StoryEditor
Drogerie
04.04.2023 00:00

Produkty FA® Beauty Elixir® dostępne w drogerii Hebe

FA Beauty Elixir® Caviar Collagen to nutrikosmetyk wspierający urodę i przeciwdziałający niedoskonałościom. Do jego produkcji wykorzystano wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego / fot. materiały prasowe
FA® Beauty Elixir® jest marką suplementów skierowaną do kobiet, wspierających ich zdrowie i urodę. Najwyższej jakości składy i potwierdzone naukowo działanie to cechy charakterystyczne marki od teraz dostępnej w drogerii Hebe.

Do oferty drogerii Hebe dołączyły suplementy FA® Beauty Elixir®. Produkty, dedykowane kobietom, cechują najwyższej jakości składniki, kompleksowe działanie i dbałość o każdy detal. W drogerii Hebe dostępna jest cała linia specjalistycznych suplementów FA® Beauty Elixir® – Female Support, Immuno, Caviar Collagen.

FA® Beauty Elixir® Caviar Collagen to ekskluzywny nutrikosmetyk, wspierający urodę i przeciwdziałający niedoskonałościom. Zawiera unikalną formułę opartą na naturalnych składnikach najwyższej jakości. Produkt dostępny jest w formie proszku do przygotowania napoju (w pudełku albo poporcjowanych saszetek) lub gotowych do spożycia szotów. Klienci drogerii Hebe mają możliwość wyboru spośród dwóch smaków kolagenu – pinacolady i owocowym (fruit punch).

FA® Beauty Elixir® Female Support to „skrojona na miarę” suplementacja, zapewniająca odmienne wsparcie w zależności od dnia cyklu menstruacyjnego. Dzienna porcja zawiera aż 47 składników aktywnych, zamkniętych w kilku kapsułkach i tabletkach. Dodatkowa kapsułka (przeznaczona na „te dni”) wspiera redukcję nagromadzonej wody i uczucia obrzmienia. Jedno opakowanie wystarcza na miesiąc suplementacji.

FA® Beauty Elixir® IMMUNO jest nowej generacji o farmaceutycznej jakości suplementem wspierającym odporność. Dzięki zastosowanej technologii liposomalnej substancje aktywne dostarczane są w odpowiednim stężeniu do miejsca docelowego – liposomy chronią je podczas transportu. Suplement w swoim składzie zawiera skuteczne dawki witamin C i D3, kurkumę, olej z rokitnika, cynk i piperynę. Produkt jest w pełni naturalny – nie zawiera konserwantów i wypełniaczy, alkoholu i heksanu, sztucznych barwników i aromatów, ani dodatku cukru i słodzików.

Aby zapoznać się ze szczegółowymi opisami produktów, pełnym portfolio marki oraz badaniami potwierdzającymi skuteczność produktów, zapraszamy do odwiedzenia strony Beauty Elixir.

FA® Beauty Elixir® konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Marka promuje dbanie o zdrowie i urodę od wewnątrz i zewnątrz, stawiając potrzeby kobiet na pierwszym miejscu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.10.2024 14:24
Hebe ma pierwszą drogerię w Nowym Targu
Drogeria Hebe w Parku Handlowym Stopiakfot. Hebe

Sieć Hebe powiększyła się o kolejną drogerię. Pierwszy sklep sieci powstał w Nowym Targu w Parku Handlowym Stopiak.

Sieć Hebe otworzyła drogerię w Parku Handlowym Stopiak w Nowym Targu, przy ul. Ludźmierskiej 26A. To pierwsza lokalizacja Hebe w tym mieście.  

image
Drogeria Hebe w Parku Handlowym Stopiak
fot. Hebe
Tradycyjnie, otwarcie nowej drogerii wiąże się ze specjalnymi akcjami promocyjnymi i obniżkami cen.  Ponad 1200 produktów dostępnych jest w wyjątkowych cenach w ramach promocji „Hity cenowe”. 

W promocji „1+1 za 1 zł”, przy zakupie jednego produktu danej marki, drugi produkt tej samej marki można kupić za symboliczną złotówkę, a w ramach akcji „Czas na makijaż”, tylko do 16 października 2024 r., Hebe oferuje rabat do -80% na wybrane kosmetyki do makijażu takich marek jak Rimmel, Maybelline, Eveline Cosmetics, Paese i Sally Hansen.  

Każdy klient, który w dniach od 11 do 15 października zrobi zakupy za min. 80 zł, otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy.  

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciel Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce, gdzie miała swój początek. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r.

W pierwszym półroczu 2024 r. sieć Hebe osiągnęła sprzedaż na poziomie 271 mln euro – o 30,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2023 r. (o 22 proc. więcej w walucie lokalnej przy LFL na poziomie 12,4 proc.).  

Na koniec pierwszego półrocza 2024 pod szyldem Hebe działało 361 drogerii (w tym dwie w Czechach).  Na cały 2024 r. sieć zaplanowała otwarcie około 30 nowych sklepów.

Czytaj także: Hebe otworzy jesienią trzecią drogerię w Czechach

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.10.2024 16:06
Drogerie Jawa uruchamiają projekt „Szczęśliwostki” – dla kobiet, które codziennie odnajdują siłę w drobnych gestach
Pod hasłem „Szczęśliwostki” Drogerie Jawa będą prowadzić działania mające na celu wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach oraz budowanie pozytywnych emocjifot. Drogerie Jawa

Drogerie Jawa rozpoczęły nowy projekt skierowany do kobiet – klientek drogerii. „Szczęśliwostki” to inicjatywa mająca na celu budowanie pozytywnych emocji i pewności siebie. O sile wzajemnego kobiecego wsparcia będą przypominały marketingowe działania sieci Jawa, w tym motywujące hasła i materiały POS umieszczone w drogeriach.

– Wspieramy kobiety w ich codziennych wyzwaniach, przypominając o sile, jaką mają w sobie. Chcemy zainspirować je do rozmów, do mówienia sobie wzajemnych komplementów, budować ich pewność siebie oraz wzmacniać poczucie wspólnoty przypominając im codziennie, że to co najważniejsze mają w sobie – tak mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu Drogerii Jawa o nowym projekcie, który rozpoczęła polska sieć drogeryjna.

Pod hasłem „Szczęśliwostki” Drogerie Jawa będą prowadzić działania mające na celu wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach oraz budowanie pozytywnych emocji. Chcą także przypomnieć, jak wiele mogą zdziałać małe, życzliwe gesty i słowa.

Tylko 35 proc. Polek uważa się za osoby szczęśliwe, a ponad 75 proc. niepracujących kobiet pozostaje w domu z powodu obowiązków rodzinnych – czytamy w komunikacie sieci na temat nowej inicjatywy.

Projekt „Szczęśliwostki” niesie pozytywne przesłania i inspirujące oraz motywujące hasła, które można losowo wybierać w drogeriach na „dzień dobry”. Głównym motywem graficznym projektu jest serce. Kupujący w drogeriach Jawa będą się także stykać z przesłaniem projektu w przestrzeni sklepowej, gdzie zostaną umieszczone odnoszące się do niego plakaty, wobblery oraz naklejki podłogowe i witrynowe.

– Celem projektu jest nie tylko wywołanie uśmiechu i dobrego nastoju, ale także zachęcenie do częstszych odwiedzin w drogeriach, pozytywnych interakcji i budowania wspólnoty kobiet. To także okazja do zainspirowania rozmów o ważnych wartościach i wsparciu emocjonalnym, jakie daje bycie razem – dodaje Edyta Kresińska.

Drogeria Jawa to polska sieć drogeryjna, która prowadzi blisko 80 własnych placówek oraz sklep internetowy drogeriejawa.pl. Na ten rok spółka zaplanowała otwarcie 10 nowych sklepów.

Drogerie sieci zlokalizowane są w średnich i dużych miastach. Średnia liczba pozycji asortymentowych w sklepie stacjonarnym to ok. 9 tys. SKU. Wiodącymi kategoriami są makijaż, zapachy, pielęgnacja biała, pielęgnacja i koloryzacja włosów oraz sprzątanie. Spółkę prowadzi dwóch właścicieli – Wojciech Radliński i Grzegorz Szymanek, do których należy także hurtownia Komplex-Torus. Firma mieści się w warszawskiej dzielnicy Ursus i tam ma swoje magazyny. 

Czytaj także: Wojciech Radliński, Drogerie Jawa: Wyzwaniem będą rosnące koszty stałe i ostrożność konsumentów w wydatkach [Trendy w biznesie 2024] 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. październik 2024 13:37