StoryEditor
Drogerie
04.12.2024 11:47

Rośnie sieć drogerii Hebe - nowe otwarcia w Szczecinie i Gnieźnie

Nowa drogeria Hebe została otwarta w Gnieźnie 29 listopada / fot. mat. prasowe

W ostatnich dniach listopada sieć drogerii Hebe powiększyła się o dwie nowe placówki - w Gnieźnie oraz w Szczecinie. W obydwu do 18 grudnia na klientów czeka m.in. promocja przy zakupie perfum.

Hebe w Szczecinie otworzyło swoje podwoje 28 listopada. Jest to kolejna lokalizacja sklepu tej sieci w mieście - najnowszy obiekt mieści się na terenie parku handlowego Vendo Park przy ul. Polickiej 11. Dzień później Hebe uruchomiło swoją nową drogerię w Gnieźnie na terenie parku handlowego przy ul. Gdańskiej 108.

Z okazji otwarcia Hebe przygotowało dla klientów obydwu drogerii szereg wyjątkowych promocji i ofert, a także bogaty asortyment produktów pielęgnacyjnych, kosmetycznych oraz zapachów.

Jeszcze do 18 grudnia br. klienci mogą skorzystać z promocji "Zapachy do -60%". Jest to szczególna okazja dla wszystkich miłośników zapachów, żeby zaopatrzyć się w wody perfumowane, w tym m.in. damską Tous Love Me Silver 30 ml w cenie 119,99 zł (cena regularna 199,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 199,99 zł) oraz męską Karl Lagerfeld Hamburg Alster 100 ml dostępną za 139,99 zł (cena regularna 219,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 219,99 zł), a także szereg innych kompozycji od znanych marek.

image
Nowa drogeria Hebe w Szczecinie 
fot. mat. prasowe

Hebe zachęca również do dołączenia do programu lojalnościowego My Hebe, gdzie na klientów czekają atrakcyjne rabaty, zbieranie punktów wymienialnych na kupony oraz personalizowane oferty zniżkowe. Nowi klienci otrzymają także kupon powitalny o wartości 10 zł.

Czytaj także: Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w kanale e-commerce

Hebe to sieć, oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

Warto przypomnieć, że sieć Hebe zwyciężyła w tegorocznym rankingu Drogeria Roku, zajmując pierwsze miejsce w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne oraz zdobywając statuetkę Best of The Best.

Czytaj także: Hebe najlepszą siecią drogeryjną według konsumentów w rankingu Drogeria Roku 2024

O takim wyniku zadecydowali konsumenci w badaniu, przeprowadzonym na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych na panelu 1600 internautów, kupujących produkty kosmetyczne Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Mobile Institute w sierpniu br., a statuetki rozdaliśmy 24 października br. podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 06:27