StoryEditor
Drogerie
15.10.2019 00:00

Rosną obroty sieci Jasmin

O 5,5 proc. rosną średnio obroty sieci drogerii Jasmin rok do roku – podały władze sieci. W organizacji jest zrzeszonych 288  sklepów. Ich wyniki sprzedażowe mają być lepsze dzięki nowoczesnym programom marketingowym.

O 5,5 proc. rosną średnio obroty sieci drogerii Jasmin rok do roku – podały władze sieci podczas konferencji handlowej, która odbyła się 14 października w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Pod szyldem sieci Jasmin jest obecnie zrzeszonych 288 placówek. Od stycznia do września br. przybyło 12 nowych.

Przeciętną drogerię Jasmin miesięcznie odwiedza 2 tys. klientów, a średnia wartość koszyka zakupowego wynosi 29 zł. Koszyk zakupowy rośnie, dynamika w okresie styczeń-wrzesień 2019 r. w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 r. wyniosła 6,4 proc.

Sieć upatruje możliwości podniesienia wartości koszyka zakupowego oraz marży dla sklepów we wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji z klientami, takich jak aplikacje sprzedażowe. Jasmin udostępnia franczyzobiorcom możliwość wdrożenia aplikacji, którą uruchomił wraz z firmą Zencard. Dzięki niej klienci mogą przystąpić do programu lojalnościowego Klub Jasmin i korzystać ze specjalnych promocji.

Drogerie, które będą ściśle współpracować z siecią Jasmin, wdrożą aplikację i zobowiążą się do prowadzenia wspólnego programu marketingowego, a tym samym realizacji zaplanowanych targetów sprzedażowych i wdrożenia centralnych promocji, mają otrzymać lepsze warunki handlowe niż obecnie oraz dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych okazji, które będą mogły zaproponować klientom drogerii. Takie sklepy-liderów sieć Jasmin chce zrzeszyć w programie Jasmin Premium.

Jasmin to franczyzowa sieć drogeryjna. Jej założycielem i głównym operatorem jest PGD Polska, jeden z największych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.12.2023 14:05
Misie nie tylko w Rossmannie. Douglas też ma charytatywnego pluszaka
wiadomoscikosmetyczne.pl
Najsłynniejsze charytatywne misie to te z Rossmanna. Jednak trzeba pamiętać, że mają one "konkurencję". Od czterech lat pluszaki-cegiełki oferuje Douglas, który wspiera wrocławską Fundację Cancer Fighters, która w tym roku kupi dzięki temu sprzęt do Kliniki Onkologii Dziecięcej w Olsztynie. Natomiast Sephora od sześciu lat sprzedaje nocną lampkę w formie tęczy. Wspiera w ten sposób program aktywizacji zawodowej młodzieży prowadzony przez fundację Sukces Pisany Szminką.

Najsłynniejsze charytatywne misie, które od 18 lat można kupić w drogeriach Rossmann, od czterech lat mają konkurencję. W przedświątecznym okresie pluszaki, z których dochód jest przeznaczony na cele pomocowe oferują też perfumerie Douglas. Sieć wspiera w ten sposób wrocławską Fundację Cancer Fighters.

image
mat. prasowe

Tak, jak w poprzednich latach, i tym razem w stacjonarnych perfumeriach Douglas w całej Polsce można zakupić misia i w ten sposób pomóc dzieciom. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek, których koszt to 69 zł, zostanie przeznaczony na zakup sprzętu do Kliniki Onkologii Dziecięcej w Olsztynie.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
 
image

Charytawne misie w perfumeriach Douglas kosztuj a 69 zł. Dochówd z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu do Kliniki Onkologii Dziecięcej w Olsztynie.

mat. prasowe

Również Rossmann przeznaczy pieniądze ze sprzedaży swoich charytatywnych misiów dla dzieci, a dokładnie na remont i rozbudowę dziecięcej Kliniki Neurologii w ICZMP oraz akcję #zdrowiewglowie Fundacji TVN. Pluszaki z tej sieci kosztują w tym roku 70 zł, a kupić je można zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i online. Zainteresowanie nimi co roku jest tak duże, że z każdą edycją Rossmann zwiększał liczbę pluszaków udostępnianych do sprzedaży. Rok temu było ich  200 tys. W tym sieć nie podaje dokładnych liczb. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Jakub Jankowski, starszy specjalista ds. public relations Rossmanna przypomina, że misie to oferta limitowana, kolekcjonerska (co roku misie są na nowo projektowane według koncepcji gwiazad TVN). Ich sprzedaż jest ograniczona w czasie i chodzi o to, by każdy pluszak ze sklepowej półki powędrował do nowego domu, a tym samym przyczyni się do realizacji celów akcji, zgodnie z hasłem „Podaruj misia temu, kogo kochasz i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy".

 

Czytaj też: Charytatywne misie Rossmanna od kilku dni są dostępne w sprzedaży. W tym roku stacjonarnie i online

 

Swoją cegiełkę ma tez Sephora. W stacjonarnych perfumeriach oraz sklepie internetowym sprzedaje nocną lampkę w formie tęczy.

image
Sephora

Przez ostatnie 6 lat cały dochód z jej sprzedaży (59 zł) jest przeznaczany na wsparcie programu Fun.Tech.Future., który działa na rzecz zapewnienia aktywizacji zawodowej młodzieży z rodzin zastępczych oraz innych grup społecznie nieuprzywilejowanych. Od momentu uruchomienia z programu, który jest realizowany przez Fundację Sukces Pisany Szminką, skorzystało już prawie 730 młodych osób.

 

Czytaj też: Sphora i Fundacja Sukces Pisany Szminką kontynuują współpracę; cegiełką jest lampka-tęcza

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
07.12.2023 16:00
DM Drogerie Markt Polska rozrzeszają asortyment w kategorii makijażu i wprowadzają nowe marki
Trend Trend !t Up - makijażowa marka własna sieci DMwiadomoscikosmetyczne.pl
Drogerie DM w Polsce przebudowały w swoich sklepach szafy makijażowe marek własnych oraz wprowadziły nowości w tym asortymencie rozpoczynając współpracę z kolejnymi producentami.

Drogerie DM w Polsce przebudowały szafy makijażowe w swoich sklepach. Wymienione zostały meble dla kosmetyków marek własnych sieci: Alverde, Ebelin oraz Trend !t Up. Ponadto wśród nowości w asortymencie znalazły się produkty marki Eveline Cosmetics, a dodatkowe metraże zyskały szafy marek Maybelline i Essence.

– Dzięki przebudowie szaf makijażowych zwiększyliśmy dostępność produktów z tej kategorii, dając naszym klientom większy wybór zarówno spośród marek własnych, jak i private labels. W ostatnich tygodniach, w tym segmencie, w sprzedaży stacjonarnej zadebiutowała u nas marka Eveline Cosmetics, lider wśród polskich marek w kategorii make up. Jesteśmy też jedyną drogerią w Polsce, która w swoich sklepach, na szafach o długości dwóch metrów oferuje aż ponad 250 produktów marki essence – mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów DM. – Takie działania pokazują, że proces budowania marki w kraju to nieustająca praca, która pozwala nam każdego dnia udoskonalać się dla klientów i rozwijać współpracę z kolejnymi partnerami – dodaje.

image

Strefa makijażu w drogerii DM we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka

wiadomoscikosmetyczne.pl
image

Strefa makijażu w drogerii DM we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka

wiadomoscikosmetyczne.pl
image

Strefa makijażu w drogerii DM we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka. Marka własna DM Trend !T Up

wiadomoscikosmetyczne.pl
image

Strefa makijażu w drogerii DM we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka

wiadomoscikosmetyczne.pl

 

Obecnie w ofercie DM dostępnych jest ponad 20 marek makijażowych, polskich i międzynarodowych. Marki własne – alverde (znana z naturalnych składów roślinnych), ebelin (oferująca między innymi pędzle i akcesoria do malowania), czy Trend !t Up (inspirowana międzynarodowymi trendami w modzie i urodzie) będą szczególnie promowane w okresie świątecznym, gdy DM będzie inspirować klientki w tworzeniu makijaży na wigilijną kolację czy karnawał.

Czytaj także: Jak produkować marki własne dla DM-drogerie markt i wprowadzić kosmetyki do sieci?

Od początku grudnia drogerie DM rozpoczęły również odliczanie do Gwiazdki wprowadzając promocyjne działania. Przez 24 dni w aplikacji DM pojawiać się będą niespodzianki. Każdego dnia klienci mogą aktywować w aplikacji nowy kupon uprawniający do zakupu z rabatem danej kategorii produktowej. Z kuponów można korzystać zarówno podczas zakupów online, jak i sklepach DM Kupony są ważne od pojawienia się w aplikacji przez 25 dni i można je zrealizować jednorazowo.

Drogerie DM posiadają ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 22022/2023 DM odnotowały sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. grudzień 2023 14:48