StoryEditor
Drogerie
17.11.2023 14:48

Pierwsze Hebe w Przasnyszu ruszyło w Parku Handlowym Targowa

Hebe w Parku Handlowym Targowa w Przasnyszu / Hebe
Otwarcie sklepu Hebe, zlokalizowanego w Parku Handlowym Targowa, przy ul. Targowej 1 w Przasnyszu odbyło się 17 listopada. To pierwsza drogeria się ci w tym mieście.

Pierwszy sklep Hebe w Przasnyszu jest zlokalizowany w Parku Handlowym Targowa, przy ul. Targowej 1 w Przasnyszu. Drogeria została otwarta 17 listopada i od tego dnia do 22 listopada na klientów czekają promocje i oferty specjalne. Na kupujących czeka m.in. oferta „Dermokosmetyki do -40%“ umożliwiająca zakup tańszych produktów marek Dermedic, Bioderma, Cetaphil, Solverx, Oxygenetic czy tołpa. 

image
Hebe

Na przasnyskich klientów czekają również promocje „-80% na drugi produkt - miksuj dowolnie w ramach jednej marki“, obejmująca m.in. marki: Eveline Cosmetics, Bell HypoAllergenic, Dermika, Only Bio, Claresa, Pure by Clochee, Neonail, Pierre Rene, Palette, Gliss, Radical, Schauma i Make Me Bio oraz „-60% na drugi produkt - miksuj dowolnie w ramach jednej marki“, która dotyczy między innymi takich marek, jak: Garnier, Inglot, Resibo, Paese, Yope i Clochee.

image
Hebe

Z kolei kosmetyki marek Lirene, Nacomi, Gosh, Maybelline i Ava są objęte promocją „1+1 za 1 złoty - miksuj dowolnie w ramach jednej marki“. Wszystkie wymienione powyżej akcje promocyjne obowiązują tylko w nowo otwartej drogerii Hebe w Parku Handlowym Targowa w dniach od 17 do 22 listopada 2023 r.

image
Hebe

Natomiast do 29 listopada klienci przasnyskiego Hebe będą mogli skorzystać z promocji „-60% na drugi produkt - miksuj dowolnie między markami“ w ramach marek: Hebe Professional, Hebe Cosmetics, Hebe Naturals, Hebe for Men, Hebe Basics i By Hebe.

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł w dniach 17-21 listopada, każdy kupujący otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania do dnia 25 listopada 2023 r.

image
Hebe

Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Parku Handlowym Targowa, przy ul. Targowej 1 w Przasnyszu będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-21.00, a w niedziele handlowe w godz. 10.00-18.00.

Siec Hebe otworzyła 17 sklepów w ciągu dziewięciu miesięcy 2023 roku. W tym czasie zamknęła 4 drogerie (13 otwarć netto) i zakończyła III kwartał z liczbą 328 sklepów. 

 

Czytaj też: Hebe znów z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.08.2025 11:16
Rosyjska sieć drogerii Zolotoye Yabloko planuje wejście na rynek chiński w 2026 r.
Zolotoye Yabloko to jedna z najbardziej popularnych sieci drogeryjnych w Federacji Rosyjskiej.НАндреев, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Rosyjska sieć perfumeryjno-kosmetyczna Zolotoye Yabloko ogłosiła, że w 2026 roku zadebiutuje na rynku chińskim. Firma planuje otwarcie flagowego sklepu w Szanghaju oraz uruchomienie sprzedaży online z dostawą na terenie miasta. Będzie to pierwsze wejście sieci do Chin, które pozostają największym i najbardziej konkurencyjnym rynkiem kosmetycznym na świecie.

Plany ekspansji Zolotoye Yabloko na rynek chiński można również interpretować w kontekście sankcji gospodarczych, jakie zostały nałożone na Rosję po agresji na Ukrainę w 2022 roku. Restrykcje te skutecznie ograniczyły możliwości wejścia rosyjskich firm na rynki zachodnie, w tym Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Wobec zamknięcia kierunku europejsko-amerykańskiego, naturalną alternatywą stały się rynki azjatyckie i bliskowschodnie, które pozostają bardziej otwarte na współpracę z rosyjskimi przedsiębiorstwami. W wyniku sankcji nałożonych na Rosję wstrzymano dostawy kosmetyków wielu globalnych marek, takich jak Biotherm, Bourjois, Clinique, CoverGirl, Dior, Estée Lauder, Guerlain, Johnson & Johnson, Maybelline NY, Max Factor, Schwarzkopf czy Sephora. Według szacunków BusinesStat, międzynarodowe koncerny kontrolowały wcześniej około 70 proc. rosyjskiego rynku. W efekcie tej luki detaliści wskazują na wyraźny wzrost udziału marek krajowych w sprzedaży.

Nowa inwestycja zakłada wynajem całego budynku w Szanghaju. Dolne kondygnacje mają pełnić funkcję powierzchni handlowej, natomiast górne piętra będą siedzibą regionalnego centrum biznesowego. Jednocześnie spółka rozpocznie działalność e-commerce, oferując dostawy w obrębie Szanghaju, a w dalszej perspektywie – rozszerzając dystrybucję na inne chińskie metropolie.

image
Dziennik Petersburski

Ekspansja do Chin to element szerszej strategii, która ma umocnić pozycję sieci poza rynkiem macierzystym. Łącząc koncept flagowego sklepu doświadczalnego z lokalizowaną sprzedażą online, Zolotoye Yabloko chce konkurować zarówno z międzynarodowymi gigantami, jak i chińskimi liderami branży. Ruch ten wpisuje się w trend rosnącej aktywności regionalnych graczy na globalnym rynku kosmetycznym, którego wartość w Chinach przekracza już setki miliardów dolarów rocznie.

Założona w 1996 roku sieć Zolotoye Yabloko jest jednym z największych rosyjskich detalistów omnichannel w segmencie perfum i kosmetyków. Oprócz Rosji firma rozwija działalność na Białorusi, w Kazachstanie, Katarze, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej. Jej oferta obejmuje około 5 000 marek w kategoriach takich jak produkty kosmetyczne, akcesoria, artykuły do domu i inne. Według danych publikowanych przez sieć w ciągu ostatniego roku przychody sieci niemal podwoiły się – o 66,3 proc., osiągając rekordową kwotę 155,5 miliarda rubli.

Z danych NielsenIQ wynika, że na koniec 2024 roku wartość rosyjskiego rynku kosmetycznego mogła przekroczyć 1,1 biliona rubli. Z kolei analizy BusinesStat pokazują, że w tym samym roku sprzedano 4,12 miliarda sztuk produktów kosmetycznych, co oznacza wzrost o 5,9 proc. wobec 2023 roku i najwyższy wynik w pięcioletniej historii obserwacji. Największy spadek sprzedaży odnotowano w 2022 roku – o 3 proc. – co było konsekwencją rosnących cen, malejących dochodów rozporządzalnych konsumentów oraz ograniczenia dostępnego asortymentu w sklepach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.08.2025 15:59
dm Drogerie Markt otwiera pierwszą drogerię w Poznaniu
Otwarcie drogerii DM w CH Łopuszańska 22 w Warszawie.Katarzyna Bochner

Poznań doczekał się pierwszej drogerii dm, która zostanie otwarta 28 sierpnia o godzinie 9:00 w Ławica Shopping Park przy ulicy Bukowskiej 273. Będzie to już 62. sklep sieci w Polsce. Otwarcie zapowiada się jako wydarzenie pełne atrakcji – klienci mogą liczyć na słodko-słony poczęstunek, darmowe prezenty, animacje rodzinne oraz 15 proc. rabat powitalny na wszystkie zakupy.

Z okazji inauguracji, mieszkańcy Poznania otrzymają dodatkowe bonusy. W specjalnej ulotce otwarciowej znajdzie się kupon na gratisowy żel pod prysznic marki Balea, a przy każdych zakupach klienci dostaną zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocja obowiązuje do 6 września lub do wyczerpania zapasów. W dniach 28–30 sierpnia przewidziano także konsultacje makijażowe, degustację past warzywnych dmBio oraz poczęstunek w postaci gofrów na patyku. Najmłodszych gości zabawiać będzie maskotka miś Czyścioszek – SauBär.

Oferta drogerii dm obejmuje asortyment od kosmetyków pielęgnacyjnych i perfum, przez artykuły higieniczne, zdrowotne i dla dzieci, po żywność, chemię gospodarczą oraz karmę dla zwierząt. Sieć znana jest z rozbudowanej gamy marek własnych, w tym naturalnych kosmetyków Alverde oraz popularnej Balea. Dodatkowo w sklepie znajdzie się Wyspa Inspiracji Uroda oraz bogato wyposażone szafy makijażowe, które odpowiadają na rosnące zainteresowanie kosmetykami kolorowymi.

Nowa drogeria przy ul. Bukowskiej oferuje 514,31 mkw powierzchni sprzedażowej i będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00–21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00. Klienci będą mogli skorzystać z przestronnego parkingu przy samym sklepie. Tym samym Poznań dołącza do grona największych polskich miast, w których obecna jest marka dm, rozwijająca się w kraju w szybkim tempie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 14:22