StoryEditor
Drogerie
25.06.2024 10:12

Kuba Błaszczykowski w spotach sieci drogerii Rossmann

Piłkarz w nowym spocie reklamowym przechodzi przez całą rytunę pielęgnacyjną. / Rossmann
Kuba Błaszczykowski, były reprezentant Polski w piłce nożnej i uznana postać w światowym sporcie, pojawił się w najnowszym spocie reklamowym sieci drogerii Rossmann. W klipie można zobaczyć byłego piłkarza w rolach codziennych czynności, co ma podkreślić uniwersalność i dostępność produktów Rossmanna dla każdego.

Kuba Błaszczykowski zasłynął ze swojej kariery w klubach takich jak Wisła Kraków, Borussia Dortmund oraz Fiorentina, a także jako kluczowy zawodnik reprezentacji Polski. Jego kariera sportowa jest pełna sukcesów, w tym dwukrotne zdobycie mistrzostwa Bundesligi z Borussią Dortmund oraz uczestnictwo w ważnych turniejach międzynarodowych takich jak Mistrzostwa Europy i Mistrzostwa Świata. Błaszczykowski jest także ceniony za swoje działania poza boiskiem, zwłaszcza za zaangażowanie w działalność charytatywną i pomoc dzieciom.

W najnowszym spocie reklamowym Rossmann, Kuba Błaszczykowski wyłamuje się ze stereotypowych przekonań na temat męskości, podkreślając, że dbanie o siebie i regularna pielęgnacja nie są domeną wyłącznie kobiet. W klipie przekonuje, że bycie mężczyzną nie oznacza automatycznej rezygnacji z troski o własny wygląd i zdrowie, a wręcz przeciwnie, są to czynności w pełni męskie i świadczące o silnej osobowości. Poprzez swoje słowa Błaszczykowski inspiruje mężczyzn do przełamywania społecznych barier i pokazuje, że odpowiednia pielęgnacja jest istotnym elementem dbania o siebie, niezależnie od płci.

Jak byłem młody, to po treningu liczył się tylko szybki prysznic. To nie był czas dla mnie, zwykła rutyna i tyle. A teraz? A teraz akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze. Nauczyłem się akceptować siebie. Lubię to. Cieszy mnie każdy moment spokoju, no, ale muszę też pozostać w formie, bo dbanie o siebie to też część treningu. Jestem facetem. Dbam o siebie. I uczę się kochać siebie. Każdego dnia.

- mówi w spocie Błaszczykowski.

Czytaj także: Rossmann wkracza do Szwajcarii. Jak zareaguje rynek według ekspertów?

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57