StoryEditor
Drogerie
18.05.2023 00:00

Pierwsza drogeria Hebe w Dzierżoniowie otwarta od dziś

To pierwsza drogeria sieci Hebe w Dzierżoniowie; z okazji otwarcia na klientów i klientki czekają atrakcyjne promocje. / materiały marketingowe Hebe
W dniu dzisiejszym, 18 maja, miało miejsce uroczyste otwarcie nowego sklepu Hebe w Centrum Handlowym Retail Park w Dzierżoniowie, przy ulicy Prochowej 8. Jest to pierwsza drogeria Hebe w tym mieście, co stanowi ważny krok dla lokalnej społeczności. Klienci sklepu mogą się spodziewać atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert, które będą dostępne w ramach otwarcia.

Z okazji inauguracji nowego sklepu Hebe w Dzierżoniowie, klienci będą mieli okazję skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z promocji nosi nazwę "Pielęgnacja twarzy do -40 proc.", gdzie dostępne będą produkty renomowanych marek takich jak Revox, Bandi, Nacomi, Bergamo i Skin79. Klienci będą mieli możliwość zakupu tych produktów z atrakcyjnymi rabatami, aż do 40 proc.

Drugą ofertą jest "Zapachy damskie w supercenach", która umożliwi klientom zakup perfum marek Tous, Moschino, Bourjois, Lolita Lempicka i Cacharel w bardzo korzystnych cenach. W ramach tej promocji klienci będą mogli cieszyć się atrakcyjnymi cenami perfum, które pozwolą im znaleźć idealny zapach dla siebie.
 


Kolejną z promocji jest "Kup minimum 2 dowolne produkty i zapłać -25 proc. za każdy z nich", która umożliwia klientom wybór kosmetyków z marek takich jak Axe, Lux Botanicals, Dove i Rexona. Dzięki tej promocji, klient może skorzystać z 25 proc. rabatu na każdy zakupiony produkt, gdy kupi co najmniej 2 produkty objęte promocją.

Oprócz tego, wszystkie produkty marek Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen, Adidas, Bruno Banani, Mexx i David Beckham objęte są zniżką do -50 proc. To doskonała okazja dla klientów, aby zaopatrzyć się w produkty tych renomowanych marek w atrakcyjnych cenach. W dniach 18-22 maja 2023 r. każdy posiadacz karty lojalnościowej My Hebe, dokonujący zakupów na kwotę minimum 80 zł, otrzyma rabat w wysokości 20 zł.


Warto podkreślić, że wszystkie oferty specjalne obowiązują wyłącznie w nowo otwartej drogerii Hebe, mieszczącej się w Centrum Handlowym Retail Park przy ulicy Prochowej 8 w Dzierżoniowie. Promocje będą dostępne przez okres od 18 do 22 maja 2023 roku, dając klientom szansę skorzystania z atrakcyjnych rabatów i korzystnych cen na szeroki wybór produktów.

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe, które zostały wprowadzone na polski rynek w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 2011 roku. Wizja tej sieci drogeryjnej opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z bogatą ofertą produktów dostępnych zawsze w konkurencyjnej cenie.

Czytaj także: Pierwsza drogeria Hebe w Złotowie już otwarta

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.06.2024 15:32
Drogerie DM wybrały polską ambasadorkę marki Balea. Kampania z jej udziałem już wystartowała
Agnieszka Kula, ambasadorka marki BaleaDM
DM Drogerie Markt wybrały pierwszą polską ambasadorkę marki Balea. Została nią Agnieszka Kula, która tytuł wywalczyła w konkursie, do którego zgłosiło się 87 osób. Oprócz kontraktu ambasadorskiego wygrała m.in. profesjonalną sesję fotograficzną, której efekty można oglądać w trwającej już kampanii.

DM Drogerie Markt rozstrzygnęły pierwszy w Polsce konkurs na ambasadorkę marki Balea. Laureatką została Agnieszka Kula prowadząca społecznościowy profil @kulczii. W konkursie wzięło udział 87 uczestników, a 11 przeszło do finału. Nagrodą główną były między innymi roczny kontrakt ambasadorski, karta podarunkowa o wartości 2 tys. zł na zakupy w drogerii DM i profesjonalna sesja fotograficzna, której efekty zostały wykorzystane w trwającej już kampanii. 

Konkurs prowadzony był na internetowej stronie DM i w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polegało na nagraniu filmu, w którym uczestnicy polecali swój ulubiony produkt marki Balea.

Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i zakupów DM w Polsce mówi:

To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa skierowana do klientów. Jej celem było zwiększenie świadomości marki Balea oraz zbudowanie unikatowego, emocjonalnego doświadczenia konsumenckiego z naszymi klientami. Nasza laureatka w zadaniu konkursowym zarekomendowała olejek do demakijażu, wokół którego zbudowaliśmy narrację do trwającej właśnie kampanii online.

Zgodnie z przekazem kampanii, robiąc zakupy w stacjonarnych drogeriach DM, w sklepie online i w aplikacji za minimum 200 zł, można otrzymać olejek Balea za symboliczne 1 zł.

Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea zdradza, że link do konkursu wysłała jej koleżanka.

Ponieważ prowadzę konto na Instagramie, Tik Toku i kanał na YouTube o tematyce pielęgnacyjnej to nie zastanawiałam się długo, czy wziąć udział w konkursie. Wygrana dała mi, ale także mojej rodzinie i znajomym, poczucie że moje hobby, to co tworzę na swoich profilach rzeczywiście ma sens i podoba się ludziom. Zgłoszeń do konkursu było naprawdę sporo i nie spodziewałam się, że to właśnie ja wygram - mówi Agnieszka Kula.

Wyjaśnia, że olejek do demakijażu, który pokazała w konkursie, wybrała, ponieważ jest bardzo tani w porównaniu z podobnymi tego typu kosmetykami: - A jakością absolutnie od nich nie odstaje. Pomyślałam, że mało osób go zna, a warto o nim mówić.

image
Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea
DM

Twierdzi, że w DM kupuje nie tylko kosmetyki, ale też produkty spożywcze dmBio: –  Są naprawdę świetne. Muszę się przyznać, że dużą część kwoty z karty podarunkowej, którą wygrałam w konkursie przeznaczyłam właśnie na nie – musli śniadaniowe, sosy do gotowania – wybór jest naprawdę duży, a w innych sklepach trzeba się sporo naszukać, żeby znaleźć dobre produkty bezglutenowe albo zdrowe przekąski z niską zawartością cukru – dodaje.

Balea to marka własna sieci DM. Na rynku funkcjonuje od przeszło 25 lat, oferując obecnie ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej, do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. Wśród kosmetyków marki Balea, które uczestnicy najczęściej wskazywali jako swoje ulubione znalazły się te z serii Beauty Expert, takie jak serum i peelingi, żele Balea oraz maseczki na twarz.

Konkurs na ambasadorkę marki wspierał także rozwój mediów społecznościowych DM. Warto przy tej okazji dodać, że rok do roku marka zaobserwowała ponad 60 proc. wzrost społeczności na profilu na Facebooku i ponad 50 proc. na Instagramie (maj 2023 vs maj 2024). DM rozwija także konto na Linkedin, TikToku oraz na You Tubie, dopasowując komunikację do potrzeb odbiorców i trendów.

Najwięcej zgłoszeń konkursowych drogerie DM otrzymały za pośrednictwem Instagrama, następnie TikToka, a na końcu uplasował się Facebook. Choć większość z nich pochodziła od kobiet, w finałowej 11. nagrodzono także dwóch mężczyzn.

Inicjatywa, opracowanie pomysłu konkursowego wraz z jego realizacją to zasługa działu marketingu DM Polska. W projekcie wizualnym oraz obsłudze zespół wspierała agencja Freundschaft. W profesjonalnym przygotowaniu do sesji fotograficznej ambasadorkę wspierała Karolina Gołębiewska, znana z kanału StylizacjeTV.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 17:18
Hebe ma drugą drogerię w Kaliszu
Drogeria Hebe w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza otwarta 11 czerwca 2024Hebe
Hebe otworzyło drogerię w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza. To drugi sklep drogeryjnej sieci w tym mieście.

Hebe od 11 czerwca br. ma dwie drogerie w Kaliszu. Nowy sklep został otwarty w galerii handlowej Tęcza, przy ul. 3 Maja 1. Hebe prowadzi także drogerię przy Pl. Św. Józefa 12 w Kaliszu.

W galerii handlowej Tęcza Hebe jest jednym z 60 najemców. Działają tu także m.in. Rossmann, Action i apteka Dr. Max. Jest wiele punktów usługowych i Multikino. Galeria mieści się w centrum Kalisza w odległości ok. 400 m od Starego Rynku.

Otwarcie nowej drogerii Hebe wiąże się ze specjalnymi cenami i akcjami promocyjnymi dla klientów. 40 proc. obniżki obowiązują na dermokosmetyki (ponad 2,5 tys. produktów znanych marek). Z rabatem sięgającym 80 proc. można kupić także drugi produkt niektórych marek pielęgnacyjnych i makijażowych. 350 zapachów męskich jest dostępnych w promocji -60 proc.

Hebe, sieć drogerii będąca częścią grupy Jeronimo Martins, do której należy również sieć dyskontów Biedronka, zaczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Obecnie prowadzi około 358 drogerii w Polsce. Otorzyła także pierwsze dwa sklepy stacjonarne w Czechach.

Hebe prowadzi również sprzedaż online w Polsce, Czechach i Słowacji. W 2023 roku całkowite przychody Hebe osiągnęły 469 milionów euro, co oznacza wzrost o 30,9 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Sprzedaż internetowa marki wzrosła w 2023 roku o 47,5 proc., stanowiąc około 17 proc. całkowitych przychodów firmy, podczas gdy w 2022 roku było to około 14 proc.

Czytaj także: Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2024 06:10