StoryEditor
Drogerie
01.09.2021 00:00

Pracownicy Hebe sami zdecydują na co wydadzą swój budżet socjalny

MyBenefit & Hebe to nowy system benefitów dla pracowników drogeryjnej sieci. W jego ramach Hebe zaoferowało dostęp do platformy internetowej, która pozwala na samodzielne decydowanie przez pracownika o tym, na co przeznaczy zgromadzone pieniądze. Rozwiązanie jest efektem ankiety, która pokazała, że pracownicy chcą mieć wybór w tym temacie.

Drogerie Hebe zaoferowały nowy system benefitów dla swoich pracowników – MyBenefit & Hebe. W jego ramach 30 sierpnia ruszył dostęp do platformy internetowej Kafeteria Benefitów. Dzięki temu pracodawca ma możliwość przekazania dodatkowych środków pracownikowi tak, aby mógł on aktywnie spędzać czas po pracy, ale w sposób, który mu odpowiada. 

Platforma umożliwia pracownikowi korzystanie ze swoich benefitów kiedy tylko tego potrzebuje. Dostępna jest online, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Oferuje ponad 4 tys. różnych możliwości związanych z podróżami, wypoczynkiem, zdrowiem czy rozrywką.

– Rozwiązanie zostało wprowadzone po przeprowadzeniu ankiety wśród naszych pracowników. Wynikało z niej, że chcą oni mieć możliwość elastycznego dysponowania budżetem socjalnym i samodzielnego decydowania o tym, na co przeznaczyć dostępne pieniądze – wyjaśnia Agnieszka Chojnacka-Moroz, dyrektor HR w Hebe.

Kafeteria Benefitów działa na zasadzie punktów przyznawanych pracownikowi przez pracodawcę. Jeden punkt to równowartość 1 zł. Oferowane benefity wykorzystać można podróżując, korzystając z atrakcji ośrodków kultury, sal zabaw, chodząc do restauracji, zapisując się na różnorodne tematycznie krusy.

– Program skierowany jest do wszystkich pracowników sieci. Zakłada on dwa zasilenia rocznie, których wysokość zależeć będzie od progu dochodowego. Wysokość zasilenia może sięgnąć nawet 1 tys. zł – mówi Agnieszka Chojnacka-Moroz.

Nowy system benefitowy znacząco rożni się od dotychczas obowiązujących programów Hebe.

– Wcześniej wykorzystywaliśmy system kart przedpłaconych. Platforma Kafeteria Benefitów pozwoliła nam ustrukturyzować program korzyści dla naszych pracowników – podsumowuje dyrektor HR w Hebe.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 07:34