipermarketom i domom towarowym, będąc nieustannie pod silną presją ze strony branży towarów markowych, gdy dążyli do obniżania cen” –  wyjaśnił prezes DM.

W swoim przemówieniu Christoph Werner przedstawił Dirka Rossmanna jako nieustraszonego pioniera. „Po sukcesie modelu dyskontów spożywczych w latach 60. i dyskusji o tzw. ‘zniesieniu cen odsprzedaży’ jako projekcie reformy polityki handlowej dla produktów drogeryjnych, 17 marca 1972 roku natychmiast otworzył pierwszą w Niemczech drogerię dyskontową. Wyprzedził tym samym przepisy, które weszły w życie dopiero dwa lata później, w połowie 1974 roku” – przypomniał Werner. Chociaż jego ojciec podjął i wdrożył ten pomysł biznesowy w 1973 roku, to Rossmann był pierwszym, który odważnie wkroczył w ten nowy format handlu detalicznego po zniesieniu dotychczasowych ograniczeń. 

image

DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

Werner przypomniał również, że 79-letni Dirk Rossmann jest także odnoszącym sukcesy autorem książek i osobą “pełną inspirujących sprzeczności” i niezwykle ambitną we wszelkich przedsięwzięciach, jakich się podejmuje. [Dirk Rossmann] ‘ma serce po właściwej stronie i dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu jest wzorem do naśladowania dla tego, co stanowi szlachetne oblicze przedsiębiorczości w naszym kraju” – podsumował Christoph Werner.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. listopad 2025 07:26