StoryEditor
Drogerie
06.11.2024 16:46

Pierwsza drogeria dm Drogerie Markt w Dąbrowie Górniczej – otwarcie 7 listopada

Otwarcie drogerii dm Drogerie Markt w podwarszawskim Mysiadle. / Agata Grysiak

Dąbrowa Górnicza dołącza do grona miast z drogeriami dm Drogerie Markt. Już 7 listopada otworzy się tu pierwszy sklep tej popularnej europejskiej sieci, oferujący mieszkańcom szeroką gamę produktów i liczne promocje.

Drogeria dm Drogerie Markt, znana z atrakcyjnych cen i szerokiej oferty, otwiera swoją pierwszą placówkę w Dąbrowie Górniczej przy al. Józefa Piłsudskiego 87B. Będzie to siódmy sklep w województwie śląskim oraz 42. w całej Polsce. Sklep o powierzchni sprzedażowej 458 mkw. zaprasza klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00. Z okazji otwarcia przewidziano 15 proc. rabat powitalny oraz prezenty, takie jak żel pod prysznic marki własnej Balea w specjalnym opakowaniu, dostępny przy zakupach z kuponem.

W roku obrotowym 2022/2023 sieć dm Drogerie Markt osiągnęła sprzedaż na poziomie 15,9 miliardów euro, z czego 11,4 miliardów euro wygenerowały same Niemcy. Sieć zatrudnia ponad 79 000 osób w Europie i prowadzi działalność w 14 krajach. W Polsce marka cieszy się rosnącą popularnością dzięki swoim markom własnym, takim jak Balea i Alverde, oraz zaangażowaniu w utrzymanie trwałych i atrakcyjnych cen.

dm Drogerie Markt ma obecnie w portfolio lokalizacji ponad 4 000 sklepów w 14 krajach europejskich, zatrudniając ponad 79 000 pracowników.  W Polsce, od momentu wejścia na rynek w 2022 roku, sieć dynamicznie się rozwija, planując otwieranie kolejnych placówek w nadchodzących latach.

Czytaj także: Drogeria dm otwiera swój pierwszy sklep w Andrychowie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 14:24