StoryEditor
Drogerie
28.06.2024 12:45

Rossmann kontynuuje współpracę z Open’er Festival — powstanie kolejna strefa na terenie festiwalu muzycznego

Już po raz trzeci Rossmann angażuje się w największy polski festiwal muzyczny, Open’er Festival, który odbędzie się w Gdyni w dniach 3-6 lipca. / Rossmann
Rossmann po raz trzeci weźmie udział w Open’er Festival, największym polskim festiwalu muzycznym, który odbędzie się w Gdyni od 3 do 6 lipca. W strefie Rossmanna “Czujesz Klimat?” przygotowano szereg atrakcji dla uczestników festiwalu.

W strefie Rossmanna na festiwalowiczów czekają różnorodne atrakcje. Będzie możliwość zabawy na parkiecie przy muzyce serwowanej przez DJ-ów. Dla chętnych dostępne będą stanowiska beauty, gdzie można skorzystać z usług makijażu, fryzury w barber shopie oraz tatuaży z henny w tattoo studio. Przygotowano również instaspoty i gigazjeżdżalnię.

Uczestnicy festiwalu będą mogli odpocząć w strefie relaksu lub na trybunie z widokiem na główną scenę. Dodatkowo, w barze serwowane będzie wino. Strefa Rossmanna ma na celu zapewnienie rozrywki i możliwości odpoczynku podczas festiwalu. Współpraca Open‘era i Rossmanna obejmuje wiele wspólnych działań promocyjnych. Będą one widoczne również w kampaniach marketingowych prowadzonych w drogeriach sieci, która intensywnie rozwija swoją proekologiczną inicjatywę Czujesz Klimat? Jej celem jest m.in. wspieranie przekonania, że nasze codzienne wybory mogą być bardziej przyjazne dla środowiska. W ramach tego projektu Rossmann wprowadził do swojej oferty produkty ekologiczne, oznaczone hasłem Czujesz Klimat?

Open’er Festival to jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce, przyciągające dziesiątki tysięcy uczestników. W tym roku na festiwalu wystąpią m.in. Foo Fighters, Dua Lipa, Doja Cat i Hozier. Festiwal odbędzie się w Gdyni w dniach 3-6 lipca.

Czytaj także: Kuba Błaszczykowski w spotach sieci drogerii Rossmann

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 16:35
Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków
Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.Erik Mclean via Unsplash

The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej.

Nowym prezesem The Body Shop został Mike Jatania, który od końca 2024 roku pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i jest jednym z inwestorów Auréi. Zastępuje Charlesa Dentona, który nadzorował proces restrukturyzacji i teraz ustępuje po zakończeniu tej kluczowej fazy. „Pod kierownictwem Charlesa udało się szybciej niż zakładano stworzyć fundament pod nowy rozdział działalności,” podkreślił Vindi Banga, przedstawiciel grupy inwestycyjnej.

Według oficjalnych danych, w ciągu pierwszych stu dni po przejęciu w 2024 roku The Body Shop wygenerowało przychód w wysokości 28 milionów funtów brytyjskich (ok. 33 milionów euro), przy jednoczesnym zysku netto wynoszącym 2 miliony funtów (ok. 2,35 miliona euro). Sukces ten pozwolił firmie ogłosić szybki powrót do rentowności i zapowiedzieć dalsze zmiany strategiczne. Pomimo osiągnięcia zysków, firma zdecydowała się na zamknięcie wszystkich zagranicznych sklepów, koncentrując się obecnie na modelu sprzedaży hurtowej.

Dla nowego prezesa The Body Shop oznacza to początek etapu ekspansji opartego na silnych fundamentach finansowych. „To marka z niezwykłym dziedzictwem i ogromnym potencjałem,” podkreślił Jatania. „Jesteśmy gotowi, by przenieść tę energię i ducha pionierstwa do kolejnego rozdziału.” Firma deklaruje, że po latach trudności jest teraz „silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 13:36
dm otwiera 60. sklep w Polsce – nowa drogeria w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Nowa lokalizacja drogerii to jedna z największych galerii handlowych we Wrocławiu.Maciek Jaźwiecki

Drogeria dm kontynuuje ekspansję na Dolnym Śląsku, uruchamiając swój 15. sklep w województwie. Nowa placówka zostanie otwarta w czwartek, 17 lipca o godzinie 9:30 w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu. To już 8. sklep marki w stolicy regionu i jej okolicach, a jednocześnie 60. punkt sprzedaży dm na terenie całej Polski.

Firma podkreśla, że Wrocław ma dla niej szczególne znaczenie – to właśnie tutaj rozpoczęła działalność w kraju, a także zlokalizowane są jej biura oraz największa liczba placówek. Zgodnie z zapowiedziami, do końca 2025 roku dm planuje osiągnąć liczbę około 80 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o blisko 33 proc. w porównaniu z obecnym stanem.

Z okazji otwarcia dm przygotowało specjalne atrakcje i promocje. Klienci otrzymają 15 proc. rabatu na całe zakupy oraz powitalny prezent – żel pod prysznic marki Balea – po okazaniu ulotki. Dodatkowo, przy każdych zakupach przewidziane są zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocje obowiązują do 26 lipca lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 17 i 19 lipca w sklepie zaplanowano także wydarzenia specjalne, m.in. konsultacje makijażowe z marką L’Oréal, porady trychologiczne oraz zabiegi pielęgnacyjne. Na klientów będą czekać także napoje witaminowe, wegańskie przekąski, balonowe show i maskotka dm dla najmłodszych. Wszystko to ma podkreślić lokalny charakter marki i jej przywiązanie do wrocławskich konsumentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:23